Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveel zakgeld?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

a4plus schreef:
Bertorelli schreef:Onze begroting zit ongeveer op dezelfde lijn als veel mensen hier:

Motels $70 (€50)
Brandstof $20 (gemiddeld 230 km per dag)

Eten (2 personen):
Ontbijt $12 (Zit soms bij het Motel in)
Lunch $12 (Lunchen ook geregeld 'uit de kofferbak')
Diner $60

Boodschappen $20
Entree $8 ($80 voor NPP en musea e.d)

TOTAAL: +/- $200 per dag voor 2 personen
Voor de hele trip dus 28 x $200 = $5.600

PS.
* Souveniers zijn hier niet meegerekend. :roll:
** Autohuur en vluchten zijn al betaald dus niet meegerekend.

84 Dollars per dag voor eten????? Jullie eten wel erg graag en duur :shock:
Is voor 2 personen !
En ik ben er even vanuit gegaan dat er geen ontbijt bij het motel zit...
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Bertorelli schreef:
a4plus schreef:
Is voor 2 personen !

Je zult op veel plekken moeite hebben om 's avonds 60 Dollar uit te geven, gemiddeld eten is denk ik 15 Dollars pp, ontbijt is een brood en beleg en koffie op tankstation, 3.00 pp, lunch bij fasfoodketen is 7 pp, dus totaal hoogstens 50.00 Dollars en dan doe je het nog vrij duur :D Als je vakantie viert in New York ofzo dan kan je het zo duur maken als je wilt, rondtrekkend door een Staat en je zult er achter komen dat eten in verhouding met Nederland erg goedkoop is. Elke parkeerplaats heeft ook een grill, dus je kan ook nog onderweg iets warm maken., Have fun
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Is voor 2 personen !

Als een goedkoop Hotel/Motel keten adverteert met een ontbijt is dit over het algemeen:

vieze koffie, wat sap als je geluk hebt en donuts of andere hele zoete broodjes, vaak staand te eten :shock:
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Bertorelli schreef:

idd 84 dollar is best geld. Aan ontbijt zijn wij vaak 3 dollar pp kwijt. is vaak niet meer als bak koffie met een donut.

lunch stoppen we meestal bij een of andere hamburger toko ofzo. Meestal 6 dollar pp

En ja s'avonds. ene avond eetje je simpel en ben je 15 dollar pp kwijt andere avond zit je ergens in de stad in een goed restaurant en betaal je met gemak 70 dollar pp. dus die 84 dollar dagen hebben we er tussen zitten, maar niet dagelijks :)
can't wait to travel again.....
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Voor een ontbijt waren wij gemiddeld rond de 20 dollar kwijt en dan gewoon bij Denny's, IHOP of familierestaurant.

Prijzen in Florida en de buffetten van Las Vegas. Maar dan hoef je geen lunch meer, misschien een klein broodje of wat fruit hier of daar.

De prijzen die aangegeven worden in de restaurants en hotels zijn altijd nog zonder tax en zonder tip.

In California waren wij meer kwijt dan in Nevada en Florida en ga ja in wat fijnere restaurants uit eten dan haal je je budget echt niet van die dag. Maar een beetje afwisseling is ook wel eens leuk want tenslotte heb je vakantie.
Groetjes, Nel
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Ik hoorde van vrienden van ons dat Denny's erg lekker eten heeft toch?
Die hebben 2 jaar in Texas gewoond, zaten daar regelmatig te eten geloof ik :P
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ZeroXX schreef:Ik hoorde van vrienden van ons dat Denny's erg lekker eten heeft toch?

nee!! :D niets bijzonder en over het algemeen zeer trage bediening van vooral oude mensen.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

ZeroXX schreef:Ik hoorde van vrienden van ons dat Denny's erg lekker eten heeft toch?
Lekker eten in de USA doe je bij een keten onafhankelijk restaurant. Ok om af en toe ff naar binnen te wandelen bij de Wendy's, Carls JR, Taco Bell ect is helemaal niets mis meer. Maar geef mij maar het restaurant dat onafhankelijk is en de producten uit de streek serveert, en niet landelijk dezelfde meuk.
can't wait to travel again.....
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Girl_2004 schreef:Voor een ontbijt waren wij gemiddeld rond de 20 dollar kwijt en dan gewoon bij Denny's, IHOP of familierestaurant.

Prijzen in Florida en de buffetten van Las Vegas. Maar dan hoef je geen lunch meer, misschien een klein broodje of wat fruit hier of daar.

De prijzen die aangegeven worden in de restaurants en hotels zijn altijd nog zonder tax en zonder tip.

In California waren wij meer kwijt dan in Nevada en Florida en ga ja in wat fijnere restaurants uit eten dan haal je je budget echt niet van die dag. Maar een beetje afwisseling is ook wel eens leuk want tenslotte heb je vakantie.
Ook in California kan je bijvoorbeeld naar een Chinees Buffet voor nog geen 10 Dollars pp Ik ben niet van mening omdat je op vakantie bent je meer geld moet uitgeven voor eten, want vaak valt het tegen net als in Nederland. Hier in Texas krijg je meestal het beste eten waar de meeste pick-ups staan :D en is nog goedkoop ook, voor 15 Dollars eet je steaks waarvoor je in Nederland 3 kleine moet bestellen. Amerika kent heel veel ketens zoals Outback, Olive Garden en veel Mexicanen waar je goed kan eten voor weinig. Een simpele tip om te bezuinigen. Bestel een limonade want de glazen zijn zo vol, die krijg je vaak met je tweetjes niet leeg en refill op de weg naar buiten :shock:
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

a4plus schreef:

nee!! :D niets bijzonder en over het algemeen zeer trage bediening van vooral oude mensen.
Hmm ok, nou ja, moeten we ook een keer meegemaakt hebben, dus ga vast wel even buurten :P
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Denny's is zeker niet mijn eerste keus voor het avondeten, dan is het inderdaad heel doorsnee. Maar om op vakantie een snel, uitgebreid ontbijt te krijgen wat in elk geval overal van dezelfde constante kwaliteit is, vind ik het een prima tent. Niet duur, vlotte bediening, lekkere ontbijten.

Op zo'n ontbijt kan ik uren door en dan slaan we dan ook vaak de lunch over.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ZeroXX schreef:
a4plus schreef:
Hmm ok, nou ja, moeten we ook een keer meegemaakt hebben, dus ga vast wel even buurten :P
Zat een paar jaar geleden bij Denny's voor avondeten, ze komen net als in echt restaurant eerst drinken brengen en de bestelling opnemen. Na een 1/2 kwam de ober weer langs en vanwege een personeelstekort was het drankje gratis als we niet langer wilden wachten, wilde we dus niet :shock: Was voor mij de laatste keer, de moeite niet waard.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

a4plus schreef:Zat een paar jaar geleden bij Denny's voor avondeten, ze komen net als in echt restaurant eerst drinken brengen en de bestelling opnemen. Na een 1/2 kwam de ober weer langs en vanwege een personeelstekort was het drankje gratis als we niet langer wilden wachten, wilde we dus niet :shock: Was voor mij de laatste keer, de moeite niet waard.
Voor het lekkerste eten moet je dikwijls het langste wachten ;). (maar voor een hamburger met frieten zo lang wachten is er wel over ja)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

a4plus schreef:

Tja, één enkele ervaring van jou zegt natuurlijk niets over al die andere honderden Denny's in Amerika. :wink: Ik ben welgeteld 1x traag behandeld bij Denny's en zat toen ook nog op een rotplaats. Dat was afgelopen jaar in Durango, CO. Voor de rest, niets dan lof voor Denny's en het personeel. Altijd even aardig en beslist niet altijd "oud". :D

Ik eet altijd graag mijn ontbijt bij Denny's. Heerlijk! Avondeten vind ik wat minder maar daar kies ik dan vaak een Outback Steakhouse, Applebee's of een lokaal restaurant voor.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben ook regelmatig ontbeten bij Denny's. Altijd een vriendelijk en snelle service gehad en het ontbijt is ook smakelijk.

Marjon
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

ja hoor. niks mis met Denny's. Degelijk eten en goede service.
Mijn vriendin en ik gaan er altijd minimaal 1 keer naar toe elke keer als ik er ben.
Ons eerste etentje samen was bij Denny's ;)
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

wat grappig coyote, dat je appelbee's noemt. Er heeft hier in scheveningen enkele jaren een applebee's gezeten,ben er wel een paar keer gaan eten en vond het best ok. Applebee's is niet meer in NL...

oh ja en ook een keer met een amerikaanse vriend van legerbasis geilenkirchen (hij vliegt een AWACS) gaan eten bij applebee's sittard...ik was 17 of 18 en zeer onder de indruk van zoveel amerikaansheid hahaha
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer