In overige nieuws:
Tot 15 december 20$ korting bij Hertz met PC code 210674. Let op PC code, dus promotional Coupon
Ja, 1016 euro. 1195+ zonder de codeWerkt de Thpps15 code nog?
Exact een week later doe ik er nog eens 25 dollar af, deze keer via Alamo.de (LHF).
Via Korea kom ik dan op 204.80 dollarbedeve schreef: ↑11 okt 2024, 12:28Ai , Ai , @SvenV , jij wilt toch zeker niet de toorn van een West Vlaming op je afroepen.....
Die alamogames Lufthansa code is hier taboe!
Gewoon niet meer benoemen.
Wat gebeurt er met jouw huurprijs als je bij Herz.co.kr of Hertz.cn een willekeurige Amex Platinum CDP icm PC 218400 gebruikt ?
Aardig cross-country trip.. Zal een forse one-way fee worden!
Gelukkig heb je al lezend hier tips in overvloed om je boodschappen briefje af te vinken.roadtrip2025 schreef: ↑11 okt 2024, 13:16Hallo,
Heeft iemand tips voor de keuze van onze wagen?:
- Een Nissan Rogue (dat is de Qashqai in Europa?) vinden we te klein
Heel erg bedankt voor de uitgebreide uitleg!
Nee, dat is geen optie. Texas zonder tol gaat je bijna niet lukken. Zeker langs Houston is bijna gegarandeerd tol.roadtrip2025 schreef: ↑11 okt 2024, 15:55Texas/Florida (Oklahoma, Georgia rijden we niet in): Dat zal ingewikkelder zijn aangezien ik niet zomaar een Sunpass Pro zal kunnen lenen...Is het mijden van tolwegen hier geen optie? Of ga ik hiermee teveel tijd verliezen?
Ok, bedankt voor de info.roelb schreef: ↑11 okt 2024, 16:25Nee, dat is geen optie. Texas zonder tol gaat je bijna niet lukken. Zeker langs Houston is bijna gegarandeerd tol.roadtrip2025 schreef: ↑11 okt 2024, 15:55Texas/Florida (Oklahoma, Georgia rijden we niet in): Dat zal ingewikkelder zijn aangezien ik niet zomaar een Sunpass Pro zal kunnen lenen...Is het mijden van tolwegen hier geen optie? Of ga ik hiermee teveel tijd verliezen?
Maar in Texas kun je volstaan met een EZtag express account. Maar dan zul je zodra je Florida ingaat wel ergens een Sunpass moeten regelen voordat je een tolweg op gaat.
Wij zijn twee jaar terug in Dallas, Austin en Houston geweest. In alle steden was met prima zonder tolwegen te doen. Gewoon in google maps “tolwegen vermijden” aanzetten en je komt geen tolweg tegen. Wel ben je soms wat langer onderweg.roadtrip2025 schreef: ↑11 okt 2024, 15:55
Nee, dat is geen optie. Texas zonder tol gaat je bijna niet lukken. Zeker langs Houston is bijna gegarandeerd tol.
Maar in Texas kun je volstaan met een EZtag express account. Maar dan zul je zodra je Florida ingaat wel ergens een Sunpass moeten regelen voordat je een tolweg op gaat.