Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

David Copperfield Las Vegas : MGM Hollywood Theater...?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
aspers
Amerikafan

David Copperfield Las Vegas : MGM Hollywood Theater...?

Bericht door aspers »

Ik ben al jaren onder de indruk van de magie van David Copperfield. Ja, hij is een beetje 'sleazy', maar wel goed!

We gaan i september naar Las Vegas, en nu zag ik dat hij bij MGM een show heeft in het Hollywood Theater. Nu zag ik dat er één vaste prijs is voor de tickets, en dat het een relatief klein theater is. Of heb ik het nu helemaal mis? Zag er zeer gezellig/intiem uit met die tafeltjes.

En heeft iemand zijn show gezien daar? Want ik kan nergens inhoud over de show vinden, of een review.

Bedankt!
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

In 2004 zijn we naar zijn show geweest (Afgelopen maand waren we weer in het MGM en er stond een behoorlijke rij)

Ik vond hem supergoed, we hadden hem in Rotterdam gezien vanaf de eerste rij in Ahoy en dat maakte zo'n indruk dat ik meteen kaartjes geboekt heb zodra onze vakantie vaststond.

Het is niet zo heel klein zaaltje hoor, je kan het een beetje vergelijken met het oude Luxor in Rotterdam. Heel veel rijen, maar ook veel tafeltjes, vanaf het midden. Wij kwamen te laat anders anders hadden we het nog veel beter gezien, want nu zat er een familie aan dezelfde tafel die niks anders deed dan ons het uitzicht belemmeren. Dus als je een tafeltje hebt zorg dat je aan de voorkant zit. Ook anders dan hier is de serveester die de hele avond rondwandelen en beslist niet zachtjes iedereen een drankje wil verkopen.

Aan de show is helemaal niks aan te merken, in één woord geweldig !! Echt een aanrader. Wij zaten een beetje in het achterste deel en op een gegeven moment verdween hij van het podium in iets (ik weet niet meer wat) en een paar seconden later stond hij achter ons. Dan schrik je wel en krijg je echt niet bedacht hoe dat nu kan. Maar ik zeg verder niks, je moet het zelf zien.

Heel veel plezier !!
Groetjes, Nel
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Hoi Nel,

Superbedankt voor je reactie! Ik ben nu al helemaal enthousiast. We gaan vanavond on-line de kaarten kopen. Hebben jullie ze destijds gewoon aan de ingang gekocht? Of zijn de kaarten die ik on-line koop géén vaste plaatsen?
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Ik heb de kaarten via internet gekocht, waar je ook de plaats kon zien c.q. kiezen. Alles was snel geregeld en we kregen de optie door om ze op te halen bij "Will Call" om de dure verzendkosten te besparen.

Will Call wil zeggen dat je ze zelf komt ophalen, dit was dus bij het theater. Wel paspoort en de ccard waarmee ze besteld zijn meenemen bij afhalen.
Groetjes, Nel
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Volgens mij kun je ze nu zelf thuis printen. Erg handig!
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Hebben de kaarten gekocht en zitten in sectie 1, rij 9 stoel 3 en 4. Kan niet wachten!!!!
:D :D :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Verstandig om van te voren kaartjes te kopen. Toen wij vorig jaar in Las Vegas waren, zag ik in een blad dat David Copperfield er op trad. Dat leek me wel wat. Was natuurlijk hardstikke uitverkocht.

We zijn toen maar (s middags; $19,95 voor 2 personen inclusief drankje!) naar Mac King in Harrahs's geweest.
Was ontzettend leuk. :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: Go Mac King Go!!

Martin
Jenneke
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenneke »

Hallo,

wij zijn in 2005 geweest en hadden geluk, want we kochten de kaarten ter plaatse in het MGM. We zaten met zijn 2en aan een tafeltje (normaal gesproken zit je daar met zijn vieren maar de overige 2 plaatsen bleven leeg) en het was een fantastische show! Twee cocktails gekocht bij de serveerster en daar hebben we de hele show mee gedaan. De wat kitscherige glazen mag je meenemen.

Het is dus echt een aanrader en het theater was ook leuk, niet te groot.

Groetjes,

Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer