Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sigaretten
Sigaretten
Waar kun je het goedkoopste sigaretten kopen ?
Op Schiphol bij TAX FREE of in Amerika in de staten: Arizona, Utah, Nevada of Californie ?
Wat kost bijv. Chesterfield / Lucky Strikes ?
Op Schiphol bij TAX FREE of in Amerika in de staten: Arizona, Utah, Nevada of Californie ?
Wat kost bijv. Chesterfield / Lucky Strikes ?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een gijzeling op een vliegtuig op weg naar Amerika.reivax schreef:waar is de goedkoopste ontwenningskuur dan![]()
....?

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Sigaretten
Dus, als ik dit alles goed gelezen heb : 8 dollar per pakje in NY ?? Dan neem ik er taxfree mee uit België (kosten ze toch net iets minder).
Om jullie jaloers te maken : volgende week op dit uur zit ik in het vliegtuig naar NY... oh nee, ik ben aan 't wachten in Londen op de vlucht om correcter te zijn
Om jullie jaloers te maken : volgende week op dit uur zit ik in het vliegtuig naar NY... oh nee, ik ben aan 't wachten in Londen op de vlucht om correcter te zijn

- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Sigaretten
Als jij al lang en breed terug bent, mag ik nog bijna 4 weken gaan :nana:gert & peggy schreef: Om jullie jaloers te maken : volgende week op dit uur zit ik in het vliegtuig naar NY... oh nee, ik ben aan 't wachten in Londen op de vlucht om correcter te zijn

Re: Sigaretten
Ditto! Als iedereen na de zomervakantie met een weemoedige blik de vakantiefoto's doorkijkt,jerbia schreef:Als jij al lang en breed terug bent, mag ik nog bijna 4 weken gaan :nana:gert & peggy schreef: Om jullie jaloers te maken : volgende week op dit uur zit ik in het vliegtuig naar NY... oh nee, ik ben aan 't wachten in Londen op de vlucht om correcter te zijn
en iedereen weer aan het werk is en naar school ... vertrekken wij naar het warme Florida

Sandy
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb ooit sigaretten gekocht in een stalletje naast de Highway, ik dacht in Wyoming,daarvoor stonden al grote borden langs de weg, waar je dat kon vinden. Het kwam toen op $3 een pakje.Bij de benzinestations zie je ook vaak aanbiedingen voor Marlboro.Je moet dan wel een hele slof open.
Rook gelukkig al jaren niet meer is een stuk goedkoper.
Rook gelukkig al jaren niet meer is een stuk goedkoper.
Ik zat een aantal jaren gelden met een paar collegas in een KLM vliegtuig. Verder niemand in het hele vliegtuig. De Stewardess kwam ons vertellen dat als we achterin gingen zitten we gewoon mochten roken
Dat had ik in geen 15 jaar meegemaakt
Boeven zijn het die vliegtuigmaatschappijen, met deze flight crew uitgezonderd dan

Boeven zijn het die vliegtuigmaatschappijen, met deze flight crew uitgezonderd dan

- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Hoeveel
Als ik me goed herinner is er een 'klein' probleempje:
mag je vanuit de EU niet meer sigaretten uitvoeren dan dat je er in USA mag binnenbrengen ?
Eigenlijk een vraag dus : hoeveel sigaretten mag je in USA binnenbrengen ? Ik dacht 200 maar ben niet zeker...
mag je vanuit de EU niet meer sigaretten uitvoeren dan dat je er in USA mag binnenbrengen ?
Eigenlijk een vraag dus : hoeveel sigaretten mag je in USA binnenbrengen ? Ik dacht 200 maar ben niet zeker...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Hoeveel
Klopt, maximaal 200 sigaretten per persoon.gert & peggy schreef:Eigenlijk een vraag dus : hoeveel sigaretten mag je in USA binnenbrengen ? Ik dacht 200 maar ben niet zeker...
You are permitted to bring 100 cigars or 200 cigarettes (one carton) into the U.S. duty free. Cuban cigars are prohibited.
Bron.
Roland
- TedjevanEs
- Amerikakenner