Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM: Extra betalen voor stoel bij nooduitgang

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als ze bij mij met de knieën tegen mijn rugleuning gaan zitten en ik heb er duidelijk last van, dan ga ik ook altijd even naar voren en achteren met mijn rugleuning. Meestal is dat voldoende om er geen last meer van te hebben. :lol: :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Iris_1982 schreef: En op 1 of andere manier zit ik ook altijd achter degene die meteen na het opstijgen zijn leuning vol achterover gooit.
Toevallig, ook al :lol: :lol: Zouden we dezelfde persoon voor ons hebben?
En dan zo'n klein kind achter je die constant in je rug zit te trappen maar dit wordt wel erg :offtopic:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

paula58 schreef:En dan zo'n klein kind achter je die constant in je rug zit te trappen maar dit wordt wel erg :offtopic:
Zo'n kind had ik er achter me vorig jaar :evil:
Gelukkig riep zijn moeder hem tot de orde nadat ik een paar keer vernietigend achterom gekeken had.

Marjon
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Iris_1982 schreef:ooh heel erg inderdaad: mensen die hun knieen in jouw rug planten.
En op 1 of andere manier zit ik ook altijd achter degene die meteen na het opstijgen zijn leuning vol achterover gooit.
En ook bij het eten die leuning niet meer rechtop zet
ARGH

Tjsa.... de stoelen kunnen nu eenmaal achterover, en dat zit inbegrepen bij de prijs!!! Misschien ook een ideetje voor de KLM.... voor 50 Euro extra ontgrendelen ze de stoel zodat je in de stoel achterover kan leunen....
:wink:

:idea: en dan 75 euro vragen aan de passagier erachter om de stoel weer recht te zetten!
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Ik lees soms de verhalen op GeenStijl.nl omdat men daar allerlei nieuwe woorden tegenkomt. Het is ook wel grappig. Onlangs stond er ook iets over die stoelen bij de nooduitgang:
Stoel bij nooduitgang? Eis GELD!

Hallo, stelletje semi-Franse mafketels daar bij de KLM. Vijftig euri meer vragen voor een vliegtuigstoel bij de nooduitgang omdat die meer beenruimte biedt? Zijn jullie besodemieterd? Stelletje trombose veroorzakende idioten. Mensenuitdrogers! Dat jullie uberhaupt nog geld durven vragen voor die veetransporten in die stinkende lawaaikisten, met die frigide tutjehola stjoewardessen die lauwe koffie schenken en al die kudtheaumeaux die zich purser noemen en constant in je kruis zitten te kijken om te checken of de stoelriem wel vast zit. Fuck op ja, met je wereld van Peter Stuyvesant. Zooitje notoire overboekers! Nog even en het gebruik van het toilet kost 25 euro omdat je daar kan staan, en lopen in het gangpad kost 15 euro per meter. Wat nou extra comfort? Die stoel bij de nooduitgang is goedverdoemme een zware verantwoordelijkheid. Eentje met heuse FAA Guidelines. Iemand moet dat luik openen in geval van nood. Toch? TOCH? Gaan we echt niet extra voor betalen. Daar willen we juist geld voor zien. Petitie tekenen kan hieronder.
--john
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

toen ik naar curacao vloog hebben we met een groep passagiers en de stewardessen echt heel erg gelachen...op een gegeven moment was het: hier is de keuken, pak maar wat je nodig hebt! En we hadden ons verzameld bij de wc-deur (echt een soort hangjeugd, hoewel er ook een nedelands vrouwtje van in de 80 tussenzat) ik vloog met KLM...
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer