Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis AnnieK: rondreis (Noord) West-Amerika zomer 2025.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Reis AnnieK: rondreis (Noord) West-Amerika zomer 2025.
@Martin & Marianne Hi Marianne....jij hebt inderdaad al uitvoerig gereageerd op mijn vraag over accommodaties. Ik hoopte dat er nog wat andere mensen zouden reageren.
Wat wij zoeken, staat in de mail: leuke accommodaties voor een gezin van 4 (2 volwassenen en 2 lange zoons van dan 13 en 15) in de volgende plaatsen? Het mag een hotel zijn, maar ook een leuke Airbnb of iets grotere accommodatie met 2 slaapkamers.
Een KOA-cabin zou nog iets voor ons kunnen zijn (dank nogmaals voor de tip), maar kamperen is verder geen optie.
Heel eerlijk gezegd vind ik die Motor Inns in SFO er een beetje zozo uitzien.
Waar hebben jullie in Seattle verbleven?
Crater Lake of omgeving willen we nu 2nt zitten. Ook om een klein beetje rust in de reis aan te brengen. Jullie waren erg enthousiast over dat Union Creek Resort toch?
@IngridUSA Ecola State Lodge ziet er goed uit, maar helaas minimaal 2 nt verblijf. We kijken nu ook naar het plaatsje Seaside net iets boven Cannon Beach.
Wat wij zoeken, staat in de mail: leuke accommodaties voor een gezin van 4 (2 volwassenen en 2 lange zoons van dan 13 en 15) in de volgende plaatsen? Het mag een hotel zijn, maar ook een leuke Airbnb of iets grotere accommodatie met 2 slaapkamers.
Een KOA-cabin zou nog iets voor ons kunnen zijn (dank nogmaals voor de tip), maar kamperen is verder geen optie.
Heel eerlijk gezegd vind ik die Motor Inns in SFO er een beetje zozo uitzien.
Waar hebben jullie in Seattle verbleven?
Crater Lake of omgeving willen we nu 2nt zitten. Ook om een klein beetje rust in de reis aan te brengen. Jullie waren erg enthousiast over dat Union Creek Resort toch?
@IngridUSA Ecola State Lodge ziet er goed uit, maar helaas minimaal 2 nt verblijf. We kijken nu ook naar het plaatsje Seaside net iets boven Cannon Beach.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Snap ik, veel mensen gaan naar Seaside. Ik was qua prijs eigenlijk maar anderhalve nacht kwijt, dus dat scheelt.
Wilde je voor Crater Lake kijken naar The Get Away in Prospect? Je kunt misschien contact opnemen met de host (Joannie is echt heel erg aardig) om naar de prijzen te vragen voor de zomer en mogelijk al vooruit reserveren? Wij waren voor 2 nachten in augustus 400 euro kwijt.
Wilde je voor Crater Lake kijken naar The Get Away in Prospect? Je kunt misschien contact opnemen met de host (Joannie is echt heel erg aardig) om naar de prijzen te vragen voor de zomer en mogelijk al vooruit reserveren? Wij waren voor 2 nachten in augustus 400 euro kwijt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben meerdere keren in een van de Motor Inns overnacht en vonden dat elke keer prima. Wat vind je maar zozo? Daarom vraag ik ook wat je precies zoekt. Moet het luxe zijn? Of goedkoop? Ruim? Ontbijt? Welke buurt? Eigen parkeergarage?
Bedenk dat in een stad de accommodaties anders zijn dan in een park of in een kleinere plaats. Ruimte is schaars, en dat geldt zeker voor parkeren.
Wij vonden Union Creek Resort inderdaad erg leuk. Mooie omgeving en een vrijstaande cabin met picknicktafel. Sommige cabins hebben een keuken, misschien is dat ook wel eens fijn. Hoewel het restaurant daar prima is.
Wij waren in 2006 in Seattle, dus of je nog iets aan onze ervaring hebt is maar de vraag. We zaten wel in een leuke buurt vond ik. Zie ons verslag daarvoor.
Marianne
Bedenk dat in een stad de accommodaties anders zijn dan in een park of in een kleinere plaats. Ruimte is schaars, en dat geldt zeker voor parkeren.
Wij vonden Union Creek Resort inderdaad erg leuk. Mooie omgeving en een vrijstaande cabin met picknicktafel. Sommige cabins hebben een keuken, misschien is dat ook wel eens fijn. Hoewel het restaurant daar prima is.
Wij waren in 2006 in Seattle, dus of je nog iets aan onze ervaring hebt is maar de vraag. We zaten wel in een leuke buurt vond ik. Zie ons verslag daarvoor.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
@Martin & Marianne ik ga jullie verslagen nog eens goed doorspitten en de Motor Inns goed bekijken
. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar ik vind wat ruimte fijn (met 2 pubers), Het liefste bv 2 queen beds en een slaapbank bv, En parkeren en ontbijt erbij zou fijn zijn. Al begrijp ik dat de Amerikaanse ontbijtjes in hotels niet veel voorstellen. Ik ben al 17 jr niet meer in VS geweest, dus ben niet meer zo goed op de hoogte.
Als ik nog meer info nodig heb, kom ik bij je terug.
Dank tot zover!

Als ik nog meer info nodig heb, kom ik bij je terug.
Dank tot zover!
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij verbleven in 2023 in de Chelsea Inn. Ruime kamers (alhoewel volgens mij geen slaapbank), parkeren inclusief.
Keurig hotel alhoewel ze er van buiten meestal minder uit zien.
Voor ons was dit qua locatie prima omdat zowel Mels Diner als de fietsenverhuurder binnen 100 meter zaten.
Ik vind zo af en toe een ontbijt in zo'n 'echte' diner juist heel erg leuk.
Volgend jaar zomer vliegen we waarschijnlijk ook op SF, en daarvoor staat nu de Motor Inn Nob Hill gereserveerd. In 2018 verbleven we hier ook. Grote kamers en zo te zien inmiddels gerenoveerd. Voor ons is dit helemaal prima.
En: hoeveel tijd ben je nu eigenlijk op je hotelkamer als je in zo'n leuke stad als San Francisco bent
Keurig hotel alhoewel ze er van buiten meestal minder uit zien.
Voor ons was dit qua locatie prima omdat zowel Mels Diner als de fietsenverhuurder binnen 100 meter zaten.
Ik vind zo af en toe een ontbijt in zo'n 'echte' diner juist heel erg leuk.
Volgend jaar zomer vliegen we waarschijnlijk ook op SF, en daarvoor staat nu de Motor Inn Nob Hill gereserveerd. In 2018 verbleven we hier ook. Grote kamers en zo te zien inmiddels gerenoveerd. Voor ons is dit helemaal prima.
En: hoeveel tijd ben je nu eigenlijk op je hotelkamer als je in zo'n leuke stad als San Francisco bent

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Erg leuk, Mels Diner!
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
@Tantelotje dank je wel voor jouw info! Ik was misschien wat te kort door de bocht over de Motor Inns....ik ga er nog ff goed naar kijken...klinkt ook heel leuk die diner en fietsverhuur om de hoek.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Ik zou vliegen op Seattle als je de mogelijkheid nog hebt. Dit is nl ook een stuk goedkoper.
Wij vonden Lincoln city erg leuk en Bend!
Wij vonden Lincoln city erg leuk en Bend!
- Almere vak V
- Amerika-expert
Deze was me ff ontschoten. Sorry! Zit midden in het seizoen en vlieg van hot naar her.
Wat Portland betreft. Zo lang je aan de rand van Portland (ver)blijft is er weinig aan de hand. Ook downtown Portland is prima te doen. Maar de vorige keer toen Trump gekozen werd was dit een reden om de halve stad af te breken zonder dat deze mensen (laat ik het netjes houden...) ook maar een strobreed in de weg werd gelegd. De fijne vibe die downtown Portland altijd had is dan ook verdwenen. Of je moet opgewonden raken van beveiligers met automatische wapens voor de deur van bijvoorbeeld een Nordstrom. Zoals op zoveel plaatsen wordt het zo gauw de schemer invalt het een andere plek. Dan zou ik niet zo heel veel behoefte meer voelen om me daar op te houden. Overdag kan je prima naar Powells toe. Eén van mijn favoriete plekken in Portland. Vroeger voor ons een reden om er een dagje van te maken. Dat doen we niet meer. De foodtrucks die door de hele stad verspreid stonden staan nu vaak gegeroepeerd bij elkaar. Maar dat is even een kwestie van Google en dan heb je ze zo gevonden.
Ik zou kiezen voor een hotel in de buurt van Washington Square. Als je die dag nog wat wilt doen. Of je wilt shoppen is dit de beste mall van Portland volgens mijn vrouw. Geen btw dus de prijzen zijn hier ook nog te doen. Goeie foodcourt waar je uitstekend kunt eten. Ook zit er een hele goeie Cheesecake factory.
Vanuit Washington Square ben je ook met een half uurtje bij de Woodburn Outlets. Mega veel merkwinkels met een enorme keus tegen voor ons vaak aansprekende prijzen. Nike store is voor onze kids vaste prik.
Wat zaken betreft die je kunt doen in Oregon denk ik dat ik wel een programma van 3 maanden kan samenstellen. Doe Washington State er nog even bij en ik denk dat ik een half jaar ook wel red.
Denk dat @paulr een prima samenvatting geeft van hetgeen je kunt doen.
Ja, het is veel rijden wat je doet. Maar toen onze kinderen die leeftijd hadden konden ze daar geweldig van genieten. Ik weet niet of ze al vaker in Amerika zijn geweest, maar toen vonden ze bij ons zelf een benzinestation al interessant. Welke snoep hebben ze. Welke chips. Hoe groot is de grootste beker met drinken die je kunt krijgen en dat soort onzin. Nu gaat mijn oudste nog slechts mondjesmaat mee naar Amerika. Die heeft het wel gezien. Mijn jongste woont en studeert er inmiddels die wil er nooit weer weg.
Als je naar beneden rijdt kan je uiteraard de 5 nemen. Gas geven en je bent binnen een dag met een beetje mzzl 7 of 800 mijl verder. Maar je kunt ook de alternatieve route(s) keizen. De 101 is een fantastische weg. Maar ook bijvoorbeeld de 26 en de 97 laten je een waanzinnig gevarieerd landschap zien. En daar kan je ook weer allerlei uitstapjes aan verbinden.
Vaak zat het voor mijn kinderen in kleine dingen:
- Ik zie dat je naar Cannon Beach gaat. Ga dan een cinnamon role eten bij Camp 18 langs de 26.
- Ik heb 2 meiden, Dus shoppen was altijd goed.
- Die van mij willen altijd naar de Cheescake Factory omdat ze dat kennen van The Big Bang Theory.
- Een hamburger eten bij de A&W en je soda laten floaten. Een milkshake die je met je vork kunt eten.
- In San Francisco een honkbalwedstrijd bezoeken. China Town vonden mijn kids geweldig. Van Alcatraz waren ze diep onder de indruk.
- Maar ook in mijn ogen suffe dingen. Naar het Hardrock cafe. Vonden ze geweldig.
- Op Pier 39 zit een enorme kerstwinkel. Vonden mijn dochter bizar. Dat je daar 365 dagen per jaar kerstspullen kunt kopen. Ik heb een bloedhekel aan kerst. Laat staan aan zo'n winkel.
- Ik vind LA een enorme grafstad. Maar voor tieners heeft het een geweldige aantrekkingskracht. Doe al die standaard dingetjes.
- Ik mijn jongste vorig jaar meegenomen naar het SoFi-Stadium in LA. Daar kom ik beroepshalve, maar heb met haar een tour gedaan. Ze vond het geweldig. Ook de nieuwe hal van de LA Clippers is echt een bezoekje waard.
- Wij hebben toen we nog geen huis in de VS hadden regelmatig concerten met ze bezocht. Niet alleen de hele grote namen. Maar ook bijvoorbeeld bands of artiesten die al heel populair waren in Amerika maar nog niet in Nederland.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar ik moet naar het vliegveld, Baltimore is calling!
Kom maar in de lucht met vragen dan zal ik kijken wat ik kan beantwoorden.

- Almere vak V
- Amerika-expert

Weet niet of ik de aangewezen persoon ben om die topic over Amerikaanse sporten te starten. Maar count me in!!
@AnnieK Op sportgebied ook nog een aanrader als je een tijdje in LA bent. De Dodgers hebben net de World Series gewonnen. Spelen in een geweldig stadion. Het is niet mijn favoriete spelletje. Maar wel zeer vermakelijk om een keer mee te maken. En veel Amerikaanser wordt het niet!
-
- Amerika-ontdekker
@IngridUSA Welke accomodatie hadden jullie in Seattle? Ik lees dat je ipv een hotel een huis geboekt had..was dat toevallig via Airbnb? Ik ben benieuwd!
@Almere vak V dank voor jouw uitgebreide en leuke reactie! We hebben ons de laatste tijd ff wat minder met het plannen van de reis bezig gehouden, maar als ik vragen heb, meld ik me weer!
Een heel mooi, gezond en reislustig 2025 voor iedereen!
Groetjes,
Annemarie
@Almere vak V dank voor jouw uitgebreide en leuke reactie! We hebben ons de laatste tijd ff wat minder met het plannen van de reis bezig gehouden, maar als ik vragen heb, meld ik me weer!
Een heel mooi, gezond en reislustig 2025 voor iedereen!
Groetjes,
Annemarie
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb even door de berichtjes heen gelezen en ben niet zeker of je al een overnachtingsplaats gevonden hebt voor Mount Rainier NP? Wij verbleven (is wel al zo'n 15 jaar geleden) in de Mountain View Lodge in Packwood wat ons goed bevallen is. De prijzen waren toen redelijk goed, het was zuiver en had alles wat we nodig hadden. Misschien is dit wel een mogelijkheid voor jullie?
Wij bezochten Mount Rainier NP wel zo'n 3-4 dagen en dit was een prima uitvalsbasis om de verschillende gebieden van het park te bezoeken. Wij waren net daar als de wilde bloemen in volle bloei stonden (eind juli). Zo hebben we ook al eens Olympic NP bezocht voor een 3-4 dagen tijdens een andere trip in een ander jaar (wij wonen in Vancouver, Canada). Ik heb nog verslagjes van beide trips met een deel leuke (en kortere) wandelingen, je kan eens gaan kijken als je wil en misschien haal je er nog wel wat uit voor jullie trip. Ik denk dat de meeste wandelingen nog wel hetzelfde zijn.
Verslag Olympic NP: http://travelwestcanada.blogspot.com/p/ ... rk-wa.html
Verslag Mount Rainier NP: http://anninbc.blogspot.com/2009/08/mou ... -trip.html
Veel succes nog met het puzzelen!
Wij bezochten Mount Rainier NP wel zo'n 3-4 dagen en dit was een prima uitvalsbasis om de verschillende gebieden van het park te bezoeken. Wij waren net daar als de wilde bloemen in volle bloei stonden (eind juli). Zo hebben we ook al eens Olympic NP bezocht voor een 3-4 dagen tijdens een andere trip in een ander jaar (wij wonen in Vancouver, Canada). Ik heb nog verslagjes van beide trips met een deel leuke (en kortere) wandelingen, je kan eens gaan kijken als je wil en misschien haal je er nog wel wat uit voor jullie trip. Ik denk dat de meeste wandelingen nog wel hetzelfde zijn.
Verslag Olympic NP: http://travelwestcanada.blogspot.com/p/ ... rk-wa.html
Verslag Mount Rainier NP: http://anninbc.blogspot.com/2009/08/mou ... -trip.html
Veel succes nog met het puzzelen!
-
- Amerikakenner
Ik had inderdaad in eerste instantie dit huis geboekt:
https://www.booking.com/Share-yMu6s8
Zoals je ziet is het deactivated. Daar kwam ik per toeval op enig moment achter. Ze hadden me daar niet over geïnformeerd. Dus ik gemaild, maar ik moest maar annuleren want niet beschikbaar. Balen uiteraard, maar toen ben ik uiteindelijk toch voor een hotel gegaan. Dat is deze geworden
https://www.booking.com/Share-tiw7zk
Niks mis mee en prima locatie, maar voor hotels is genoeg te kiezen. Ik had nog naar huizen op andere locaties gekeken maar uiteindelijk wilde ik wel centraal zitten en betaalbaar. Er komen ook nog parkeerkosten van rond de 25 dollar per dag bij.
https://www.booking.com/Share-yMu6s8
Zoals je ziet is het deactivated. Daar kwam ik per toeval op enig moment achter. Ze hadden me daar niet over geïnformeerd. Dus ik gemaild, maar ik moest maar annuleren want niet beschikbaar. Balen uiteraard, maar toen ben ik uiteindelijk toch voor een hotel gegaan. Dat is deze geworden
https://www.booking.com/Share-tiw7zk
Niks mis mee en prima locatie, maar voor hotels is genoeg te kiezen. Ik had nog naar huizen op andere locaties gekeken maar uiteindelijk wilde ik wel centraal zitten en betaalbaar. Er komen ook nog parkeerkosten van rond de 25 dollar per dag bij.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik woon inmiddels alweer ruim twintig jaar in Seattle, dus als je nog vragen hebt over specifieke wijken of zo, laat maar weten.
Succes met de voorbereiding!
Succes met de voorbereiding!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
- Amerika-ontdekker
@dutch_in_seattle
Dank je wel Ron voor je aanbod.
Wij willen graag een foodtour doen in Seattle, bij voorkeur bij Pike Place Market. Heb jij daar toevallig ervaring mee? Er zijn best wat aanbieders.
Alvast dank voor je reactie!
Groetjes,
Annemarie
Dank je wel Ron voor je aanbod.
Wij willen graag een foodtour doen in Seattle, bij voorkeur bij Pike Place Market. Heb jij daar toevallig ervaring mee? Er zijn best wat aanbieders.
Alvast dank voor je reactie!
Groetjes,
Annemarie
In 2023 hebben wij (gezin met 2 jongens van toen 19 en 21) in Silver Cloud Hotel - Seattle Lake Union gezeten. We moesten wel met het openbaar vervoer naar het centrum maar het hotel was verder prima.
-
- Amerika-ontdekker
Hi allemaal,
In de zomervakantie gaan wij een rondreis van 4 weken maken naar Washington State, Oregon en Californië.
We zijn nog een beetje bezig de route te perfectioneren.
Ik heb al veel handige informatie van dit fijne forum gehaald.
Wij verblijven onderweg 1 nacht in de Crater Lake Lodge en willen daarna met 1 stop ergens anders op weg naar Redwood NP. We verblijven daar in het kleine plaatsje Orick. De bedoeling was om één nacht in Grants Pass te verblijven en dan naar Californië te rijden.
Nu trekt de kustweg van Oregon mij ook wel heel erg, als ik zo alle berichten hier op het forum lees.
Eerder in de reis verblijven we in Seaside en rijden we via Astoria naar Olympic NP. Dat is vooralsnog het enige van de kustroute dat we gepland hebben.
Een andere optie dan via Grants Pass, zou om via de Umpqua Scenic Highway naar een plaats als Roseburg te rijden en daar 1 nacht te overnachten. Het zijn wel flink wat extra kilometers, maar dan zouden we de dag erna vanaf Roseburg naar de kust van Oregon kunnen rijden (Coos Bay of Bandon) en vanaf daar langs de kust af te zakken naar Redwood NP. Is er veel te zien op het stuk Coos Bay-grens Oregon/Californië? Is het extra rijden waard?
Verder ook nog even een vraag over Mount Rainier NP. Ik lees dat daar deze zomer veel werkzaamheden zijn. Ik heb al een tijdsslot gereserveerd voor Sunrise (tijdens onze rit van Seattle naar Packwood). We verblijven in Packwood. Is het van daaruit nog wel te doen om naar Paradise te rijden en zo het park vanaf de zuidkant te bekijken?
Verder nog een vraag over autohuur. Weet niet of dat ook hier mag. In eerste instantie hadden wij een full size auto (Chrysler Malibu) geboekt, maar nu overwegen wij toch om te kiezen voor een Standard SUV (Chevrolet Equinox of vergelijkbaar). Wij zijn met 2 volwassen en twee lange tienerzoons (de oudste is 1.87m). Hebben jullie ervaring met deze categorieën? Wij reizen met 3 grote en 1 iets kleinere reistassen op wielen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Annemarie
In de zomervakantie gaan wij een rondreis van 4 weken maken naar Washington State, Oregon en Californië.
We zijn nog een beetje bezig de route te perfectioneren.
Ik heb al veel handige informatie van dit fijne forum gehaald.
Wij verblijven onderweg 1 nacht in de Crater Lake Lodge en willen daarna met 1 stop ergens anders op weg naar Redwood NP. We verblijven daar in het kleine plaatsje Orick. De bedoeling was om één nacht in Grants Pass te verblijven en dan naar Californië te rijden.
Nu trekt de kustweg van Oregon mij ook wel heel erg, als ik zo alle berichten hier op het forum lees.
Eerder in de reis verblijven we in Seaside en rijden we via Astoria naar Olympic NP. Dat is vooralsnog het enige van de kustroute dat we gepland hebben.
Een andere optie dan via Grants Pass, zou om via de Umpqua Scenic Highway naar een plaats als Roseburg te rijden en daar 1 nacht te overnachten. Het zijn wel flink wat extra kilometers, maar dan zouden we de dag erna vanaf Roseburg naar de kust van Oregon kunnen rijden (Coos Bay of Bandon) en vanaf daar langs de kust af te zakken naar Redwood NP. Is er veel te zien op het stuk Coos Bay-grens Oregon/Californië? Is het extra rijden waard?
Verder ook nog even een vraag over Mount Rainier NP. Ik lees dat daar deze zomer veel werkzaamheden zijn. Ik heb al een tijdsslot gereserveerd voor Sunrise (tijdens onze rit van Seattle naar Packwood). We verblijven in Packwood. Is het van daaruit nog wel te doen om naar Paradise te rijden en zo het park vanaf de zuidkant te bekijken?
Verder nog een vraag over autohuur. Weet niet of dat ook hier mag. In eerste instantie hadden wij een full size auto (Chrysler Malibu) geboekt, maar nu overwegen wij toch om te kiezen voor een Standard SUV (Chevrolet Equinox of vergelijkbaar). Wij zijn met 2 volwassen en twee lange tienerzoons (de oudste is 1.87m). Hebben jullie ervaring met deze categorieën? Wij reizen met 3 grote en 1 iets kleinere reistassen op wielen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Annemarie
De route via Umpqua Scenic Highway en de kust van Zuid-Oregon is zeer de moeite waard. Wij deden dat in omgekeerde richting in 2015. Je rijdt dan via de 12 mijl lange Samuel H. Boardman State Scenic Corridor tussen Bandon en Brookings. Prachtige kustlijn met veel viewpoints. Zie ook ons verslag.
-
- Amerikakenner
Niet direct een antwoord op al je vragen, maar wij hebben tussen Grants Pass en Medford deze zipline gedaan https://rvzipline.com/
Misschien kun je voor de autohuur vraag nog even in het betreffende topic kijken. Deze vraag wordt vaker gesteld maar het is een persoonlijke afweging. Is het prijsverschil erg groot? Wij kiezen altijd voor een grote SUV en huurden afgelopen jaar een Ford Explorer. Wij krijgen spijt van 200 euro bezuinigen op een te krappe auto, je woont er tenslotte toch een paar weken in. Maar het zal verder heus wel passen.
Misschien kun je voor de autohuur vraag nog even in het betreffende topic kijken. Deze vraag wordt vaker gesteld maar het is een persoonlijke afweging. Is het prijsverschil erg groot? Wij kiezen altijd voor een grote SUV en huurden afgelopen jaar een Ford Explorer. Wij krijgen spijt van 200 euro bezuinigen op een te krappe auto, je woont er tenslotte toch een paar weken in. Maar het zal verder heus wel passen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht