Opmerking moderator
Zie: viewtopic.php?f=36&t=79144
Hoi Roland (@Coyote
Ik zat mijn berichten nog eens na te lezen en jouw opmerking van Yellowstone NP heeft mijn interesse. Volgend jaar gaan we met het gezin een rondreis door Japan maken maar uiteraard ben ik ook alweer aan het rondkijken voor andere toekomstige mooie bestemmingen.
Heb je tips voor een leuke route en verblijven, waaronder die in Yellowstone NP zelf?
Alvast bedankt. voor je reactie.
Coyote schreef: ↑17 aug 2024, 04:20@Endt001 Mooi en waardevol zo'n terugkoppeling. Zeker als je gebieden, zoals jullie, voor het eerst bezoekt. Het geeft een verfrissende en andere blik op de ervaringen van hen die vaker zijn geweest.
Wat Los Angeles betreft deel ik je mening helemaal. Ik heb het hier al vaker geroepen dat deze stad hier vaak ondergewaardeerd wordt. Ik herken helemaal jullie gevoel dat je je in een film waant. Persoonlijk vertoef ik liever in Los Angeles dan in San Francisco.
Wat Yosemite NP betreft, daar zul je mij niet snel zien overnachten, ooit 1x gedaan en ook ik vind de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan. Ik kies daarom liever voor een plaats als Mariposa of Oakhurst als overnachtingsplaats. Al vele malen gedaan en vaak aangegeven hier. Ik heb er nooit moeite mee om 's ochtends heel vroeg te vertrekken.
Het enige park waar ik wel zou overnachten en tot nu toe ook alle 4x dat ik er geweest ben, gedaan heb is Yellowstone NP. Zat niet in jullie reis maar wellicht in de toekomst nog een keer. Kan me tenminste niet voorstellen dat jullie niet nog een keer naar Amerika gaan.![]()
Roland