Mijn ouders zijn komend jaar 40 jaar getrouwd, en nemen ons daarom mee op een camperreis naar Amerika! We hebben er allemaal superveel zin in en zijn al druk bezig met de voorbereidingen. We hebben nog niet eerder met een camper in Amerika rondgereisd, dus zijn we ons uitgebreid aan het verdiepen waar we allemaal rekening mee moeten houden, en hoe het allemaal in z'n werk gaat.
We zijn op dit moment aan het verdiepen in het boeken van campgrounds, en geschikte plekken (2 naast elkaar - ivm 2 campers). Onze eerste overnachting op een campground zal zijn op 1 juni, dus deze kunnen we dan vanaf 1 december boeken.
Als ik naar de beschikbaarheid van de verschillende campsites kijk, zie ik dat echter ook al een aantal sites geboekt zijn op 1 juni, of voorbij 1 juni. Dit komt (als ik het goed begrijp), doordat bijvoorbeeld iemand op dit moment al kan reserveren voor 29 mei, en dan al wel de 7 dagen daarna erbij aan vast kan plakken, waardoor er dan dus al campsites gereserveerd zijn voor datums die los nog niet te boeken zijn.
Nu zat ik te denken...
Als ik nu alvast de 2 campsites boek die ik voor ogen heb, en dan aanklik van 29 mei t/m 1 juni. Dan heb ik nu alvast die campsites veilig gesteld, en kan ik daarna de reservering nog aanpassen naar alleen 1 juni.
Als ik bij de voorwaarden kijk om te wijzigen, kost dit volgens mij ook niets als ik het daarna wijzig naar gewoon alleen 1 juni (omdat 1 juni nog steeds binnen de reservering valt en daarmee niet 'completely different rom you originial stay dates' is)?
Het volgende staat bij de voorwaarden op de website van recreation.gov
Changes
If your new stay dates are completely different from your original stay dates, there is a $10 change fee (per reserved site). There are no additional fees for:
Adding or removing nights to your stay.
Changing to a different campsite.
Balances will adjust based on your new stay's nightly rate.
Is dit nou een slimme hack om alvast de campsites te boeken voor een datum die eigenlijk nog niet beschikbaar is?
Of is dit eigenlijk gewoon een heel dom idee?
Omdat ik er verder niks over kan vinden op dit forum, twijfel ik oprecht of dit nou iets slims is, of iets heel doms (of misschien wel helemaal niet mogelijk?).

Alvast bedankt voor jullie reactie!