Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis 2025 met 2 kids: wat best doen tussen Yosemite en Vegas?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Rondreis 2025 met 2 kids: wat best doen tussen Yosemite en Vegas?
Hoi iedereen,
Wij reizen in mei 2025 met onze 2 kinderen (7j en 9j) een stukje door Amerika. Het is voor ons de eerste keer dat we daar zijn en we kijken alvast heel erg uit naar het camperleven. We huurden een grote camper C30 van CA (wat blijkbaar ook wat beperkingen heeft op bepaalde routes).
Ik ben volop aan het plannen: het is voorlopig gelukt om ook al enkele campsites in de NP vast te leggen.
Ik heb alvast ook enkele vragen om verder wat vast te gaan leggen:
(Hieronder alvast onze route zoals voorlopig gepland - met de nachten die ook al vast liggen)
--> Van Yosemite tot aan Lodgepool (sequoia) is het best al een eind rijden blijkbaar; we gaan daar dan mogelijks niet veel meer kunnen doen die dag? Is het nog de moeite om het park in en uit te rijden of skippen we dit beter? We kunnen niet via het zuiden rijden, dus moeten de hele weg terug. Lodgepool Camping is ook mogelijks niet beschikbaar - dus als we wel inrijden, dan moeten we dus best overnachten in Azalea of zo? Of nog verder doorrijden tot bvb Visalia?
--> Ik twijfel verder ook om Death Valley te doen met onze grote camper? Zijn er mensen die dit gedaan hebben?
--> Wat zou eventueel een alternatief zijn om te doen tussen Yosemite en Las Vegas met de dagen die we hebben?
Nog andere opmerkingen?
2/mei Parijs USA
3/mei San Fransisco
4/mei San Fransisco
5/mei San Fransisco Yosemite NP
6/mei Yosemite NP
7/mei Yosemite NP
8/mei Yosemite NP Sequoia NP
9/mei Sequoia NP Death Valley
10/mei Death Valley Las Vegas --> Koa Las Vegas
11/mei Las Vegas
12/mei Las Vegas Zion --> Watchmen
13/mei Zion NP
14/mei Zion NP Bryce NP
15/mei Bryce NP
16/mei Bryce NP Moab
17/mei Moab
18/mei Moab
19/mei Moab Kayenta
20/mei Kayenta Lake Powell
21/mei Lake Powell
22/mei Lake Powell
23/mei Lake Powell Grand Canyon --> Mather
24/mei Grand Canyon Grand Canyon
25/mei Grand Canyon Joshua Tree NP --> Jumbo Rocks
26/mei Joshua Tree NP LA
27/mei LA Inleveren Camper
28/mei LA Disney
29/mei LA Universal
Bedankt alvast!
Karen
Wij reizen in mei 2025 met onze 2 kinderen (7j en 9j) een stukje door Amerika. Het is voor ons de eerste keer dat we daar zijn en we kijken alvast heel erg uit naar het camperleven. We huurden een grote camper C30 van CA (wat blijkbaar ook wat beperkingen heeft op bepaalde routes).
Ik ben volop aan het plannen: het is voorlopig gelukt om ook al enkele campsites in de NP vast te leggen.
Ik heb alvast ook enkele vragen om verder wat vast te gaan leggen:
(Hieronder alvast onze route zoals voorlopig gepland - met de nachten die ook al vast liggen)
--> Van Yosemite tot aan Lodgepool (sequoia) is het best al een eind rijden blijkbaar; we gaan daar dan mogelijks niet veel meer kunnen doen die dag? Is het nog de moeite om het park in en uit te rijden of skippen we dit beter? We kunnen niet via het zuiden rijden, dus moeten de hele weg terug. Lodgepool Camping is ook mogelijks niet beschikbaar - dus als we wel inrijden, dan moeten we dus best overnachten in Azalea of zo? Of nog verder doorrijden tot bvb Visalia?
--> Ik twijfel verder ook om Death Valley te doen met onze grote camper? Zijn er mensen die dit gedaan hebben?
--> Wat zou eventueel een alternatief zijn om te doen tussen Yosemite en Las Vegas met de dagen die we hebben?
Nog andere opmerkingen?
2/mei Parijs USA
3/mei San Fransisco
4/mei San Fransisco
5/mei San Fransisco Yosemite NP
6/mei Yosemite NP
7/mei Yosemite NP
8/mei Yosemite NP Sequoia NP
9/mei Sequoia NP Death Valley
10/mei Death Valley Las Vegas --> Koa Las Vegas
11/mei Las Vegas
12/mei Las Vegas Zion --> Watchmen
13/mei Zion NP
14/mei Zion NP Bryce NP
15/mei Bryce NP
16/mei Bryce NP Moab
17/mei Moab
18/mei Moab
19/mei Moab Kayenta
20/mei Kayenta Lake Powell
21/mei Lake Powell
22/mei Lake Powell
23/mei Lake Powell Grand Canyon --> Mather
24/mei Grand Canyon Grand Canyon
25/mei Grand Canyon Joshua Tree NP --> Jumbo Rocks
26/mei Joshua Tree NP LA
27/mei LA Inleveren Camper
28/mei LA Disney
29/mei LA Universal
Bedankt alvast!
Karen
Re: Rondreis 2025 met 2 kids: wat best doen tussen Yosemite en Vegas?
Welkom !
Denk dat je Sequoia moet overslaan. Buiten het feit dat het er wellicht nog koud zal zijn, je mogelijk afgesloten wegen hebt en je inderdaad heen en weer moet rijden wordt de rit van Yosemite naar Death Valley qua tijd al een flinke uitdaging. Ik zou vanuit Yosemite de zuid uitgang nemen via Mariposa Grove (Oakhurst) en daar naar de grote bomen gaan kijken. En dan daarna kijken hoe ver je die dag nog komt qua rijden, je vindt vast wel ergens een camping onderweg in de buurt van Bakersfield bijvoorbeeld.
Omdat je lekker vroeg in het jaar bent zou ik zéker DV meenemen. In mei mag je er met de camper gewoon doorheen en zal het er best aangenaam zijn. Warme dagen en een lekker frisse nacht waarschijnlijk. Death Valley met een grote camper is geen probleem. Rij rustig als het erg warm is, maar in mei is het doorgaans prima... Zonde om over te slaan.
Wellicht is het leuk om op weg naar Zion een kort bezoek te brengen aan de Valley of Fire. In de zomer vaak te heet, maar in mei prachtig. Kost je ca 3 uur extra onderweg met een korte wandeling wellicht, maar ook de scenic road is al de moeite waard.
Ik zou overwegen om maar 1 nacht Bryce toe doen. Je hebt er voldoende tijd voor een wandeling met één nacht. Je kan dan tussen Bryce en Zion over de UT12 via Capitol Reef rijden. Een nacht op camping Fruita (onder de fruitbomen met hertjes voor de camper) ga je niet snel vergeten.
Ik neem vaan dat je tussen Moab en Page bij Monument Valley gaat overnachten en niet in Kayenta. Kayenta is echt niks... Kies voor de KOA of Gouldings bij MV (The View kan niet, een C30 mag daar niet...)
Veel plezier met verdere plannen maken !
Paul
Denk dat je Sequoia moet overslaan. Buiten het feit dat het er wellicht nog koud zal zijn, je mogelijk afgesloten wegen hebt en je inderdaad heen en weer moet rijden wordt de rit van Yosemite naar Death Valley qua tijd al een flinke uitdaging. Ik zou vanuit Yosemite de zuid uitgang nemen via Mariposa Grove (Oakhurst) en daar naar de grote bomen gaan kijken. En dan daarna kijken hoe ver je die dag nog komt qua rijden, je vindt vast wel ergens een camping onderweg in de buurt van Bakersfield bijvoorbeeld.
Omdat je lekker vroeg in het jaar bent zou ik zéker DV meenemen. In mei mag je er met de camper gewoon doorheen en zal het er best aangenaam zijn. Warme dagen en een lekker frisse nacht waarschijnlijk. Death Valley met een grote camper is geen probleem. Rij rustig als het erg warm is, maar in mei is het doorgaans prima... Zonde om over te slaan.
Wellicht is het leuk om op weg naar Zion een kort bezoek te brengen aan de Valley of Fire. In de zomer vaak te heet, maar in mei prachtig. Kost je ca 3 uur extra onderweg met een korte wandeling wellicht, maar ook de scenic road is al de moeite waard.
Ik zou overwegen om maar 1 nacht Bryce toe doen. Je hebt er voldoende tijd voor een wandeling met één nacht. Je kan dan tussen Bryce en Zion over de UT12 via Capitol Reef rijden. Een nacht op camping Fruita (onder de fruitbomen met hertjes voor de camper) ga je niet snel vergeten.
Ik neem vaan dat je tussen Moab en Page bij Monument Valley gaat overnachten en niet in Kayenta. Kayenta is echt niks... Kies voor de KOA of Gouldings bij MV (The View kan niet, een C30 mag daar niet...)
Veel plezier met verdere plannen maken !
Paul
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer dat je de route niet andersom doet. Nu ben je wel erg vroeg in Yosemite. Sequoia heeft zo geen zin. Van Yosemite naar Sequoia is wel te doen maar de rit naar Death Valley is veel te ver.
Jammer dat je nu pas om advies kunt vragen want met Watchman die al vastligt valt er ook niet veel meer te schuiven. Met een dag minder Bryce en Page had je wat meer tijd voor Sequoia kunnen uittrekken.
Ik zou Sequoia laten vallen en wel door Death Valley rijden.
Tussen Bryce en Moab is een overnachting in Capitol Reef een aanrader. Ik zou dan een nacht Bryce minder doen. De camping in het park zal waarschijnlijk vol zijn maar misschien komt er nog iets vrij.
Welke camping heb je bij Moab gepland? Je weet dat je voor Arches een toegangsreservering nodig hebt?
Waarom kies je voor Kayenta en niet een camping bij Monument Valley.
Paul was me al voor.
Marianne
Jammer dat je nu pas om advies kunt vragen want met Watchman die al vastligt valt er ook niet veel meer te schuiven. Met een dag minder Bryce en Page had je wat meer tijd voor Sequoia kunnen uittrekken.
Ik zou Sequoia laten vallen en wel door Death Valley rijden.
Tussen Bryce en Moab is een overnachting in Capitol Reef een aanrader. Ik zou dan een nacht Bryce minder doen. De camping in het park zal waarschijnlijk vol zijn maar misschien komt er nog iets vrij.
Welke camping heb je bij Moab gepland? Je weet dat je voor Arches een toegangsreservering nodig hebt?
Waarom kies je voor Kayenta en niet een camping bij Monument Valley.
Paul was me al voor.

Marianne
Gewoon nieuwsgierig....vliegen vanaf Parijs?
Wanneer vliegen jullie terug?
Death Valley hebben we twee keer gedaan met een C30 een keer in het hoogseizoen en één keer begin mei. Het blijft geloof ik een eigen risico verhaal bij CA.
Was goed te doen. Hadden wel airco uit gewoon uit voorzorg en toch de drinkwatervooraad goed op peil
Wij zijn wel Sequoia met de C30 uitgereden in winterse omstandigheden. Het wordt absoluut niet geadviseerd om dat te doen
Moet zeggen dat ik het ook niet echt fijn vond. Er was amper verkeer, dus bochten konden heel ruim genomen worden, maar laatste stuk is echt pittig.
Wanneer vliegen jullie terug?
Death Valley hebben we twee keer gedaan met een C30 een keer in het hoogseizoen en één keer begin mei. Het blijft geloof ik een eigen risico verhaal bij CA.
Was goed te doen. Hadden wel airco uit gewoon uit voorzorg en toch de drinkwatervooraad goed op peil
Wij zijn wel Sequoia met de C30 uitgereden in winterse omstandigheden. Het wordt absoluut niet geadviseerd om dat te doen
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi,
Bedankt alvast voor de tips!
Goed om te lezen dat jullie Death Valley erin zouden houden, want daar wil ik wel graag heen!
Inderdaad, dan doen we de grote bomen in Yosemite en skippen we Sequioa.
Vraagje dan ivm Bryce; jullie stellen maar 1 nacht voor:
- camping is first come in Bryce dacht ik; dus vroeg vertrekken in Zion? Of is het niet te druk in die tijd?
- Als we dan vanuit Zion vertrekken: namiddag wandelen in Bryce - is dat dan voldoende om de dag erna te vertrekken?
Capitol Reef: is dit toegankelijk met onze camper? Is het de moeite om dan onderweg naar Moab ook nog te stoppen aan Little whitehorse?
Omgeving Moab: welke camping is daar aan te raden? (voor Arches sta ik op de lijst om verwittigd te worden) - Ik dacht misschien aan Ken's lake? Leuk voor de kinderen om te zwemmen?
Ja, ik heb begrepen dat er nu timed entry pass nodig is voor Arches - maar pas begin 2025 te boeken...
De planning was inderdaad om bij Monument te kamperen, niet in Kayenta.
Is een begeleide tour daar de moeite waard?
Route andersom ging niet... we vliegen vanuit LA verder naar Fiji
(op 30 mei)
Parijs was het goedkoopste om uit te vertrekken (en goed te doen met de Eurostar vanuit Brussel). We hebben trouwens eerst een stop in Lissabon.
Bedankt alvast om mee te denken!
Karen
Bedankt alvast voor de tips!
Goed om te lezen dat jullie Death Valley erin zouden houden, want daar wil ik wel graag heen!
Inderdaad, dan doen we de grote bomen in Yosemite en skippen we Sequioa.
Vraagje dan ivm Bryce; jullie stellen maar 1 nacht voor:
- camping is first come in Bryce dacht ik; dus vroeg vertrekken in Zion? Of is het niet te druk in die tijd?
- Als we dan vanuit Zion vertrekken: namiddag wandelen in Bryce - is dat dan voldoende om de dag erna te vertrekken?
Capitol Reef: is dit toegankelijk met onze camper? Is het de moeite om dan onderweg naar Moab ook nog te stoppen aan Little whitehorse?
Omgeving Moab: welke camping is daar aan te raden? (voor Arches sta ik op de lijst om verwittigd te worden) - Ik dacht misschien aan Ken's lake? Leuk voor de kinderen om te zwemmen?
Ja, ik heb begrepen dat er nu timed entry pass nodig is voor Arches - maar pas begin 2025 te boeken...
De planning was inderdaad om bij Monument te kamperen, niet in Kayenta.
Is een begeleide tour daar de moeite waard?
Route andersom ging niet... we vliegen vanuit LA verder naar Fiji

Parijs was het goedkoopste om uit te vertrekken (en goed te doen met de Eurostar vanuit Brussel). We hebben trouwens eerst een stop in Lissabon.
Bedankt alvast om mee te denken!
Karen
Is North campground (nog) niet boeken in mei ? Zo nee, dan is het fcfs maar dan zal er wel plek zijn. Anders heb je nog de camping bij Ruby’s. Wij hebben er al 2 x flinke kou en wat sneeuw gehad in mei en juni, vandaar advies om er maar 1 nacht te blijven. Als je eind van de dag aankomt kun je nog langs de rim wandelen. De volgende ochtend (een stukje) naar beneden lopen en daarna naar Capitol Reef rijden. CR kan prima met camper, maar alleen camping Fruita is al leuk !
Ik raad altijd 1 nacht Devils Garden aan in Moab en de andere nacht(en) in het dorp. Weer eens wat anders om in het dorp te staan en lopend naar winkeltjes en restaurants te kunnen gaan: Sun Outdoor rv park.
Ik raad altijd 1 nacht Devils Garden aan in Moab en de andere nacht(en) in het dorp. Weer eens wat anders om in het dorp te staan en lopend naar winkeltjes en restaurants te kunnen gaan: Sun Outdoor rv park.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Death Valley is meestal nog goed te doen in mei. Valley of Fire is een aanrader. Jammer dat jullie geen tijd hebben voor een overnachting daar. Maar trek er wel een paar uurvoor uit op weg naar Zion. Wij bezochten dit jaar begin mei beide parken. Kijk daarvoor eens in ons reisverslag.
Marianne
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Je kunt niet op elke camping bij Death Valley terecht met een 30 ft
Op Artist Drive mogen RV's van maximaal 25 ft. Wij hebben hem in 1995 met een 24 ft gereden en dat was geen enkel probleem.Mahogany Flats Campground, Thorndike Campground, and Wildrose Campground have a length restriction of 25 feet in total length. Emigrant Campground is a tent-only campground, no RVs permitted. Texas Springs Campground and Mesquite Springs Campground can accommodate up to 35ft in total length.
Ook de weg naar Dante's View is maar voor maximaal 25 ft. De eerste keer, in '95 dus, toen wij er waren, hebben we maar een klein stukje Death Valley gedaan, omdat het eigenlijk niet mocht. In 2018 hadden we een auto en konden we er wel door, april, maar toen was de weg helemaal dicht. Wij zijn daar dus nooit geweest, maar Death Valley op zich is zeker de moeite waard.This drive is one-way and has a vehicle length restricion of 25 feet (8 m) due to dramatic dips and sharp turns. This is a popular route for cyclists, so watch for bicyles and pedestrians in the road.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt in Death Valley bij Stovepipe Wells staan of bij Furnace Creek. Panamint Springs is ook nog een optie. Ik denk dat Furnace Creek het mooiste is; je kunt dan een zonsopkomst of-ondergang bij Zabriskie Point meemaken. Maar de Sand Dunes bij SPW zijn ook mooi rond die tijd. De camping bij Stovepipe Wells is niet aantrekkelijk. Maar aan de andere kant scheelt het wel weer een stukje rijden op 9 mei. En je zit op loopafstand van de voorzieningen bij SPW (zwembad, restaurant, winkel). Zie hier en hier voor ons verblijf daar afgelopen mei.
Kijk eens waar jullie zouden willen staan in DV. Dan kun je daarna kijken hoeveel tijd je hebt op het stuk vanaf Yosemite. In Yosemite is het mooi om alle nachten in de vallei te staan maar als je daarvandaan naar DV rijdt is het ook niet gek om de laatste nacht voor Wawona te kiezen. Of kijk naar iets net buiten het park. Je kunt dan op weg naar Wawona Glacier Point bezoeken - als de weg dan al open is. En de volgende ochtend kun je naar de Mariposa Grove. Een alternatief is toch Sequoia/Kings Canyon. Ik zou dan voor Azalea kiezen. De Grant Grove is een prachtige grove om de bezoeken, met de op een na grootste sequoiaboom. Voor de grootste boom (de General Sherman) moet je verder rijden en het is ook nog een stuk lopen. Je kunt Azalea als back up boeken en dan kijken hoe het weer is en hoe de wegen zijn als jullie daar zijn.
Zonder Seki kun je het rustig aan doen en inderdaad ergens bij Bakersfield een camping zoeken. Of kijk naar Lake Isabelle. Op weg naar Death Valley zou je dan nog via Lone Pine kunnen rijden voor een bezoek aan de Alabama Hills.
Je weet dat je op 15 december moet reserveren voor Yosemite? Heb je al gekeken hoe dat werkt? Het is heel lastig om te boeken. Ik raad altijd aan om een maand van te voren te oefenen maar dat kan niet meer. Focus je bij de reserveren op de campings in de vallei (de Pines campgrounds). Wawona kan daarna nog, mocht je de laatste nacht daar willen staan.
Fruita (Capitol Reef) is niet beschikbaar op 15 mei zie ik, maar ik zou als ik jullie was een alert aanmaken. Het is de moeite waard om daar te staan. Een alternatief in Torrey is Thousand Lakes RV park.
Marianne
Kijk eens waar jullie zouden willen staan in DV. Dan kun je daarna kijken hoeveel tijd je hebt op het stuk vanaf Yosemite. In Yosemite is het mooi om alle nachten in de vallei te staan maar als je daarvandaan naar DV rijdt is het ook niet gek om de laatste nacht voor Wawona te kiezen. Of kijk naar iets net buiten het park. Je kunt dan op weg naar Wawona Glacier Point bezoeken - als de weg dan al open is. En de volgende ochtend kun je naar de Mariposa Grove. Een alternatief is toch Sequoia/Kings Canyon. Ik zou dan voor Azalea kiezen. De Grant Grove is een prachtige grove om de bezoeken, met de op een na grootste sequoiaboom. Voor de grootste boom (de General Sherman) moet je verder rijden en het is ook nog een stuk lopen. Je kunt Azalea als back up boeken en dan kijken hoe het weer is en hoe de wegen zijn als jullie daar zijn.
Zonder Seki kun je het rustig aan doen en inderdaad ergens bij Bakersfield een camping zoeken. Of kijk naar Lake Isabelle. Op weg naar Death Valley zou je dan nog via Lone Pine kunnen rijden voor een bezoek aan de Alabama Hills.
Je weet dat je op 15 december moet reserveren voor Yosemite? Heb je al gekeken hoe dat werkt? Het is heel lastig om te boeken. Ik raad altijd aan om een maand van te voren te oefenen maar dat kan niet meer. Focus je bij de reserveren op de campings in de vallei (de Pines campgrounds). Wawona kan daarna nog, mocht je de laatste nacht daar willen staan.
Fruita (Capitol Reef) is niet beschikbaar op 15 mei zie ik, maar ik zou als ik jullie was een alert aanmaken. Het is de moeite waard om daar te staan. Een alternatief in Torrey is Thousand Lakes RV park.
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Sequoia vonden wij Dorst Creek een hele mooie camping. Wij hadden in 2014 in eerste instantie ook gekozen voor Azalea, maar zijn geswitcht naar Dorst omdat die gereserveerd kon worden toen. Inmiddels kan dat bij Azalea ook, dus dat hoeft geen argument te zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog even ter aanvulling op het reserveren van een camping in Yosemite: voor North Pines kun je loten. Zie voor meer informatie hier: https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/ ... -pilot.htm. Je kunt uiterlijk 14 december nog meedoen.
En zie dit topic voor meer informatie over het reserveren in Yosemite
Marianne
En zie dit topic voor meer informatie over het reserveren in Yosemite
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De campgrounds die daar genoemd worden zijn campgrounds waar een normale toerist sowieso niet terecht zal komen.jojostravelusa schreef: ↑02 dec 2024, 12:07Je kunt niet op elke camping bij Death Valley terecht met een 30 ftOp Artist Drive mogen RV's van maximaal 25 ft. Wij hebben hem in 1995 met een 24 ft gereden en dat was geen enkel probleem.Mahogany Flats Campground, Thorndike Campground, and Wildrose Campground have a length restriction of 25 feet in total length. Emigrant Campground is a tent-only campground, no RVs permitted. Texas Springs Campground and Mesquite Springs Campground can accommodate up to 35ft in total length.Ook de weg naar Dante's View is maar voor maximaal 25 ft. De eerste keer, in '95 dus, toen wij er waren, hebben we maar een klein stukje Death Valley gedaan, omdat het eigenlijk niet mocht. In 2018 hadden we een auto en konden we er wel door, april, maar toen was de weg helemaal dicht. Wij zijn daar dus nooit geweest, maar Death Valley op zich is zeker de moeite waard.This drive is one-way and has a vehicle length restricion of 25 feet (8 m) due to dramatic dips and sharp turns. This is a popular route for cyclists, so watch for bicyles and pedestrians in the road.
Artist Drive met een 30 ft zou ik niet doen, vooral het laatste stuk heeft wat scherpe bochten en vrij diepe/steile “dips”.
Dante’s View hetzelfde verhaal, laatste stuk is te veel scherpe bochten. Je hebt dan de optie om te parkeren voor die bochtem en te lopen, maar dat is nog een dapper eind omhoog.
Eigenlijk is een 25 ft rv handiger.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan zijn wij vast geen normale toeristen
Ik vind Mohogany Flats en Wildrose er best goed uitzien. Thorndike lijkt me inderdaad niet zo handig met een camper.
Een 25 ft camper is inderdaad op veel plekken handiger in het gebruik.

Een 25 ft camper is inderdaad op veel plekken handiger in het gebruik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1143 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 25 Reacties