Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mark1987
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Mark1987 »

Ja ik ben ook wel benieuwd waar je een goede deal kan scoren voor wat betreft de tickets van de shows.
Wij hebben ook besloten om cirque du soleil te bezoeken met onze zoon van 8.

De website waar je ze met zekerheid kan kopen is lijkt mij: https://mgmgrand.mgmresorts.com/book-sh ... ketCount=3

Maar dit is de prijs zonder korting. Benieuwd naar jullie ervaringen.
jeppiepruts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door jeppiepruts »

Wellicht waard om te wachten op de jaarlijkse 100 dollar voucher actie van vegas.com rondom black friday
https://www.reddit.com/r/myvegas/commen ... com_thru/
Ik heb hier vorig jaar gebruik van gemaakt en het is ongelooflijk maar werkt echt. Bij je aankoop - hoe goedkoop ook - krijg je een voucher van 100 dollar, die je bij een volgende boeking kunt gebruiken. Vegas.com biedt ook alle shows aan, al weet ik niet hoe goedkoop (of duur) de tickets zijn aldaar.
Jebus4life
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jebus4life »

https://smartervegas.com/ werkt ook goed, zowel voor hotels als shows.

Wij hebben tickets voor Ka & Mad Apple geboekt via de doorverwijs links op die site, werkt perfect. Misschien zijn er betere deals te doen, dat laat ik aan anderen over.
Dieuw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dieuw »

Dat scheelt toch best wel wat. Zo worden 4 kaartjes wat meer te betalen. Het is ook een betrouwbare site? Meer mensen hier ervaring mee?
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Dieuw schreef:
25 nov 2024, 11:19
Het is ook een betrouwbare site? Meer mensen hier ervaring mee?
Ja zeker. Gebruik ik al sinds 2006. Is een site waar alle aanbiedingen met de discountcodes staan verzameld. Je boekt niet bij hun maar ze geven een link naar de aanbieding.
jeppiepruts
Amerikafan

De jaarlijkse Vegas.com actie is er weer. Iets andere voorwaarden dit jaar. Minimaal 75 dollar uitgeven en dan krijg je een voucher van 100 dollar.
Daarmee kun je toch wel een 2e gratis ticket voor een show krijgen. Of een ritje in de achtbaan voor de hele familie. Of gratis eiffel tower deck.
Laatst gewijzigd door jeppiepruts op 27 nov 2024, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Leuke Vegas.com actie wel. Weet je of het $75 voor of na fees is? Ticket wat ik zie passeert na de service fee namelijk pas de $75.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
jeppiepruts
Amerikafan

Nee. Al is mijn aanname incl tax en fees. Dus het bedrag dat je afrekent.
Vorig jaar was er nog geen minimum bedrag, dus daarmee was deze vraag niet aan de orde. Staat niet in te terms.

ps: goed dat je hem ook op pepper hebt gedeeld ;-)
Laatst gewijzigd door jeppiepruts op 27 nov 2024, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Haha idd, daar ook gedeeld. In de tems staat er idd ook niks over. Ik heb de vraag ook even gesteld via Facebook aan ze. Ze zeiden:

"Yes this ticket is eligible as all that matters is your final total, with fees included. Thanks!"

Dus dat is mooi! :)
Laatst gewijzigd door Edman! op 27 nov 2024, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Dieuw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dieuw »

De actie op vegas.com is wel heel aantrekkelijk. We willen de high roller en de show Mystere doen met het gezin. Dat zouden we dan mooi kunnen doen met die actie, wel even 2 losse boekingen doen. En natuurlijk eerst nog een account aanmaken.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

jeppiepruts schreef:
26 nov 2024, 23:21
De jaarlijkse Vegas.com actie is er weer. Iets andere voorwaarden dit jaar. Minimaal 75 dollar uitgeven en dan krijg je een voucher van 100 dollar.
Zojuist 2 accounts aangemaakt en 2x shooting arrangement geboekt voor $89...binnen een half uur 2 coupons van $100 binnen en nog 2x geboekt: nu dus per persoon $44,50 betaald.
krilin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door krilin »

Hallo, ik ben aan het kijken om een hotel te boeken in Las Vegas van 29 juni tot 1 juli.
Ik las in voorgaande berichten de tip om maar een kamer te boeken voor 2 personen.
Ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen (20 en 17 jaar oud)
Nu krijg ik bij booking.com als ik een kamer selecteer met 2 queenside bedden toch een veel hogere prijs onder 4 personen, je kan ook voor 2 personen kiezen en dan stuk goedkoper.
Geen idee of ze dan toch die veel duurdere prijs gaan aanrekenen als we daar opeens met 4 personen staan….
Of selecteer ik toch enkel 2 personen omdat je in die kamer wel met 4 kunt slapen oor de dubbele queensbedden?
Ik ging boeken bij ParkMGM na heel lang twijfelen en het bos door de bomen niet meer zien van te veel reviews lezen…
De parking en geen resortfees spraken me aan alsook geen rokersgeur.
Bij vorige Vegasreis jaren geleden sliep ik in Circus Circus en slechtste nacht ever gehad daar.
Kamer naast ons had feestje want hadden big money gewonnen 🙈 naar hun normen denk ik
Alvast bedankt voor het meedenken/ of tips
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als hier de tip wordt gegeven om voor 2 personen te boeken dan moet je natuurlijk geen 4 personen invullen. :wink:
Zolang je niet met z'n vieren bij de incheckbalie staat zal er niemand achter komen dat je er met 4 zit terwijl je voor 2 betaalt. Maar kijk eens hoe het met het gebruik van bijvoorbeeld het zwembad is; daar loop je wellicht tegen problemen aan.
Ik zou voor Las Vegas trouwens niet alleen via booking kijken maar ook rechtstreeks bij de hotels kijken. Let dan wel op de resort fee. Die komt er altijd nog bovenop.

Feestjes bij de buren kunnen overal plaatsvinden.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 06 dec 2024, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
jeppiepruts
Amerikafan

20 en 17 jaar zijn voor Park MGM gewoon volwassenen, geen kinderen.
En daar betaal je extra voor, ondanks dezelfde kamer.
Op zich een vrij gangbaar iets, meer betalen voor meer personen. Ook al blijft de kamer hetzelfde. Je betaalt ook voor extra diensten van het hotel.
Als je voor 2 personen boekt dan mag je dus niet met 4 er in slapen. En als je dat wel doet, is dat niet netjes natuurlijk.
Er zijn dan ook wel genoeg hotels waar je gewoon voor 1 persoons een double queen kunt boeken met een mooie korting.....
Waar leg je de grens wat ethisch verantwoord is?
krilin
Amerika-ontdekker

Bericht door krilin »

Een 4 persoonskamer is dan toch ook met 2 queensbedden dacht ik?
Staan verschillende prijzen bij volgens met hoeveel personen je er slaapt dus betaal je niet per kamer.
Of zijn er hotels die dat wel zo aanrekenen die je kunt aanbevelen?
En kids vallen inderdaad onder volwassenen vrees ik maar als mama blijf je die als ‘kinderen’ zien 🤷🏼‍♀️😅
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

@jeppiepruts
Ja, het hebt wel gelijk. Maar als je geen gebruik maakt van voorzieningen zoals het zwembad vind ik het wel verdedigbaar.

En ja @krilin Een kamer met 2 queens betekent twee tweepersoonsbedden dus als de kinderen ook een bed willen delen kan dat prima voor 4 personen. Als je 4 personen opgeeft krijg je ook een kamer met 2 queens te zien.
Bij hotels zonder ontbijt en zonder resort fee zie je meestal wel dat je per kamer betaalt, ongeacht het aantal personen.

Marianne
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

krilin schreef:
06 dec 2024, 13:00
Ik ging boeken bij ParkMGM na heel lang twijfelen en het bos door de bomen niet meer zien van te veel reviews lezen…
De parking en geen resortfees spraken me aan alsook geen rokersgeur.
Ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar Park MGM heeft een resort fee van $50 per nacht en $25 parkeren per dag (doordeweek $20 maar jij gaat in een weekend). Ik denk omdat je bij booking hebt gekeken dat je denkt dat er geen resort fees bij zitten maar die hebben zij al opgeteld bij de totaalprijs.

Ik zou, wat Marianne al aangeeft, voor Las Vegas nooit via booking reserveren. Gewoon member worden (gratis) en dan via de laagste optie rechtstreeks boeken. Zijn bijna altijd te annuleren (wel even checken of dat echt zo is). Momenteel hebben ze nog de black friday aanbiedingen en jouw weekend is voor Vegas begrippen aardig goedkoop, maar dat kan zo weer stijgen als er opeens een groots evenement wordt aangekondigd.
krilin
Amerika-ontdekker

Bericht door krilin »

Member worden bij MGM resorts dus?
Ik dacht dat hier op het forum gelezen te hebben van die resortfee maar zal dus over ander hotel gaan, sorry ☺️
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Tantelotje »

Het is maar wat je gemakkelijk vindt. Ik boek de hotels in LV ook net zo makkelijk via Booking.com.
Het maakt in dat opzicht niks uit; je betaalt die fee toch wel (kijk maar eens bij 'prijsdetails'), maar ik vind het makkelijk dat alles in 1 app zit.

En, naar mijn mening, het belangrijkste: boek voor het aantal personen waarmee je verblijft.
Het gaat niet alleen om de bedden. Je gebruikt ook met z'n vieren handdoeken, je doucht, gaat naar het toilet, etc.

Ik zou het heel gek vinden om voor 1 persoon te boeken en er toch met z'n tweeën te verblijven.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Tantelotje schreef:
06 dec 2024, 15:46
Ik zou het heel gek vinden om voor 1 persoon te boeken en er toch met z'n tweeën te verblijven.
Juist voor Vegas is dit helemaal niet gek :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer