De reden om het toch niet te doen is dat we de dag er na doorreizen naar Yosemite en dan toch ook eerst via diezelfde route 180 terug moeten.
Ik ga dan liever op dag 3 gewoon al terug naar de John Muir Lodge om de volgende ochtend direct naar Yosemite te kunnen vertrekken.
Dan kunnen we de koffers ook gewoon lekker in de lodge laten en hoeven we niet te verkassen, iets wat me in Yellowstone namelijk eigenlijk een beetje tegenstaat met de keuze voor 4 hotels.
Betreft Death Valley, het zal persoonlijk zijn en wellicht moet ik achteraf mening bijstellen maar het spreekt ons eigenlijk totaal niet aan.
Het is meer dat we er toch praktisch langs komen op de weg naar Las Vegas dat we het meepakken maar het stond niet op de wensenlijst
Weer een dure overnachting zullen we dan ook zeker niet doen, het zal even kijken bij Zabriskie Point en Dante's View zijn en weer door.
Ook Bodie heb ik niets mee en zullen we niet bezoeken.
Yellowstone hebben we nu ca. 4 dagen, dat lijkt me toch voldoende om een goede indruk te krijgen?
Verder is het vooral keuzes maken, ik heb hier op het forum ergens eens gelezen 'je mist altijd meer dan dat je ziet' en dat is een beetje mijn lijfspreuk geworden bij het plannen haha