@Markd1973 haha ik ben bang dat we vaak zullen stoppen en dat ik tegen mijn vriendin zeg: 'hier moet ik écht nog een foto van maken'.

Badlands NP op dag 16 is wel een optie zoals je aangeeft, maar we zitten dan wel weer 4 uur in de auto. Dag 15 zitten we ook al bijna 4 uur in de auto en op dag 17 hebben we een echte reisdag met 375 mijl en 6:30 uur. Stof tot nadenken.
Wel verder gegaan met weer wat plannen maken en uitzoeken van wandelingen (@Martin & Marianne we zijn heel blij met je wandelingen site

Dag 4 en 5 - Zion
We hebben ons gisteren ingeschreven voor de lottery voor Angels Landing. Over een kleine week is de uitslag. Als we worden ingeloot, bepaalt dat de dagplanning. Maar het volgende willen we doen:
Eerste dag: Riverside Walk naar The Narrows tot aan Orderville Canyon lopen.
Tweede dag: Scout Lookout (met of zonder Angels Landing) en terug via de Kayenta Trail naar de Emerald Pools.
Dag 6 - Zion naar Bryce
's Morgens een stop bij Canyon Overlook. Daarna doorrijden naar Bryce om 's middags de Queen's Garden en Navajo Trail te lopen. 's Avonds willen we terug voor een viewpoint met zonsondergang. Nog specifieke aanraders voor dit viewpoint? We zagen zelf Bryce Canyon Overlook.
Dag 7 - Bryce naar Capitol Reef
's Morgens eerst een stop voor zonsopkomst in Bryce. Daarna de UT12 op en de Lower Creek Falls Trail lopen. 's avonds willen we nog even kijken bij de Goosenecks Overlook en Sunset Point in Capitol Reef.
Dag 8 - Capitol Reef
Veel verschillende wandelingen op het programma: de Sulphur Creek Trail, Hickman Bridge Trail en een stukje Grand Wash na de Cassidy Arch.
Dag 9 - Capitol Reef naar Moab
Via de UT95 willen we naar Moab rijden. Flink 'om' maar volgens mij een veel mooiere route en we kunnen toch kort Monument Valley in. Is een stop bij Goosenecks State Park aan te raden? Verder tips langs deze route?