Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke hotelletjes in New York en Toronto of Omgeving?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Leuke hotelletjes in New York en Toronto of Omgeving?
Hallo,
Weet iemand leuke hotels in New York en Toronto? We willen graag naar de niagara watervallen, aan de canadese kant, en we vroegen ons af of iemand weet waar je daar in de buurt goed kan overnachten. Zelf dacht ik aan de buurt van Toronto, maar misschien is dat wel te ver weg...Iemand suggesties ?
En we willen onze laatste paar dagen van de reis in New York doorbrengen, weet iemand daar een leuk, niet al te duur hotel? Het moet wel een beetje mooi zijn en een beetje goed gelegen...Iemand ervaring??
Ik hoop reacties te krijgen...
Groetjes, Sunflower...
Weet iemand leuke hotels in New York en Toronto? We willen graag naar de niagara watervallen, aan de canadese kant, en we vroegen ons af of iemand weet waar je daar in de buurt goed kan overnachten. Zelf dacht ik aan de buurt van Toronto, maar misschien is dat wel te ver weg...Iemand suggesties ?
En we willen onze laatste paar dagen van de reis in New York doorbrengen, weet iemand daar een leuk, niet al te duur hotel? Het moet wel een beetje mooi zijn en een beetje goed gelegen...Iemand ervaring??
Ik hoop reacties te krijgen...
Groetjes, Sunflower...
Tja, leuk, ach, het hotel waar wij zaten in Niagara (dus nog niet bij de watervallen, maar wel vlakbij) was wel goed. Het Ramada-hotel was het. Er waren nog wel meer motels in die hoek en we kwamen laat aan, waren al blij dat we wat hadden.
Er was daar ook een zwembad, maar dat hebben we niet gebruikt. Ook ontbijt zat bij de prijs in. Niet dat dat heel bijzonder was, maar toch.
In Niagara Falls stikt het ook van de motels, maar die zijn vast een stuk duurder.
Liliane
Er was daar ook een zwembad, maar dat hebben we niet gebruikt. Ook ontbijt zat bij de prijs in. Niet dat dat heel bijzonder was, maar toch.
In Niagara Falls stikt het ook van de motels, maar die zijn vast een stuk duurder.
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
ik kan je alvast het arlingtonhotel aanraden in new york.
het ligt op 100 meter van madison square park op de kruising van broadway en 5th avenue.
een metrostation waar alle kleuren op toekomen is daar ook op wandelafstand van het hotel, zo kan je lekker snel overal heen.
dit is alvast een link ; http://travel.yahoo.com/p-hotel-329081- ... on_hotel-i
hopend je van dienst te zijn !
het ligt op 100 meter van madison square park op de kruising van broadway en 5th avenue.
een metrostation waar alle kleuren op toekomen is daar ook op wandelafstand van het hotel, zo kan je lekker snel overal heen.
dit is alvast een link ; http://travel.yahoo.com/p-hotel-329081- ... on_hotel-i
hopend je van dienst te zijn !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3470 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa