Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Yes!!! Het is gelukt! AVIS PC!!! Met Sixt platinum is het gelukt! via dat emailadres idd, zojuist bevestiging binnen gehad. Helemaal blij!
Nu eens kijken en zoeken naar een mooie auto. Dank voor het meedenken!
Nu eens kijken en zoeken naar een mooie auto. Dank voor het meedenken!
Dat is mooi...
Blijf ook regelmatig de prijzen checken.. Ik ben niet meer zobezig met status het is afhankelijk
van wat er staat of je zou een greeter vriendelijk kunnen aanspreken met een (klein) tipje.
Ik boek altijd Suburban klasse en check de prijzen ca. 9 maanden lang vooraf.
Tot nu toe is er altijd een moment geweest dat de prijs in dezelfde range lag
als een normale auto maar ben ik wel zeker van de grote klasse.
Is wat werk geef ik toe om checken, 8 x te annuleren maar bv. 8 x - € 60,- maakt de prijs goed.
Het blijft een spelletje aan beide kanten
Blijf ook regelmatig de prijzen checken.. Ik ben niet meer zobezig met status het is afhankelijk
van wat er staat of je zou een greeter vriendelijk kunnen aanspreken met een (klein) tipje.
Ik boek altijd Suburban klasse en check de prijzen ca. 9 maanden lang vooraf.
Tot nu toe is er altijd een moment geweest dat de prijs in dezelfde range lag
als een normale auto maar ben ik wel zeker van de grote klasse.
Is wat werk geef ik toe om checken, 8 x te annuleren maar bv. 8 x - € 60,- maakt de prijs goed.
Het blijft een spelletje aan beide kanten

Ben benieuwd.. ga de komende week./weken eens verdiepen in de auto's, tot nu toe vind ik een fullsize SUV aardig aan de prijs voor rond de 1800 euro voor 16 dagen..
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat is zeker veel.... Heb je wel eens op Avis.IS/DK gekeken? (of lees de laatste pagina's even van dit topic : viewtopic.php?f=30&t=75544)
Ik heb nu via Avis.DK een Rav4 voor 7 dagen voor 270,- (dollars) in Washington D.C.
Ik heb nu via Avis.DK een Rav4 voor 7 dagen voor 270,- (dollars) in Washington D.C.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ga ik doen, heb al een inventarisatielijst klaar liggen voor .ie .co uk etc!
Thx!
Zou gaan om 17 april t/m 3 mei 2025 heen er weer vanaf Miami Airport.
Is ook meivakantie dus wellicht drukkere periode...
Ik ga rondkijken en verder rondlezen op het forum! Mocht iemand nog iets tegenkomen in fullsize suv formaat houd ik me van harte aanbevolen
Thx!
Zou gaan om 17 april t/m 3 mei 2025 heen er weer vanaf Miami Airport.
Is ook meivakantie dus wellicht drukkere periode...
Ik ga rondkijken en verder rondlezen op het forum! Mocht iemand nog iets tegenkomen in fullsize suv formaat houd ik me van harte aanbevolen

Tja, dan inderdaad eens naar avis.is kijken.
Chrysler Pacifica € 1318,-
Ford Expedition € 1570,-
avis.dk
Chrysler Pacifica € 1244,- en Suburban € 1438,-
Allemaal nog aan de prijs maar scheelt mogelijk al.
Met de Visa Gold code BA code maakt het iets duurder ca. € 80,-
Chrysler Pacifica € 1318,-
Ford Expedition € 1570,-
avis.dk
Chrysler Pacifica € 1244,- en Suburban € 1438,-
Allemaal nog aan de prijs maar scheelt mogelijk al.
Met de Visa Gold code BA code maakt het iets duurder ca. € 80,-
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat scheelt nogal en is makkelijk verdiend
.
Ik heb tot nu toe met Avis in Orlando de beste ervaring qua prijs, misschien dat Miami hetzelfde is.
Succes met de jacht daar de beste prijs

Ik heb tot nu toe met Avis in Orlando de beste ervaring qua prijs, misschien dat Miami hetzelfde is.
Succes met de jacht daar de beste prijs

2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- bedeve
- Amerika-expert
En met W819200 ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik heb W819200 gebruikt dat zou als Visa Gold moeten zijn..
N744100 BA was iets duurder maar mischien verschillen de prijzen alweer
Verder zal hij zelf verder moeten zoeken met alle code`s, landen en aanbieders.
N744100 BA was iets duurder maar mischien verschillen de prijzen alweer

Verder zal hij zelf verder moeten zoeken met alle code`s, landen en aanbieders.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij kregen vandaag een mail van hertz dat onze PC status komt te vervallen per 15 februari. We kunnen de status verlengen als we voor 30 juni een auto huren. We hebben nog executive elite bij National. Ik las op het forum dat vorig jaar deze mails van hertz door meerdere zijn ontvangen. Is de route via Statusmatch van hertz de beste route om te bewandelen nadat de status is vervallen of is het beter om ‘Veerle’ te mailen?
Ook ik heb 2 weken na boeken ineens mail dat mijn president circle verlopen is. Iemand een idee hoe ik deze terug kan krijgen?? Kan ik gewoon status match weer opnieuw doen om Hertz op PC te krijgen?
-
- Amerika-ontdekker
Ik probeer nu eerst bij Avis PC te krijgen om vervolgens weer Hertz terug te laten zetten. Stuurde eerst een screenshot van het lidmaatschapskaart, maar die werd geweigerd. Verzoek van Avis is om van je profielpagina een screenshot te maken. Dat heb ik nu alsnog gedaan, gelukkig stond PC er nog op bij hertz.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je kunt dat altijd proberen. Mij is het vorig jaar wel gelukt zoals ik een jaar geleden schreef:
Dit is echter geen garantie want volgens mij is het niet bij iedereen gelukt.Coyote schreef: ↑03 feb 2024, 07:17@utolor Mijn vorige statusmatch bij Hertz was in februari 2022. Ze hebben 'm dit jaar zonder problemen opnieuw geaccepteerd.
Wellicht omdat ik in de afgelopen jaren wel gehuurd heb bij Hertz en er bovendien een reservering in het systeem staat? Wie zal het zeggen?
Roland
Volgens mij kan het ook helpen door een ander mailadres te gebruiken.
Ik kreeg ook (na jaren Hertz president circle status) een mail van Hertz dat ik per 15 februari 2025 teruggezet zou worden naar 5 star. Ik heb toen direct weer een mail gestuurd naar het statusmatch emailadres van hertz met schermafdruk van mijn National Executive Elite status. Ik had 2 dagen later de bevestiging retour dat de match was geaccepteerd. Ik had al wel een reservering (pay later) in hun systeem voor een toekomstige reservering van 24 dagen. Wellicht helpt dat laatste dus ook.
Voor de zekerheid vandaag (16 februari) nog even gecontroleerd, maar ik ben nog/weer gewoon President circle
Voor de zekerheid vandaag (16 februari) nog even gecontroleerd, maar ik ben nog/weer gewoon President circle

-
- Amerika-ontdekker
@Droopy4u Wat heb je als bewijsstuk meegestuurd? Online kaart van National of echt een prinsscreen van je profiel? Bij het laatste staat bij mij dat die op 28 februari afloopt... Vandaar dat ik eerst probeer om mijn status bij Avis te upgraden en dat als bewijsstuk te gebruiken. Overigens staat mijn status nog steeds op President's Circle bij Hertz.
Ik heb gewoon bij de profile pagina en dan de optie "member card" (rechtsbovenin) gescreenshot van de National android app. Daar staat verder geen vervaldatum op. Alhoewel ik zag dat in mijn profiel zelf de vervaldatum van National staat op 28 Feb 2026... Daar heb ik blijkbaar nog even de tijd of die is vanzelf hernieuwd. Maar in ieder geval heb ik de versie gestuurd zonder datum erop.
-
- Amerika-ontdekker
@Droopy4u bedankt.
Ik heb net een bericht gekregen van Avis. Nadat ik de gewenste screenshot heb opgestuurd kreeg ik dit bericht:
“ I do apologize, we only handle US/Canada based profiles.
The correct email to assist you is Database.Northern@abg.com”
Heeft dit te maken met dat ik een Europees profiel heb?
Ik heb net een bericht gekregen van Avis. Nadat ik de gewenste screenshot heb opgestuurd kreeg ik dit bericht:
“ I do apologize, we only handle US/Canada based profiles.
The correct email to assist you is Database.Northern@abg.com”
Heeft dit te maken met dat ik een Europees profiel heb?
Ik weet wel dat bij Avis de Europa en Usa apart behandelt worden. Ik heb ook enkel een statusmatch in Europa voor elkaar gekregen daar. Usa profiel aangemaakt, maar daar werdt de match geweigerd (paar jaar terug alweer voor mij).
Mijn statusmatch in bovenstaand bericht ging in ieder geval over de match van national executive elite naar Hertz president circle. Ik heb maar 1x bij Avis gehuurd (toen Avis.dk voor wel een hele lage prijs), tegenwoordig lijken de prijzen voor Orlando Area voor mij in ieder geval niet interessant bij Avis.
Mijn statusmatch in bovenstaand bericht ging in ieder geval over de match van national executive elite naar Hertz president circle. Ik heb maar 1x bij Avis gehuurd (toen Avis.dk voor wel een hele lage prijs), tegenwoordig lijken de prijzen voor Orlando Area voor mij in ieder geval niet interessant bij Avis.
-
- Amerika-ontdekker
@Droopy4u bedankt voor je toelichting. Wij komen ook elk jaar in Orlando en omgeving. Nog een vraag, heb je nadat je de mail van hertz hebt gekregen dat je status komt te vervallen, die mail doorgestuurd naar hun Statusmatch adres met de screenshot van je National account of gewoon een los mailtje met het verzoek om je status te matchen? Ik twijfel namelijk of ik het nu moet doen of wachten tot mijn status bij hertz naar beneden is bijgesteld. Status staat namelijk nog steeds op president’s circle terwijl in de mail staat dat het op 15 februari wordt teruggezet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1803 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini