Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar gaan we dit jaar heen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
iamColaboy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 17

Waar gaan we dit jaar heen?

Bericht door iamColaboy »

Hallo allemaal,

De afgelopen jaren in 2022 naar de westkust geweest met mijn vriendin die er nog nooit geweest was.

In 2023 wederom de westkust met mijn zoon en twee van haar drie kinderen.

Afgelopen zomer met alle kinderen (dus totaal zes personen) naar Florida geweest...

Wat zullen we dit jaar gaan doen????? Roep eens wat.... :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Waar gaan we dit jaar heen?

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn al erg veel van dit soort vragen gesteld. Zoek maar eens in dit subforum.
Zonder te weten waar jullie belangstelling naar uitgaat is het lastig om mogelijkheden aan te geven. Het lijkt me wel een uitdaging om voor 6 personen nog betaalbare accommodatie te vinden als je toeristische gebieden gaat opzoeken.
Wat heb je precies gedaan in het westen? Alleen het zuidwesten? Denk dan eens aan het noordwesten. Of een rondje Denver, voor Colorado, of met Yellowstone.
En waarom de keuze voor Amerika? Waarom niet iets anders?

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je het westen en Florida al gehad hebt dan blijft er genoeg over in Amerika. Genoeg keus lijkt me.
iamColaboy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door iamColaboy »

Eerlijk gezegd was het een beetje bedoeld als een grapje, en om te zien of iemand nog iets creatiefs wist.

Reeds 17x in de VS geweest, waar ik overigens nog nooit meer dan drie of vier maanden van te voren geboekt heb.

De focus heeft altijd gelegen op het westen en Florida. Een keer ben ik in NW USA geweest met stukje Canada (starten in Seattle), en 1x in NE, startend vanaf New York ook met een stukje Canada. Was ook erg leuk was het combi jaar, met starten in het westen en dan na 9 dagen ofzo nog 9 dagen Florida middels een binnenlandse vlucht. Wel zonde van zo'n reisdag dan tussendoor.

Ik zou graag Yellowstone eens doen, maar voelt erg uit de route. Wordt het dan niet heel veel natuur dagen? Ik houd erg van de afwisseling (grote) steden vs natuur.

Enfin :-D
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Kijk eens naar onze reisverslagen, misschien kom je op een idee. We hebben inmiddels al een aardig stukje Amerika gezien en zijn er nog lang niet klaar mee. Het verslag waar ik nu mee bezig ben betreft ook Hawaii. Zeker een aanrader, maar niet heel praktisch gelegen. We zijn met onze cruise langs 4 eilanden geweest en ze zijn allemaal anders. Hoogtepunt was de uitbarsting van de Kilauea. Niet zo spectaculair als je vaak van andere vulkanen ziet, maar geweldig om mee te maken.
https://onzeamerikareizen.blogspot.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer