YES!!! De zomervakantie is weer geboekt!
Deze keer gaan we weer een West Amerika Roadtrip doen!
Het zoeken was weer even een werkje, KLM/AF NL/US websites, vertrek AMS/DUS/BRU, aankomst op een van de steden waar we langskomen... pffffff elke keer tussen de €3700,- en €4000,-
Maar deze keer heel verassend uitgekomen op de Nederlandse Airfrance website, waar ik voorheen altijd op de US website altijd prijs had.
We vliegen met Delta op 15 juli vanuit Brussel naar Las Vegas!
Tussenstop op JFK. Hier hebben we best een lange tussenstop, maar dat vinden we op zich niet erg.
5 augustus terug vanuit Las Vegas via Atlanta weer naar Brussel. Ook hier hebben we een lange tussenstop, maar dat is allemaal prima.
En dat voor het magische bedrag van €2594,20 voor 4 personen totaal (ex bagage, omdat wij geen 4 ruimkoffers nodig hebben)
Zo komt mijn ervaring toch weer uit dat de magische maanden om te boeken voor de zomervakantie bij mij altijd in Februari / Maart is.
In het verleden heb ik met zulke lange tussenstops wel vaak een vluchtwijziging gehad waardoor ik de mogelijkheid kreeg om m'n vlucht gratis om te boeken naar een veel gunstigere tijd. We gaan het zien, ik ben hier weer zeer tevreden mee!