Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij stukje route westkust

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
jerkar
Amerikafan

Hulp gevraagd bij stukje route westkust

Bericht door jerkar »

Hoi allemaal,

Ik heb wat hulp nodig bij onze route.
Ik heb nu drie nachten in Clearwater waarbij ik mij afvraag of 3 nachten niet wat veel is.
We willen langs de pier, little toot excursie voor dolfijnen, dat willen we even kort door de bocht gezegd doen in Clearwater.
Verder dan Naples willen we 22/4 niet rijden, omdat onze dochter jarig is, dus we vinden dit al een aardig eindje rijden...
Wat zouden jullie adviseren?
Opsplitsen en 2 nachten Clearwater Beach en nog 1 nacht Sarasota/Siesta Key bijvoorbeeld?
Zaterdag 26 april hebben we een villa in Orlando voor een aantal nachten dus die ligt al vast.

Ik loop echt even vast hierin, dus hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren.
Alvast heel erg bedankt!
image.png
Bijlagen
Scherm­afbeelding 2025-02-20 om 22.17.03.png
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hulp gevraagd bij stukje route westkust

Bericht door IngridUSA »

Waarom stel je deze vraag niet in je eigen route topic? Daar is meer achtergrondinformatie voor reacties en hou je alles bij elkaar (en minder vervuiling :wink: )
jerkar
Amerikafan

Re: Hulp gevraagd bij stukje route westkust

Bericht door jerkar »

Helemaal goed, stel ik het daar, dacht dit is specifiek stukje westkust namelijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer