Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw forumlid: WvT

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
WimvT
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 25

Nieuw forumlid: WvT

Bericht door WimvT »

Ik ben Wim en als sinds mijn tienerjaren Amerika-fan. Ik heb 8 jaar in de USA gewoond (Florida en DC/Virginia), maar dat is inmiddels ook al weer 30 jaar geleden. Sindsdien maak ik elk jaar (coronajaren uitgezonderd) met mijn vrouw een trip. 44 staten heb ik inmiddels gehad (en ook Canada, de 51ste staat heb ik doorkruist). Ik schrijf blogs en af en toe een boek over mij en de USA.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nieuw Forumleden: WvT

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum! Ik ben al even op zoek gegaan naar je boeken, die roadtrip US 1 ziet er interessant uit!

Ga je de overige staten ook nog bezoeken of is dat geen must?

Marianne
WimvT
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Nieuw forumlid: WvT

Bericht door WimvT »

Nee, ik heb geen diepe interne drang om de 50 bezochte staten vol te maken. Wel hoog op mijn lijst staat Alaska, maar Nebraska zien en dan sterven is niet een van mijn levensmotto's. Dit voorjaar bezoeken we de kuststrook van de Outer Banks in NC tot aan Savannah, Georgia. Tripje van ene maand en we kijken nu al uit naar al die mooie kustplaatsjes. Of er ene verslag, een blog of een boek van komt weet ik nog niet.
Wim
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer