Almere vak V schreef: ↑20 feb 2025, 19:50Ligt er denk ik heel erg aan hoe ver je Oregon wilt inrijden. Als je richting Portland wilt ben je al snel een uur of tien onderweg. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Wat weer betreft. Wij wonen een klein uurtje ten oosten van Portland op Mt Hood. Wij krijg hier ongeveer net zoveel regen als in Nederland. Alleen valt het meeste daarvan in een half jaar. Van oktober tot en met maart kan het hier soms echt dagen achter elkaar egenen, sneeuwen of al het andere wat lelijk is. Van april tot en met september is het hier vaak overwegend mooi. Maar zijn er zeker uitzonderingen. Dus over het weer zou ik me niet al te druk maken.
Goed om te horen dat eind april begin mei hopelijk de ergste nattigheid achter ons ligt. Want we hebben hier in NL ons portie wel gehad de afgelopen maanden

Voor nu staan Hells Canyon en de Painted Hills op mijn lijstje. Crater Lake is me net te ver rijden vrees ik.
Dit is een beetje een globale planning. Eventueel zaterdag terug in Pocatello is ook een optie.
Maandag 28-04 Pocatello-Boise (Die dag kunnen we pas eind van de middag vertrekken omdat we nog mee mogen kijken op school)
Dinsdag 29-04 Boise- Hells Canyon - Baker City
Woensdag 30-04 Baker City - Painted Hills - Prineville
Donderdag 01-05 Prineville - Boise
Vrijdag 02-05 Boise - Craters of the Moon - Pocatello