Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wordt het een probleem om Amerika en Canada te combineren?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Wordt het een probleem om Amerika en canada te combineren?

Bericht door Almere vak V »

kastelke schreef:
04 apr 2025, 14:03
Dan snap je de Canadese cultuur niet als je denkt dat dat hier niet anders is.
Wat mij betreft 1 van de mooiste sporttradities in de NHL. Amerikaanse ploeg komt in Canada spelen. Amerikaanse volkslied wordt gespeeld. Het is doodstil in de Arena. Meteen gevolgd door "Oh Canada." Geweldig!! Metersdik het kippenvel op je rug!
Hockey
Amerika-expert

Re: Wordt het een probleem om Amerika en canada te combineren?

Bericht door Hockey »

kastelke schreef:
04 apr 2025, 14:03
Hockey schreef:
09 feb 2025, 15:35
Hoe reageren wij in Nederland als hier bij voetbal het Duitse volkslied wordt gespeeld? Heeft ook geen invloed op het toerisme van Duitsers naar Nederland.
Dan snap je de Canadese cultuur niet als je denkt dat dat hier niet anders is.
Ik denk helemaal niks.
Ik vraag alleen hoe Nederlanders reageren op het Duitse volkslied en wat de invloed daarvan op het toerisme is. Het antwoord is simpel, dat heeft nul invloed.

Wat ik wel denk is dat het voor Amerikanen niet anders zal zijn. Dat als Canadeze gaan joelen tijdens het spelen van het VS volkslied dat het toerisme niet beïnvloed van Amerikanen richting Canada.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer