Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Texas (Houston - Galveston - Austin - San Antonio)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Texas (Houston - Galveston - Austin - San Antonio)
Er zijn voldoende kortere wandelingen, die zijn hier ook al genoemd omdat er al van uit werd gegaan dat Chisos Mountains gesloten zou zijn. Check dat trouwens wel, want eerst zou het vanaf mei gesloten zijn, nu is het juli. Wie weet schuift het weer op.
Misschien heb je iets aan ons 2024-verslag voor de genoemde wandelingen. En zie ook hier voor een overzicht op de NPS-site. Met name de River Trails.
Marianne
Misschien heb je iets aan ons 2024-verslag voor de genoemde wandelingen. En zie ook hier voor een overzicht op de NPS-site. Met name de River Trails.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Even updaten…Timothy555 schreef: ↑26 nov 2024, 18:32Het kan natuurlijk nog veranderen, maar alle accomodaties die ik geboekt heb zijn intussen in prijs omhoog gegaan. Ik kijk elke dag 2-3 dagen eens.
Voor Austin had ik initieel Marriott Bonvoy - The Otis Autograph Collection geboekt voor $1,174 - parking niet inbegrepen. Tijdens het checken voor prijs zag ik dat mijn bestaande boeking omhoog gegaan was naar $1,315, dezelfde prijs als voor nieuwe reserveringen.
Een foutje, dacht ik, en contact opgenomen met Marriott. Zeer vriendelijk, maar uitgelegd dat het hotel zelf gekozen heeft om vanaf dit jaar een ‘destination fee $25 + tax/dag’ aan te rekenen (heb ik op zich geen enkel probleem mee), en deze ook toe te passen op bestaande boekingen die al in 2024 gemaakt werden (dit vind ik ‘shady’…). Ik heb de reservering momenteel nog staan, maar neig naar Hampton Inn & Suites Austin Convention Center nu, omwille van volgende redenen:
- ik ben de laatste tijd meer gaan focussen op het Hilton Programma - wil graag Waldorf Astoria in Vegas op punten doen in 2026 of 2027 - bovendien vind de perks voor Gold beter bij Hilton dan bij Marriott (ben bij beide gold door credit card)
- Hampton ligt écht downtown, op wandelafstand van vele restaurants en bars (ik ga graag ‘s avonds nog een glas drinken, en dan is het een dikke plus dat ik naar het hotel kan wandelen en geen rideshare moet nemen - zelf rijden is dan uiteraard uitgesloten)
- Dit hotel heeft een volledig gratis ontbijt - zelfs al is dat zeer basic, dan heeft het nog als voordeel dat je niet verplicht bent meteen op zoek te gaan naar een ontbijt - ik zie ons hier wel 2 of 3 van de 4 nachten gebruik van maken.
- De prijs… $680 met de ‘2x points’ rate, $648 in de ‘most flexible rate’. Da’s $640 minder dan het Marriott-hotel en daar kan je al iets mee. Parking is wat duurder en brengt dit verschil wat terug, maar ik bespaar nog steeds een kleine $600…
Momenteel heb ik dus twee reserveringen voor Austin, ga er binnenkort wel eentje uithalen.
Voor San Antonio: initieel flexible rate zonder meer geboekt bij het volledig nieuwe InterContinental San Antonio, 2 nachten voor $860 zonder parking ($55/nacht). Dit herboekt voor $540 in een flexible tarief met self parking inbegrepen - Fantastische deal lijkt me.
Voor Houston: The Chifley geboekt voor $840 voor 4 nachten - dit is intussen $910 geworden dus hier hou ik mijn reservering vast, uiteraard. Hier moet nog parking bij, $35/nacht.
De AirBnB in Big Bend is iets duurder geworden, ook hier dus niets gedaan (zit aan $780 voor 2 nachten alle fees inclusief).
Ik zit dus aan rond $3,200 voor 12 nachten (als ik de Hampton in Austin neem), alle parking inclusief. Da’s maar nét over $250/nacht, wat ik meestal als richtlijn neem om te bepalen of ik meer dan gemiddeld aan hotels geef of niet. Heel tevreden. Ik blijf uiteraard checken.
Een lichtpuntje bij alle malaise op de financiële markten is de dalende USD - als dit zo blijft is dat effectief een korting van 8% op hotels, eten en entertainment/shoppen.
Rental heb ik momenteel een medium SUV staan bij Avis, €588. Ik zou een upgrade van 1 categorie moeten krijgen door m’n Presidents Club.
Geldt bij Avis wel de upgrade voor een SUV categorie bij PC? Ik weet dat bij Hertz de SUV is uitgesloten, maar dit is dus bij Avis niet zo?
Probeer bij IHG (voor je intercontinental Hotel boeking) even de rate codes die in het forum topic genoemd staan, die geven over het algemeen een lagere prijs dan de standaard app rates (de Walmart of Ford code geven vaak daar de hoogste korting). IHG doet helaas geen statusmatch (als enige?!), dus daar moet je puur op punten status halen, maar dan helpt een goedkopere prijs wel mee).
Als je je gewenste dagen geeft kijk ik even met je mee wat de tarieven zijn die ik krijg.
Probeer bij IHG (voor je intercontinental Hotel boeking) even de rate codes die in het forum topic genoemd staan, die geven over het algemeen een lagere prijs dan de standaard app rates (de Walmart of Ford code geven vaak daar de hoogste korting). IHG doet helaas geen statusmatch (als enige?!), dus daar moet je puur op punten status halen, maar dan helpt een goedkopere prijs wel mee).
Als je je gewenste dagen geeft kijk ik even met je mee wat de tarieven zijn die ik krijg.
-
- Amerika-expert
Voor het Intercontinental San Antonio is dat 16 tot 18 juli (2 nachten), heb een kamer met 2 Queens nodig (twee volwassenen, twee kinderen 15 en 12). Heb ook parkeerplek nodig.
Heel erg bedankt @BahamaOne
Heel erg bedankt @BahamaOne

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Nog wat tips voor Austin:
= The Domain zou ik ook overslaan, het is een mix van wonen/werken/winkels maar niet heel bijzonder verder. Je kunt beter naar een indoor mall gaan om te winkelen met airco. Houston en San Antonio hebben grotere malls. Tussen Austin en San Antonio heb je wel de grootste outlet langs de snelweg in San Marcos.
= S'middags lunch of s'avonds wat drinken in the Driskill, historisch hotel in downtown. S'avonds is er ook vaak muziek in de bar.
= Eten of wat drinken met uitzicht over de rivier kun je in Line hotel of aan de andere kant van het water bij Nido in the Loren. Group Therapy in Hotel ZaZa is voor wat drinken of eten is ook een aanrader als je van hoge gebouwen houdt en er zijn nog wel een paar van dat soort plekken, vooral in de hotels.
= Familie lid van mij is een enorme BBQ fanaat en ik ben overal al geweest. Mocht je niet in de rij willen staan bij Franklin dan kun je prima ergens anders naar toe want je kunt bijna niet fout. Het niveau is echt heel hoog, alhoewel Franklin wel de beste brisket heeft. Er zijn ook 3 BBQ restaurants met een michelin ster: Interstellar, la Barbecue en Leroy and Lewis Barbecue. Voor een authentieke Texas BBQ ervaring kun je naar Snow's BBQ in Lexington. Een klein dorp ongeveer een uur buiten Austin die enkel op zaterdagochtend open zijn. Het is vooral bekend van een Netflix show, een vrouw van in de 80 is de pit boss. Er is verder niet veel te doen of zien maar voor een zaterdag ochtend is het wel echt iets anders.
= Mocht je downtown zat zijn, aan de andere kant van de snelweg, East 6th street bijvoorbeeld, zijn veel hippe restaurants en een aantal brouwerijen zoals Lazarus of Central Machine Works.
San Antonio:
= Riverwalk uiteraard, maar niet eten want je hebt er vooral tourist trap restaurants en drankjes zijn 2-3x duurder dan elders in de stad.
= San Antonio heeft een SeaWorld en een Six Flags mocht je nog een dag vulling zoeken.
= 1Watson is een rooftop bar met naar mijn mening het beste uitzicht over de stad.
= Pearl district is nog niet genoemd, vooral het stuk rond Hotel Emma.
Onderschat de hitte in ieder geval niet. Houston heeft de luchtvochtigheid maar Austin en San Antonio zijn vaak nog iets warmer.
= The Domain zou ik ook overslaan, het is een mix van wonen/werken/winkels maar niet heel bijzonder verder. Je kunt beter naar een indoor mall gaan om te winkelen met airco. Houston en San Antonio hebben grotere malls. Tussen Austin en San Antonio heb je wel de grootste outlet langs de snelweg in San Marcos.
= S'middags lunch of s'avonds wat drinken in the Driskill, historisch hotel in downtown. S'avonds is er ook vaak muziek in de bar.
= Eten of wat drinken met uitzicht over de rivier kun je in Line hotel of aan de andere kant van het water bij Nido in the Loren. Group Therapy in Hotel ZaZa is voor wat drinken of eten is ook een aanrader als je van hoge gebouwen houdt en er zijn nog wel een paar van dat soort plekken, vooral in de hotels.
= Familie lid van mij is een enorme BBQ fanaat en ik ben overal al geweest. Mocht je niet in de rij willen staan bij Franklin dan kun je prima ergens anders naar toe want je kunt bijna niet fout. Het niveau is echt heel hoog, alhoewel Franklin wel de beste brisket heeft. Er zijn ook 3 BBQ restaurants met een michelin ster: Interstellar, la Barbecue en Leroy and Lewis Barbecue. Voor een authentieke Texas BBQ ervaring kun je naar Snow's BBQ in Lexington. Een klein dorp ongeveer een uur buiten Austin die enkel op zaterdagochtend open zijn. Het is vooral bekend van een Netflix show, een vrouw van in de 80 is de pit boss. Er is verder niet veel te doen of zien maar voor een zaterdag ochtend is het wel echt iets anders.
= Mocht je downtown zat zijn, aan de andere kant van de snelweg, East 6th street bijvoorbeeld, zijn veel hippe restaurants en een aantal brouwerijen zoals Lazarus of Central Machine Works.
San Antonio:
= Riverwalk uiteraard, maar niet eten want je hebt er vooral tourist trap restaurants en drankjes zijn 2-3x duurder dan elders in de stad.
= San Antonio heeft een SeaWorld en een Six Flags mocht je nog een dag vulling zoeken.
= 1Watson is een rooftop bar met naar mijn mening het beste uitzicht over de stad.
= Pearl district is nog niet genoemd, vooral het stuk rond Hotel Emma.
Onderschat de hitte in ieder geval niet. Houston heeft de luchtvochtigheid maar Austin en San Antonio zijn vaak nog iets warmer.
-
- Amerika-expert
Heel erg bedankt!
Wat de hitte betreft: ik deed vorig jaar de Mojave desert en Las Vegas aan in juli. De auto gaf op een moment 126 Fahrenheit aan, 55 graden. In Las Vegas was het boven de 40, richting 45 op dat moment. Ik heb hier niet zoveel ‘last’ van, en het is niet dat we zeer grote fysieke inspanningen plannen. In de steden duik je van airco naar schaduw naar airco. In de auto heb je er ook geen last van.
De vochtigheid kan het klef maken, maar we zien wel… het is niet dat ik een andere optie had dan dit in de zomer doen, en ik wou echt Texas zien.

Wat de hitte betreft: ik deed vorig jaar de Mojave desert en Las Vegas aan in juli. De auto gaf op een moment 126 Fahrenheit aan, 55 graden. In Las Vegas was het boven de 40, richting 45 op dat moment. Ik heb hier niet zoveel ‘last’ van, en het is niet dat we zeer grote fysieke inspanningen plannen. In de steden duik je van airco naar schaduw naar airco. In de auto heb je er ook geen last van.
De vochtigheid kan het klef maken, maar we zien wel… het is niet dat ik een andere optie had dan dit in de zomer doen, en ik wou echt Texas zien.
Met Siemens code 000104256 kom ik op 223 USD per nacht ( $445,90 totaal. incl Breakfast, excl parkeren, incl. tax) voor een 2 Queen classic. De parking package is niet boekbaar met deze corp code, dus je $55 per nacht moet je er nog wel bij op tellen.Timothy555 schreef: ↑07 apr 2025, 21:18Voor het Intercontinental San Antonio is dat 16 tot 18 juli (2 nachten), heb een kamer met 2 Queens nodig (twee volwassenen, twee kinderen 15 en 12). Heb ook parkeerplek nodig.
Heel erg bedankt @BahamaOne![]()

-
- Amerika-expert
Heel erg bedankt!
Ik betaal nu $540 incl parking voor beide nachten, dus nét iets goedkoper. Ik heb silver status bij IHG maar denk niet dat je daarmee gratis parkeert - dat ga ik even uitzoeken.
Vaak fijne hotels maar ik vind Hilton Honors net iets interessanter, + heb daar Gold status via kredietkaart.
Edit: anderzijds zie ik dat je ontbijt inbegrepen hebt… dat heb ik niet in m’n rate.

Ik betaal nu $540 incl parking voor beide nachten, dus nét iets goedkoper. Ik heb silver status bij IHG maar denk niet dat je daarmee gratis parkeert - dat ga ik even uitzoeken.
Vaak fijne hotels maar ik vind Hilton Honors net iets interessanter, + heb daar Gold status via kredietkaart.
Edit: anderzijds zie ik dat je ontbijt inbegrepen hebt… dat heb ik niet in m’n rate.
-
- Amerika-expert
Net even nagekeken, parkeren is betalen. Echter, als ik $55 x 2 bij die prijs tel kom ik op $555. Dat is slechts $15 meer en dan heb ik ontbijt voor 4 personen op twee dagen, wat een ongelofelijke no brainer is.
Een stomme vraag maar ik ga hem toch stellen - de kans dat ik gevraagd ga worden dat ik voor Siemens werk… realistisch of niet?
Een stomme vraag maar ik ga hem toch stellen - de kans dat ik gevraagd ga worden dat ik voor Siemens werk… realistisch of niet?
Absoluut niet (het is niet zoals bij corp codes bij autohuur, dat je niet verzekerd bent...) ....ik heb een keer gehad dat ik bij aankomst begroet werd als Walmart werknemer.....ik snapte niet hoe ze daar bij kwam, maar later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk de Walmart code had gebruikt bij het boeken.... per hotel verschillen de prijzen per code nogal (GE/FedEx/Ford/Microsoft/Walmart/Siemens/UPC) dus ik probeer altijd alle verschillende codes bij boeking.
In jouw geval waren de andere codes ook 222 per nacht, maar dan allemaal zonder ontbijt. Soms is een email tarief goedkoper.
Maar inderdaad, deze rate met ontbijt is een no-brainer voor dit hotel.
In jouw geval waren de andere codes ook 222 per nacht, maar dan allemaal zonder ontbijt. Soms is een email tarief goedkoper.
Maar inderdaad, deze rate met ontbijt is een no-brainer voor dit hotel.
Nou, pin je daar niet op vast.
Er schijnt bijvoorbeeld in de afgelopen weken binnen Mariott een memo rond te zijn gegaan waarin franchisers (onder andere) op het hart wordt gedrukt om altijd bewijs te vragen voor het gebruik van corporate codes, employee en f&f rates, etc.
Als je je relatie met de hotelketen koestert en een loyalty account hebt zou ik dit soort dingen niet te vaak doen. Want het risico is niet alleen dat je de kamer niet krijgt tegen die prijs, maar ook dat je loyalty account gesloten wordt ivm fraude.
Er schijnt bijvoorbeeld in de afgelopen weken binnen Mariott een memo rond te zijn gegaan waarin franchisers (onder andere) op het hart wordt gedrukt om altijd bewijs te vragen voor het gebruik van corporate codes, employee en f&f rates, etc.
Als je je relatie met de hotelketen koestert en een loyalty account hebt zou ik dit soort dingen niet te vaak doen. Want het risico is niet alleen dat je de kamer niet krijgt tegen die prijs, maar ook dat je loyalty account gesloten wordt ivm fraude.
@roelb makes sense! Dus op eigen verantwoordelijkheid, en waar je je goed bij voelt, ook al is de impact lager dan bij het gebruik van corporate codes bij Autohuur.
Misschien ook wel interessant @Timothy555: IHG stuurt mailings rond om lid te worden van hun Ambassador loyalty programma.
Voor USD 225 of 45k punten krijg je nogal wat voordelen, die wellicht interessant voor je zijn (oa IHG Platinum elite status):
https://www.ihg.com/intercontinental/co ... en/loyalty
Voor USD 225 of 45k punten krijg je nogal wat voordelen, die wellicht interessant voor je zijn (oa IHG Platinum elite status):
https://www.ihg.com/intercontinental/co ... en/loyalty
-
- Amerika-expert
Ik heb de uitnodiging ook al een paar keer gehad.
Gezien ik maar 2 nachten in een IHG property verblijf dit jaar lijkt het me niet super interessant… ook parking is nog steeds niet gratis dan…
Ik zal aan 15 Hilton nachten zitten dit jaar, mochten zij dit voor een dergelijke prijs aanbieden dan direct.
Gezien ik maar 2 nachten in een IHG property verblijf dit jaar lijkt het me niet super interessant… ook parking is nog steeds niet gratis dan…
Ik zal aan 15 Hilton nachten zitten dit jaar, mochten zij dit voor een dergelijke prijs aanbieden dan direct.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Als je goedkoper wilt parkeren dan moet je op bijv Google Maps even kijken naar de dichtstbijzijnde parkeergarage. Voor Intercontinental San Antonio is dat bijvoorbeeld: AirGarage op 419 N St Mary's St, San Antonio, TX 78205. Deze is via SpotHero te boeken en is dan $30 per dag met in- en uitrij mogelijkheid tijdens de reserveringsperiode. Grappig is, dat de hotels vaak ook gewoon die parkeergarages gebruiken maar er dan nog even wat geld bovenop zetten als je de reservering via hun doet.Timothy555 schreef: ↑08 apr 2025, 12:23Net even nagekeken, parkeren is betalen. Echter, als ik $55 x 2 bij die prijs tel kom ik op $555. Dat is slechts $15 meer en dan heb ik ontbijt voor 4 personen op twee dagen, wat een ongelofelijke no brainer is.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
-
- Amerika-expert
Goede tip!
In het tarief dat ik u nu geboekt heb komt de parking effectief op $30/nacht uit (meerprijs t.o.v. een gewone flexibele boeking).
Maar dat zijn zaken waar ik rekening mee kan houden voor Austin en Houston ook.
In het tarief dat ik u nu geboekt heb komt de parking effectief op $30/nacht uit (meerprijs t.o.v. een gewone flexibele boeking).
Maar dat zijn zaken waar ik rekening mee kan houden voor Austin en Houston ook.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
even inhaken :)
Ben inmiddels een enorme Texas fan
Gaan in oktober voor de derde keer (2e keer Formule 1 COTA)
Wij zijn in Austin bij Terry Black’s bbq geweest. Direct naast het restaurant mag je
ook even een kijkje bij de smokers nemen. Erg leuk om even een praatje te maken
over hoe het proces in z’n werk gaat.
Als je bbq fan bent, ligt niet ver van Austin, Lockhart…BBQ capital of Texas.
Ook hier een Terry Black BBQ, Kreuz Market, Black’s bbq, Smitty’s.
Ook echt een leuk klein stadje, of de tijd heeft stil gestaan
Ten noorden van Austin, is al genoemd, Waco
Wij zijn daar bij de Silo’s geweest.
Als je HGTV kijkt, met name Fixer Upper..dat wordt hoofdzakelijk in en rondom Austin
opgenomen. De Silo’s hebben Chip en Joanna Gaines aangekocht en er een heel leuk, bijna attractie van gemaakt.
Woonwinkels, restaurantjes, allemaal in de stijl waar ze huizen van klanten ook mee aankleden.
Klein baseball veldje voor de kids om te spelen. Konden we met gemak een uur of 2 vertoeven.
Fredericksburg vonden we ook heel leuk om te bezoeken. Je zei volgens mij al dat je Hill Country wilt
bezoeken. Daar zou Fredericksburg goed inpassen.
Vergeet absoluut niet bij een Buc-ee’s te stoppen. Bij Luling (tussen San Antonio en Houston), grootste
benzine station ter wereld. Ook omdat ze 200+ pompen hebben, maar vooral omdat de winkel die eebij
zit, zo’n 75.000 sqft groot is. Heerlijke brisket sandwiches, breakfast burritos, Jerky wall. Je moet het
ervaren hebben om het te snappen 🤪
Maar ook bij New Braunfels, Katy zijn hele grote Buc-Ee’s te vinden.
Katy’s freeway, van Austin naar Houston, wordt worlds widest freeway genoemd. Is volgens mij
broodje app verhaal, maar met zn 26 lanes wel een belevenis om overheen te rijden.
M’n vrouw is blij dat ik dat stuk wel leuk vind om te rijden 😂
Ben inmiddels een enorme Texas fan
Gaan in oktober voor de derde keer (2e keer Formule 1 COTA)
Wij zijn in Austin bij Terry Black’s bbq geweest. Direct naast het restaurant mag je
ook even een kijkje bij de smokers nemen. Erg leuk om even een praatje te maken
over hoe het proces in z’n werk gaat.
Als je bbq fan bent, ligt niet ver van Austin, Lockhart…BBQ capital of Texas.
Ook hier een Terry Black BBQ, Kreuz Market, Black’s bbq, Smitty’s.
Ook echt een leuk klein stadje, of de tijd heeft stil gestaan
Ten noorden van Austin, is al genoemd, Waco
Wij zijn daar bij de Silo’s geweest.
Als je HGTV kijkt, met name Fixer Upper..dat wordt hoofdzakelijk in en rondom Austin
opgenomen. De Silo’s hebben Chip en Joanna Gaines aangekocht en er een heel leuk, bijna attractie van gemaakt.
Woonwinkels, restaurantjes, allemaal in de stijl waar ze huizen van klanten ook mee aankleden.
Klein baseball veldje voor de kids om te spelen. Konden we met gemak een uur of 2 vertoeven.
Fredericksburg vonden we ook heel leuk om te bezoeken. Je zei volgens mij al dat je Hill Country wilt
bezoeken. Daar zou Fredericksburg goed inpassen.
Vergeet absoluut niet bij een Buc-ee’s te stoppen. Bij Luling (tussen San Antonio en Houston), grootste
benzine station ter wereld. Ook omdat ze 200+ pompen hebben, maar vooral omdat de winkel die eebij
zit, zo’n 75.000 sqft groot is. Heerlijke brisket sandwiches, breakfast burritos, Jerky wall. Je moet het
ervaren hebben om het te snappen 🤪
Maar ook bij New Braunfels, Katy zijn hele grote Buc-Ee’s te vinden.
Katy’s freeway, van Austin naar Houston, wordt worlds widest freeway genoemd. Is volgens mij
broodje app verhaal, maar met zn 26 lanes wel een belevenis om overheen te rijden.
M’n vrouw is blij dat ik dat stuk wel leuk vind om te rijden 😂
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Even recht zetten:
Katy Freeway is het stuk van de I-10 in Houston. De I-10 loopt tussen Houston en San Antonio, niet Austin.
De 26 lanes klopt wel, maar is niet overal zo breed. Alleen tussen de Beltway en de 610 Loop. Waarbij het dan een optelsom is van de echte lanes op de highway en de feeder/managed roads. Ik rij er regelmatig en werk op de kruising van de Beltway en de Katy Freeway/I-10

Geen broodje aap dus en vooral vervelend als je er in de file staat, want dan is er ècht veel verkeer.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
-
- Amerika-expert
Wat een heerlijke tips, bedankt iedereen!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Luckenbach vonden we ook erg leuk. Zeker een stop waard. Ligt vlakbij Fredericksburg.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 8260 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 10 Reacties