Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Je kunt in je instellingen een instelling maken dat je helemaal geen onderschriften ziet, ik gebruik het al jaren.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook weer geboekt voor oktober, ams-las rechtstreeks met KLM, grappig genoeg een tientje goedkoper dan vorige keer. Prijzen blijven raadselachtig.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Was bij mij ook niet bekend. Je mist natuurlijk ook wel interessante informatie als je geen onderschrift ziet.
Marianne

Marianne
Ja je mist dan ook de links naar blogs, reis sites, etc…kortom: de informatie die wel nuttig is 

- bedeve
- Amerika-expert
Nee hoor @RCRD !
Absoluut nergens voor nodig !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Precies ; bijvoorbeeld jouw mooie wandelsite...Martin & Marianne schreef: ↑20 apr 2025, 12:01Je mist natuurlijk ook wel interessante informatie als je geen onderschrift ziet.![]()
Marianne
Eerder deze maand in Big Bend heb ik wel jouw beschrijving van de Balanced Rock Hike gemist ....
(Maar begrijp nu ook waarom )
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Het maakt het forum onnodig lang. Die jaartallen kunnen ook achter elkaar, wat ruimte scheelt…maar wat het iemand uitmaakt vat iemand in welk jaar bezocht heeft…tja…dan zie ik liever handige links naar websites waar reisverslagen staan, zoals bij @Martin & Marianne .
@bedeve Ik wil jouw reclame voor je referral toch wel blijven zien, hè

- bedeve
- Amerika-expert
dank voor je waarderende woorden @BahamaOne 

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
We hebben nu extra beenruimte bijgeboekt.
We willen ook graag één koffer bijboeken aangezien we dan maar 1,5 week gaan maar daar is geen mogelijkheid toe (bij KLM). Gewoon bij het vliegveld regelen neem ik aan?
Sorry voor de lap tekst, heb het uitgezet.

We willen ook graag één koffer bijboeken aangezien we dan maar 1,5 week gaan maar daar is geen mogelijkheid toe (bij KLM). Gewoon bij het vliegveld regelen neem ik aan?
Sorry voor de lap tekst, heb het uitgezet.

- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@RCRD De extra koffer aanmelden (en betalen) bij het online inchecken. Niet pas op het vliegveld: dan betaal je extra.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik had een apart topic aangemaakt maar ik moest me hier even melden.
Ik wil dus mijn stoelbezetting bekijken en misschien reserveren. Nu vlieg ik van Londen naar Dallas met AA, maar ik heb via British airways geboekt. Ik heb wel een code gekregen om in te loggen bij AA, dit is in het verleden sporadisch gelukt, maar nu lukt het weer niet. Zijn daar bepaalde truukjes voor? Ik vind het zo irritant dat het niet fatsoenlijk werkt.
Ik wil dus mijn stoelbezetting bekijken en misschien reserveren. Nu vlieg ik van Londen naar Dallas met AA, maar ik heb via British airways geboekt. Ik heb wel een code gekregen om in te loggen bij AA, dit is in het verleden sporadisch gelukt, maar nu lukt het weer niet. Zijn daar bepaalde truukjes voor? Ik vind het zo irritant dat het niet fatsoenlijk werkt.
@Happystormchaser Via welke site probeer je in te loggen? Bij mij werkt het aanpassen van mijn reservering alleen als ik via AA.com mijn zaken regel, niet via american-airlines.nl
2023 Los Angeles - Las Vegas - Los Angeles; 2025 New York - Phoenix - San Francisco - Los Angeles
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij vliegen komende zomer naar Tampa. Op de heenweg vliegen we van Dusseldorf, via Zurich, naar Tampa. Wij parkeren onze auto op P4.
Op de terugweg vliegen van Tampa naar Frankfurt en moeten van daar de trein pakken naar Dusseldorf. Het is voor ons de eerste keer met de trein en vroegen ons af of het inchecken automatisch gaat bij het inchecken voor de vlucht en of de trein ook rechtstreeks naar Dusseldorf airport gaat? Of moeten we overstappen op Dusseldorf centraal?
Op de terugweg vliegen van Tampa naar Frankfurt en moeten van daar de trein pakken naar Dusseldorf. Het is voor ons de eerste keer met de trein en vroegen ons af of het inchecken automatisch gaat bij het inchecken voor de vlucht en of de trein ook rechtstreeks naar Dusseldorf airport gaat? Of moeten we overstappen op Dusseldorf centraal?
-
- Amerikafan
Toen ik vanmorgen opstond zag ik in de mail dat Delta onze vlucht gewijzigd heeft.
Oorspronkelijk zouden we om 16.00 landen in Austin en om 18.55 vertrekken naar SLC. Deze vlucht hebben ze nu gewijzigd naar 05.13 de volgende dag, dus ruim 13 uur wachten, dat gaan we dus niet doen. Gebeld met Delta USA, komt ze met een idioot alternatief met 2 overstappen. Op Google flights zag ik tijdens het gesprek echter dat Delta ook een vlucht heeft die om 18.05 vertrekt (2u5min overstaptijd) dus haar gewezen op deze vlucht.
Ze moest overleggen met het team en na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kwam ze terug met het goede nieuws: We zijn omgeboekt naar de 18.05 vlucht.
Een uur later log ik in bij Mijn Delta, vlucht is aangepast inderdaad. Echter nu staat er een rode melding met "Missed Arrival" en dat we onze vlucht van AUS-SLC mogelijk gaan missen omdat er iets gewijzigd is in de vlucht van AMS-AUS. De tijden van die vlucht is niet gewijzigd (16.00 aankomst Austin) en hij heeft ook aan dat we een overstaptijd hebben van 2u5min voor de volgende vlucht.
Komt deze melding nu puur naar voren omdat de overstaptijd korter is dan een bepaalde aanbevolen tijd? Bij de oorspronkelijke vlucht met een overstaptijd van 2u55min stond deze melding er nooit.
Oorspronkelijk zouden we om 16.00 landen in Austin en om 18.55 vertrekken naar SLC. Deze vlucht hebben ze nu gewijzigd naar 05.13 de volgende dag, dus ruim 13 uur wachten, dat gaan we dus niet doen. Gebeld met Delta USA, komt ze met een idioot alternatief met 2 overstappen. Op Google flights zag ik tijdens het gesprek echter dat Delta ook een vlucht heeft die om 18.05 vertrekt (2u5min overstaptijd) dus haar gewezen op deze vlucht.
Ze moest overleggen met het team en na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kwam ze terug met het goede nieuws: We zijn omgeboekt naar de 18.05 vlucht.
Een uur later log ik in bij Mijn Delta, vlucht is aangepast inderdaad. Echter nu staat er een rode melding met "Missed Arrival" en dat we onze vlucht van AUS-SLC mogelijk gaan missen omdat er iets gewijzigd is in de vlucht van AMS-AUS. De tijden van die vlucht is niet gewijzigd (16.00 aankomst Austin) en hij heeft ook aan dat we een overstaptijd hebben van 2u5min voor de volgende vlucht.
Komt deze melding nu puur naar voren omdat de overstaptijd korter is dan een bepaalde aanbevolen tijd? Bij de oorspronkelijke vlucht met een overstaptijd van 2u55min stond deze melding er nooit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ja dat probeer ik, met de code die ik heb gehad voor AA, maar hij doet het niet. Ik krijg een foutmelding dat ik de reservations balie moet bellen. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon mijn reservering in zien

Ik heb ze ondertussen gemaild. Ben benieuwd.
-
- Amerikafan
Na een paar keer bellen met KLM en Delta US kan ik dit bevestigen. Volgens KLM is er niets veranderd aan het schema AMS-AUS en zie ik deze melding omdat de tijd korter is dan mininale layover van 2u30min die in het systeem staat. Delta zegt dat in hun systeem een minimale layover tijd staat van 1u30min voor international-domestic "so no worries".HillBillies schreef: ↑27 apr 2025, 11:46Komt deze melding nu puur naar voren omdat de overstaptijd korter is dan een bepaalde aanbevolen tijd? Bij de oorspronkelijke vlucht met een overstaptijd van 2u55min stond deze melding er nooit.
Voor mij persoonlijk voelt het wel erg krap, zeker als ik kijk naar onze aankomst in Las Vegas van vorige zomer waar we zeker 3 uur nodig hadden (maar daar is het veel drukker natuurlijk).
Er zijn al een tijdje problemen met het ophalen van reserveringen bij AA:Happystormchaser schreef: ↑27 apr 2025, 16:58Ja dat probeer ik, met de code die ik heb gehad voor AA, maar hij doet het niet. Ik krijg een foutmelding dat ik de reservations balie moet bellen. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon mijn reservering in zien
Ik heb ze ondertussen gemaild. Ben benieuwd.
https://www.flyertalk.com/forum/america ... issue.html
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@HillBillies 2:05u moet normaal gesproken wel genoeg zijn. Het blijft een momentopname.. Soms is het langer wachten, soms ben je er zo doorheen. Valt niet altijd wat van te zeggen. Gewoon beetje doorstappen, toiletbezoek als je door alle formaliteiten heen bent. ect ect. Jammer dat Austin geen MPC heeft.. Dat had je nog meer tijd bespaard.
Via https://awt.cbp.gov/ kun je een beetje de wachttijden van CBP volgen. Geeft je een beetje een indicatie. Zo te zien gebruiken Delta en KLM de main terminal in Austin, dat is gunstig want dat betekent het dat je niet van terminal hoeft te wisselen. Dat bespaard je een (extra) security check. Meestal heb je namelijk security als je van terminal wisselt.
Het is wel de laatste rechtstreekse vlucht van AUS naar SLC. Maar met een beetje geluk ben je nog wat eerder dan 16.00u.
Via https://awt.cbp.gov/ kun je een beetje de wachttijden van CBP volgen. Geeft je een beetje een indicatie. Zo te zien gebruiken Delta en KLM de main terminal in Austin, dat is gunstig want dat betekent het dat je niet van terminal hoeft te wisselen. Dat bespaard je een (extra) security check. Meestal heb je namelijk security als je van terminal wisselt.
Het is wel de laatste rechtstreekse vlucht van AUS naar SLC. Maar met een beetje geluk ben je nog wat eerder dan 16.00u.
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Voor diegenen die de komende dagen met KLM naar Chicago of Portland vliegen, er is kans op vertraging door onderhoud van B787 https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... reamliners
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties