deze zomer weer richting de US. Eerste deel van de reis is een tripje van 3,5 week van SF naar Billings.
Op 4 augustus landen we in SF, op 7 augustus halen we de auto op en op 31 augustus leveren we deze weer in Billings in.
Nu bezig met de invulling hiervan. Vind het altijd fijn om al het een en ander wat op de route ligt al uit te zoeken/te weten zodat ik daar daarginds geen tijd aan hoef te besteden (en natuurlijk ook groot deel van de voorpret), maar ook proberen niet teveel vast te leggen zodat flexibiliteit mogelijk blijft.
Gezien we in het hoogseizoen gaan ontkom ik er niet aan sommige campgrounds al vast te leggen (in de NP's). Annuleren is natuurlijk altijd mogelijk (voor een fee van $10), dus dat is prima te overzien. Kost het me hoogstens een paar tientjes, maar dat kost heen en weer rijden van een stuk verderop overnachten ook

Het groen is kamperen (auto/tent) en in het zwart hotel. Of als we daar meer zin in hebben kamperen. Overzichtje is meer voor mezelf zodat ik beetje kan zien wat de verdeling ongeveer zal zijn.
De eerste dagen (Yosemite en Sequoia) worden de komende dagen spannend. 15 april maar even een schietgebedje doen dat we er bij Yosemite tussen komen (tenzij ze het weer uitstellen) en Sequoia kan ik morgen proberen. De laatste dagen (Grand Teton en Yellowstone) zijn al gereserveerd.
12 augustus is een lange rijdag, maar met de auto volgens mij prima te doen en we kijken wel hoe ver we dan zullen komen en zin in hebben. Als we DV meepakken zou ik het liefst daar zo dicht mogelijk bij eindigen gezien we dan lekker vroeg DV in kunnen, het is tenslotte hoogzomer.
Ik hoor wel of jullie iets groots onmogelijks zien of als ik wat dingen/keuzes toe moet lichten.