Mijn ervaring met Avis is dat de prijs die ze ziet de totaalprijs is. Dus inclusief one-way fee. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe dat met een broker zit.Frikandel schreef: ↑02 mei 2025, 22:34@Tantelotje ik lees in je blog dat jullie voor Seattle naar Denver ook gehuurd hebben bij Avis. Ik ga dit jaar van Seattle naar Denver, maar merk dat het met autohuren toch een stuk duurder is dan het 'standaard' west amerika rondje. Wij hebben nu voor 18 juni tm 11 juli een auto bij avis staan (via booking) voor 1300 incl 2 extra bestuurders, excl enkele reis (verwacht ik...) voor een standaard suv. Bij Alamo etc. krijg ik belachelijke prijzen van 2300. Enig idee of jullie vorig jaar als 'enige optie' ook avis hadden of waren er toen wel meer concurrerende prijzen?
Of als iemand anders nog een goede prijs ziet?![]()
Wij huurden een fullsize. En dat maakt het veel lastiger want Avis was zo ongeveer de enige partij bij wie we een full size SUV konden huren van Seattle naar Denver. Andere reizen, met ophalen binnen een combi van Californië, nevada en/of Arizona is dat nooit een probleem geweest. Ook niet voor een fullsize.
Voor een standaard SUV zou je meer opties 'moeten' hebben, alhoewel ik €1300 voor 23 dagen ook niet heel gek vind.