Zo had ik de eerste dagen gepland:
Ik hou er rekening mee dat we de eerste dag wat trager op gang zullen komen (de eerste boodschappen, ..). Of misschien juist niet wegens de jetlag en veel te vroeg wakker zijn??
Het staat redelijk vast (altijd met 2 woorden spreken

Hiervoor moeten we een overnachting inplannen. De verblijfplaatsen in Gunnison zijn toch wel een pak goedkoper, dus daar zouden we overnachten.
Op woensdag kunnen we dus naar Gunnison rijden via je bovenstaande route, met onderweg enkele tussenstoppen, waaronder ook bezoek aan het stadje Crested Butte.Op donderdag 07/08 kan ik de Scarp Ridge Hike inplannen. Ik lees in je reisverslagen dat die adembenemend is
Om nu op bovenstaande vraag te antwoorden: Lukt het dan nog op donderdag 07/08 om na de wandeling in Crested Butte door te rijden naar Moab? Ik zie namelijk dat we opnieuw passeren langs Gunnison. Vandaar dat ik opnieuw een overnachting gepland heb ik Gunnison. (Ik moet me blijkbaar nog wat aanpassen in het concept roadtrip waarbij er per dag een andere slaapplaats aangedaan wordt). Of eventueel dan toch verder rijden naar een ander mooi plaatsje op weg naar Moab?Felicitas schreef: ↑15 mei 2025, 09:01"Ik vraag me af of twee nachten Gunnison handig is. Gunnison zelf is niet echt speciaal en de meest directe route er naar toe is ook niet heel spannend. Wel een mooie route is Denver - Georgetown - Guanella Pass - Grant - Buena Vista - Cottonwood Pass - Taylor Park Reservoir - Crested Butte (of Gunnison)."
Groetjes,
Charlotte