Dat moet je zelf weten. Ik heb zwart op wit van alamo zelf dat dit om de US domestic terms gaat, niet geldig op internationale boekingen. Daarnaast mag ik aannemen dat ik de juiste informatie doorkrijg.Trom schreef: ↑24 mei 2025, 22:12@Jesjah88 ustravel kan het je 100% garanderen maar uiteindelijk geldt het Amerikaanse Alamo contract. Enterprise.com zegt dat je overal mag rijden maar dat de verzekering niet geldt. Ze verwijzen naar de vestiging in Las Vegas. Vervolgens kunnen ze geen mailadres geven van die vestiging. Mijn conclusie is momenteel dat ik geen Alamo boek in Las Vegas voor een roadtrip buiten genoemde Staten.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
2019: Roadtrip zuid-west | 2022: Roadtrip zuid-west | 2023: Roadtrip Florida | 2025: Roadtrip Montana&Wyoming
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@Jesjah88 Ondanks dat je dit 'zo zeker weet', zou ik het toch navragen bij het ophalen van de huurauto. Daar teken je je contract. Je hebt er niets aan als het daar anders in staat. Een getekend contract heeft meer waarde dan een losse toezegging. M.a.w. zorg dat je die uitzondering van internationale boekingen in je getekend contract krijgt. Pas dan zou ik er persoonlijk mee akkoord gaan. Iedereen van Alamo kan nu wel wat roepen maar juist omdat er nu de nodige verwarring over is, zou ik dit zwart op wit (in mijn contract) willen hebben.
Laat ons t.z.t. nog wel weten hoe het gegaan is. Dat is dan weer nuttige info voor het forum.
Roland
Laat ons t.z.t. nog wel weten hoe het gegaan is. Dat is dan weer nuttige info voor het forum.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
@Coyote natuurlijk doen we dat! Ik laat jullie tzt weten hoe het afloopt.
2019: Roadtrip zuid-west | 2022: Roadtrip zuid-west | 2023: Roadtrip Florida | 2025: Roadtrip Montana&Wyoming
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@Jesjah88 Goed dat je op papier bevestiging hebt. Maar ik wil je nog iets anders meegeven, waar ik in ieder geval ook over na zou denken en dat is misschien wel wat @Trom ook bedoeld:
Namelijk dat je geen of zo min mogelijk onzekerheid en gedoe wil en hebt na je vakantie, een vakantie wat iets leuks zou moeten zijn. Een aanrijding is sowieso al vervelend, laat staan in het buitenland, waar de regelgeving net effe wat anders is en ook al spreken wij als Nederlanders over het algemeen vrij goed Engels, je toch ook een taalbarrière kunt hebben. Dat ervaarden wij tenminste bij onze aanrijding. Het was peanuts en niet onze schuld maar we waren wel blij dat we mijn vrouw haar Amerikaanse nichtje bij ons in de buurt hadden die ons kon helpen.
Gelijk hebben en het zwart op wit hebben is namelijk 1. Ook gelijk krijgen is 2. Stel je krijgt een aanrijding in Montana. Jullie zijn aansprakelijk voor de aanrijding en de huurauto is total loss. Dat gaat in de papieren lopen. Volgens de voorwaarden waaronder je boekt is er namelijk geen dekking. Of je moet de internationale voorwaarden overhandigd kunnen krijgen.. Of zoals @Coyote aangeeft expliciet in jouw contract hebben dat er wel dekking is.
Het zou kunnen zijn dat je door Alamo toch aansprakelijk wordt gesteld voor de schade. Volgens de situatie dan ten onrechte maar dan mag jij vanuit Nederland je gelijk gaan halen en ervoor zorgen dat je schadeloos wordt gesteld. In het Engels.. Het is te hopen dat US Travel dan thuis geeft en je gaat helpen. Je bent er lang mee bezig, mogelijk schakel je hier je rechtsbijstandverzekering in..
Allemaal onzekerheid en gedoe die ik niet zou willen.. Los van de uiteindelijke uitkomst.
Namelijk dat je geen of zo min mogelijk onzekerheid en gedoe wil en hebt na je vakantie, een vakantie wat iets leuks zou moeten zijn. Een aanrijding is sowieso al vervelend, laat staan in het buitenland, waar de regelgeving net effe wat anders is en ook al spreken wij als Nederlanders over het algemeen vrij goed Engels, je toch ook een taalbarrière kunt hebben. Dat ervaarden wij tenminste bij onze aanrijding. Het was peanuts en niet onze schuld maar we waren wel blij dat we mijn vrouw haar Amerikaanse nichtje bij ons in de buurt hadden die ons kon helpen.
Gelijk hebben en het zwart op wit hebben is namelijk 1. Ook gelijk krijgen is 2. Stel je krijgt een aanrijding in Montana. Jullie zijn aansprakelijk voor de aanrijding en de huurauto is total loss. Dat gaat in de papieren lopen. Volgens de voorwaarden waaronder je boekt is er namelijk geen dekking. Of je moet de internationale voorwaarden overhandigd kunnen krijgen.. Of zoals @Coyote aangeeft expliciet in jouw contract hebben dat er wel dekking is.
Het zou kunnen zijn dat je door Alamo toch aansprakelijk wordt gesteld voor de schade. Volgens de situatie dan ten onrechte maar dan mag jij vanuit Nederland je gelijk gaan halen en ervoor zorgen dat je schadeloos wordt gesteld. In het Engels.. Het is te hopen dat US Travel dan thuis geeft en je gaat helpen. Je bent er lang mee bezig, mogelijk schakel je hier je rechtsbijstandverzekering in..
Allemaal onzekerheid en gedoe die ik niet zou willen.. Los van de uiteindelijke uitkomst.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 25 mei 2025, 10:31, 7 keer totaal gewijzigd.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
RSW (Fort Myers) 3e week juli ophalen. Zelfs als ik creatief doe bv na 1 week al weer op TPA inleveren en daar een andere huur voor 2 weken.ronenivonne schreef: ↑25 mei 2025, 06:31Mag ik vragen welke periode en ophaal locatie? Wel benieuwd naar onze verschillen.
-
- Amerika-ontdekker
Lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn maar natuurlijk checken we de voorwaarden ter plekke nogmaals en tekenen die niet als het niet klopt wat er vooraf wordt beweerd. Maar ik mag er wel vanuit gaan dat ik de juiste informatie krijg doorgespeeld.
-
- Amerika-expert
@Jesjah88 Ja je mag er vanuit gaan dat je de juiste info krijgt. Het kan ook prima kloppen hoor wat er wordt beweerd. Maar er zit hier ook een bak aan (amerika)ervaring op dit forum en hoe vaak hoor je niet dat ze uiteindelijk toch niet thuis gaven… Het blijven commerciële bedrijven..
Dan is een kleine schade misschien nog te overzien, een huurauto die total loss is, waar jij voor opdraait is dat wat minder
Zoek het goed uit (dat ga je doen geef je aan
) en maak voor jezelf/jullie een afweging.
Dan is een kleine schade misschien nog te overzien, een huurauto die total loss is, waar jij voor opdraait is dat wat minder

Zoek het goed uit (dat ga je doen geef je aan

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hmm... als ik bij USTravel een auto wil reserveren en ik kies voor 'Pay later' gaat de prijs ineens met EUR 60,00 omhoog. Is dat nieuw? Kan mij niet herinneren dat dat voorheen ook zo was.
Bij American Vacation gaat de prijs zelfs met EUR 70,00 omhoog als ik later wil betalen.
Doen we dus nog maar even niet. Ze waren sowieso al duurder dan Hertz op dit moment.
Roland

Bij American Vacation gaat de prijs zelfs met EUR 70,00 omhoog als ik later wil betalen.

Doen we dus nog maar even niet. Ze waren sowieso al duurder dan Hertz op dit moment.
Roland
@Coyote Ik dacht dat dat altijd al was. Want ik merkte het vorig jaar ook op.
IK huur wellicht bij Hertz en heb een eigen transponder. Moet ik dan nog iets uitschakelen in de auto zelf (hangt er bv zo'n bakje van Hertz vooraan ergens?) Want als er 2 zijn, hoe weet men dan welk moet aanrekenen? (ik rij niet enkel in zones met toll by plate denk ik)
IK huur wellicht bij Hertz en heb een eigen transponder. Moet ik dan nog iets uitschakelen in de auto zelf (hangt er bv zo'n bakje van Hertz vooraan ergens?) Want als er 2 zijn, hoe weet men dan welk moet aanrekenen? (ik rij niet enkel in zones met toll by plate denk ik)
-
- Amerika-expert
@deebee7 als de auto er zelf een heeft, is dat inderdaad in zo'n bakje ergens bij de voorruit, dat kun je dichtschuiven. Maar door het kenteken in jouw account in de app te registreren komt het sowieso goed, dan loopt het via jouw account en gaat er geen rekening naar Hertz.
-
- Amerika-expert
@Coyote Dat is (helaas) al enige tijd zo bij Alamo als je boekt via US travel of American Vacations. Bij onze laatste 3 huren was dat al zo. Dus ergens sinds 2024 denk ik. Zolang de prijs goed is neem ik het voor lief.
Zo langzamerhand wordt voor mij Alamo wel minder interessant. O.a. hierdoor. Maar ook dat je prijs kan veranderen als je alleen je tijdstip aanpast, bijvoorbeeld 18.00u - 18.00u naar 20.30u-20.30u. Dat was voorheen nooit. Maar bij de laatste 2 huren zag ik de prijzen stijgen als ik mijn reservering aanpaste omdat we onze vlucht hadden geboekt.
Het lijkt wel alsof ie een deel een nieuwe prijs berekend. Tot voor kort kon je ook in de Alamo omgeving je reservering aanpassen nadat je geboekt had via US travel. Nu staat er dat je de reservering niet kan wijzigen omdat je geboekt hebt bij een ''thirth party''. Dat moet je dus in de omgeving van US travel doen bij existing reservation. Ook dat is volgens mij nieuw.
Ik heb nu bij Hertz een auto gereserveerd voor volgend jaar april en de prijs blijft steeds hetzelfde, ook als ik het tijdstip aanpas maar binnen de 24u blijf. Al kan dat ook toeval zijn natuurlijk..
Dan hebben we nog het CDW dingetje als je boekt vanaf een locatie in Nevada... Dat zijn stiekem toch wel wat veranderingen her en der. Al heeft dat laatste dan weer niks van doen met US travel.
Zo langzamerhand wordt voor mij Alamo wel minder interessant. O.a. hierdoor. Maar ook dat je prijs kan veranderen als je alleen je tijdstip aanpast, bijvoorbeeld 18.00u - 18.00u naar 20.30u-20.30u. Dat was voorheen nooit. Maar bij de laatste 2 huren zag ik de prijzen stijgen als ik mijn reservering aanpaste omdat we onze vlucht hadden geboekt.
Het lijkt wel alsof ie een deel een nieuwe prijs berekend. Tot voor kort kon je ook in de Alamo omgeving je reservering aanpassen nadat je geboekt had via US travel. Nu staat er dat je de reservering niet kan wijzigen omdat je geboekt hebt bij een ''thirth party''. Dat moet je dus in de omgeving van US travel doen bij existing reservation. Ook dat is volgens mij nieuw.
Ik heb nu bij Hertz een auto gereserveerd voor volgend jaar april en de prijs blijft steeds hetzelfde, ook als ik het tijdstip aanpas maar binnen de 24u blijf. Al kan dat ook toeval zijn natuurlijk..
Dan hebben we nog het CDW dingetje als je boekt vanaf een locatie in Nevada... Dat zijn stiekem toch wel wat veranderingen her en der. Al heeft dat laatste dan weer niks van doen met US travel.
-
- Amerika-expert
Kan iemand mij uitleggen hoe het nou zit met de term ''spouse or domestic partner''? Ja spouse is je echtegenoot/echtgenote, maar hoe kijken ze daar naar en wat verstaan ze onder domestic partner (binnenlandse partner)?
Wij gaan volgend jaar trouwen en hebben volgend jaar twee reizen naar de VS in het vooruitzicht nadat we getrouwd zijn.
Ik heb eigenlijk altijd het gold pakket genomen bij Alamo als ik boekte bij US travel. Bij het gold pakket zit een extra bestuurder inbegrepen. De keer dat wij een auto hebben gehuurd bij Hertz zat (vanwege de 510K code) er een extra bestuurder bij.
Tot op heden heb ik het niet aangedurfd om geen gold pakket te nemen. Wij wonen al jaren samen met een samenlevingscontract en op hetzelfde adres. Al kennen ze in de VS de term samenlevingscontract volgens mij niet.
Ik heb een keer een discussie gehad met een lokale Alamo medewerker dat dit volgens hem toen niet kon. Dat was overigens in Canada en ik had toen het gold pakket ook genomen dus geen discussie verder... Maar sindsdien heb ik altijd het gold pakket genomen voor de zekerheid. Maar dat gold pakket of het betalen voor een extra bestuurder kost wel ongeveer 100 euro extra per huurperiode en soms meer...
Als je bij hertz gold rewards member bent, ook dan is je spouse or domestic partner automatisch een extra bestuurder volgens mij.
Maar checken ze dat? En zo ja, hoe? Want als je in de Alamo omgeving tijdens bijvoorbeeld skip the counter aanvinkt dat het je spouse or domestic partner is, hoef je verder ook niks in te vullen. Maar bij het uitrijden moet je neem ik aan wel het rijbewijs overleggen? Hoe gaat dat in zijn werk? Wat gebeurd er bij een eventuele aanrijding? Kunnen ze om ''bewijs'' vragen dat iemand je spouse or domestic partner is?
Wij gaan volgend jaar trouwen en hebben volgend jaar twee reizen naar de VS in het vooruitzicht nadat we getrouwd zijn.
Ik heb eigenlijk altijd het gold pakket genomen bij Alamo als ik boekte bij US travel. Bij het gold pakket zit een extra bestuurder inbegrepen. De keer dat wij een auto hebben gehuurd bij Hertz zat (vanwege de 510K code) er een extra bestuurder bij.
Tot op heden heb ik het niet aangedurfd om geen gold pakket te nemen. Wij wonen al jaren samen met een samenlevingscontract en op hetzelfde adres. Al kennen ze in de VS de term samenlevingscontract volgens mij niet.
Ik heb een keer een discussie gehad met een lokale Alamo medewerker dat dit volgens hem toen niet kon. Dat was overigens in Canada en ik had toen het gold pakket ook genomen dus geen discussie verder... Maar sindsdien heb ik altijd het gold pakket genomen voor de zekerheid. Maar dat gold pakket of het betalen voor een extra bestuurder kost wel ongeveer 100 euro extra per huurperiode en soms meer...
Als je bij hertz gold rewards member bent, ook dan is je spouse or domestic partner automatisch een extra bestuurder volgens mij.
Maar checken ze dat? En zo ja, hoe? Want als je in de Alamo omgeving tijdens bijvoorbeeld skip the counter aanvinkt dat het je spouse or domestic partner is, hoef je verder ook niks in te vullen. Maar bij het uitrijden moet je neem ik aan wel het rijbewijs overleggen? Hoe gaat dat in zijn werk? Wat gebeurd er bij een eventuele aanrijding? Kunnen ze om ''bewijs'' vragen dat iemand je spouse or domestic partner is?
-
- Amerika-expert
@d_vdploeg AI generated maar dekt de lading denk ik:
In the U.S., when renting a car, a spouse or domestic partner is often considered an automatically authorized driver, meaning they can drive the rental vehicle without needing to be added as an additional driver or paying extra fees—though policies vary by rental company.
A domestic partner is generally defined as someone in a committed, long-term relationship with the renter, often sharing financial responsibilities and living together. Some rental companies may require proof of the partnership, such as joint bank accounts or a legal domestic partnership certificate.
In the U.S., when renting a car, a spouse or domestic partner is often considered an automatically authorized driver, meaning they can drive the rental vehicle without needing to be added as an additional driver or paying extra fees—though policies vary by rental company.
A domestic partner is generally defined as someone in a committed, long-term relationship with the renter, often sharing financial responsibilities and living together. Some rental companies may require proof of the partnership, such as joint bank accounts or a legal domestic partnership certificate.
-
- Amerika-expert
Dank @harryh Dan is alleen nog de vraag, moet dat vooraf... Want dan moet je dus ook zorgen dat je eventuele bewijslast bij je hebt. Of vragen ze dat op bij eventuele schade.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik krijg voor het eerst '' fatsoenlijke '' prijzen te zien voor onze trip naar Denver via Autoeurope.nl
21 dagen midsize SUV voor 860 euro. Het komt nog niet in de buurt van mijn boeking bij Hertz (560 euro) maar het kruipt langzaam in de goede richting.
Wie weet hebben meerdere er iets aan. Wel even inloggen. Scheelt ook weer iets.
21 dagen midsize SUV voor 860 euro. Het komt nog niet in de buurt van mijn boeking bij Hertz (560 euro) maar het kruipt langzaam in de goede richting.
Wie weet hebben meerdere er iets aan. Wel even inloggen. Scheelt ook weer iets.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ja ik had de prijsdaling ook gezien. Voor ons is het nu 160 euro goedkoper bij autoeurope. Een standaard SUV voor 750 euro bij Budget voor 22 dagen vanaf Denver. Bij Budget is de spouse gratis, wat ook wel prettig is.
@d_vdploeg Ik kreeg van ustravel de reactie dat ze geen 'skip the counter' doen omdat ze "third party' zijn. Is dat nieuw of was dat altijd al zo bij ustravel of is het foute informatie?
-
- Amerika-expert
@Trom Naar mijn mening is dat foute info. In zoverre, je moet voor skip the counter ook niet bij US travel zijn maar bij Alamo zelf via alamo.com.
Mijn laatste autohuur dateert van december 2024/januari 2025...Dus misschien is het inmiddels veranderd. Maar toen heb ik skip the counter nog gewoon gebruikt.
Werkwijze: Je maakt een boeking bij US travel (of American vacations) en vervolgens krijg je een bevestigingsmail. Daarin staat een reserveringsnummer. De auto die je boekt, verzekeringen en eventuele extra's ect ect.
Vervolgens moet je naar alamo.com gaan en onder het kopje ''starting reservation'' zie je als het goed is rechts in gele letters view/modify/cancel. Daar klik je op. Vervolgens op ''find a upcoming rental'' Daar vul je vervolgens je voor en achternaam in en bij confirmation number het reserveringsnummer uit de mail van US travel.
Vervolgens moet je reservering tevoorschijn komen en kun je Accelerate Check-In doen en mits beschikbaar skip the counter.
Aanpassen/annuleren van je reservering kan niet meer. Dat kon voorheen ook via alamo.com nadat je gereserveerd had via US travel, maar dat moet je nu doen via US travel. Vanuit daar merkte ik dus ook dat de prijzen veranderen als je je tijdstip in je huur aanpast, bijvoorbeeld van 18.00u - 18.00u naar 20.00u - 20.00u.
Edit: als ik mijn boeking die ik heb staan voor januari 2026 (die we waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken, maar nog niet geannuleerd heb) oproep dan kan ik gewoon Accelerate Check-In en skip the counter doen.
Mijn laatste autohuur dateert van december 2024/januari 2025...Dus misschien is het inmiddels veranderd. Maar toen heb ik skip the counter nog gewoon gebruikt.
Werkwijze: Je maakt een boeking bij US travel (of American vacations) en vervolgens krijg je een bevestigingsmail. Daarin staat een reserveringsnummer. De auto die je boekt, verzekeringen en eventuele extra's ect ect.
Vervolgens moet je naar alamo.com gaan en onder het kopje ''starting reservation'' zie je als het goed is rechts in gele letters view/modify/cancel. Daar klik je op. Vervolgens op ''find a upcoming rental'' Daar vul je vervolgens je voor en achternaam in en bij confirmation number het reserveringsnummer uit de mail van US travel.
Vervolgens moet je reservering tevoorschijn komen en kun je Accelerate Check-In doen en mits beschikbaar skip the counter.
Aanpassen/annuleren van je reservering kan niet meer. Dat kon voorheen ook via alamo.com nadat je gereserveerd had via US travel, maar dat moet je nu doen via US travel. Vanuit daar merkte ik dus ook dat de prijzen veranderen als je je tijdstip in je huur aanpast, bijvoorbeeld van 18.00u - 18.00u naar 20.00u - 20.00u.
Edit: als ik mijn boeking die ik heb staan voor januari 2026 (die we waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken, maar nog niet geannuleerd heb) oproep dan kan ik gewoon Accelerate Check-In en skip the counter doen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ondertussen speelt het verhaal nog steeds.The_Realest schreef: ↑23 apr 2025, 22:47@bedeve ik dacht laat ik nog een paar keer proberen te bellen dan heb ik 100% zeker mijn best gedaan. Eerste 3x kreeg ik weer een callcenter medewerker aan de lijn.
Toen dacht ik nog 1x en toen kreeg ik een customer support medewerker aan de lijn die meedacht en zei dat het idd een vreemde situatie was. Die schakelde mij door naar iemand anders en die heeft mij uiteindelijk kunnen helpen. Door de rental te verlengen naar 26 april en daarna automatisch te verlengen tot 2 mei.
Eindelijk gelukt. Ik zei al tegen mijn vrouw als het nu niet lukt is het klaar. En uiteraard komt het dan goed.
Geen idee wat er precies is misgegaan, maar het is dus goed gekomen.
Volgende keer voor een langere periode boek ik idd direct.
Zo leer je weer wat bij.
Uiteindelijk tijdens het inleveren van de auto op 2 mei nog “even” langs de verhuurbalie gegaan. Hierop het verhaal uitgelegd en de betreffende medewerker vertelde dat het nummer van budget jfk niet meer in gebruik is, dus vandaar dat ik telkens callcenters aan de lijn kreeg. (Lekker handig) En hij zei ook dat ik mij verder geen zorgen hoefde te maken, alles was goed en er zou niks meer afgeschreven worden. Eind goed al goed dachten we.
Eenmaal thuis zie ik op 3 mei een afschrijving op mijn amex van 684 usd en staat er op budget een factuur van datzelfde bedrag. Toen ben ik gaan bellen naar de customerservice en de beste man gaf in eerste instantie aan dat de extra charge zou zijn vanwege schade!? Er was geen schade en als dat er al zou zijn wij hebben de juiste verzekeringen en geen eigen risico. Daarna was het omdat we de mileage limiet hadden overschreden!? Ook niet het geval aangezien ik unlimited mileage had geboekt. Uiteindelijk na 45 minuten aan de telefoon zou het bedrag worden teruggestort. Daarna heb ik voor de zekerheid nog een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat het ergens wel een onduidelijk telefoongesprek was en ik het zeker wilde weten of ik mijn geld terug zou krijgen.
Toen kreeg ik een mailtje terug met dat ze een bedrag van $648 terug zouden sturen en dat het 3-10 werkdagen kon duren. Daarop mailtje gestuurd dat ik er blij mee ben ondanks dat het bedrag geen $648 is maar $684.
Naar kleine 2 weken maar weer een mailtje gestuurd, en toen kreeg ik ineens een mail terug dat ze meer informatie wilde hebben… hoe dan? Het was toch al geregeld? Blijkbaar niet en als ik er niet zelf achterheen was gegaan had ik blijkbaar niks gehoord.
Toen maar de aanvullende informatie gestuurd en dag later reactie dat ik de late charge fee van $188 terug zou krijgen. Die heb ik ook gekregen, maar geen woord over de overige ruim $500. Ik weet niet wat ze daar doen, maar dit slaat nergens op.
Ik heb autoeurope gesproken en die hebben ook contact met hun maar hier is het ondertussen ook al 2 weken stil en de laatste keer dat ik hun sprak hadden ze nog geen reactie van budget gehad.
Ik wacht het nog een paar dagen af en als ik dan niks meer hoor of zie dan bel ik amex. Denk dat ik ondertussen genoeg geduld heb gehad.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is bij ons vooraf nog nooit naar bewijslast gevraagd. En wij hebben wel een verschillende achternaam. Maar daar is dus nooit moeilijk over gedaan. Hoe het gaat als je schade hebt weet ik niet.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19835 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-