Ik weet dat dit weer een vraag is met justitie en reizen naar Amerika, maar hier wilden ik zeker over zijn.
Dit jaar 2025 op heterdaad betrapt door iemand omdat ik dacht dat hij me had bedreigd en stukje had gevolgd en niet mij erdoor wilden laten gaan, zijn auto stond voor dat huis had een aantal keer zijn autoruit ingegooid met glazen flesje (Vandalisme). Ik had het anders aan moeten pakken was toen staande gehouden door politie, 1e keer in mijn leven. Aan ID wet gehouden en netjes meegewerkt, aan het einde van de gebeurtenis zei de politie "ik ga mijn chef leidinggevende bellen" voor een sepotcode". Ik weet alleen niet welke, de getuige is verzekerd en hoefde niks terug te betalen. Ook al wilde ik dit oprecht doen geen proces-verbaal of naar het bureau. Later zij de politie dat dit geen strafblad is maar wel geregistreerd staat in het systeem van de politie, ik weet dat Amerika hier niks van kan zien in verband met privacy. Excuses aangeboden aan getuigen en agenten voor de problemen die ik had veroorzaakt.
Heb ook geen brief of iets nog ervan gehoord kan ik gewoon "nee" antwoorden op de mijn toekomstige ESTA?

Dankjewel.