Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Avis Preferred

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Avis Preferred

Bericht door nwolf »

Ja dat is natuurlijk ook een idee :D.
Mijn roepnaam en 1e doopnaam komen niet overeen en ik merk al dat ze daar geen probleem mee hebben en ik dus wel 2 accounts moet kunnen maken.
We gaan het eens proberen volgend jaar.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Glorious »

@Aulani Ik heb ook problemen met de website en de app. Ik kan de statusmatch die ik per email bevestigd heb gekregen niet zien. Ik heb een mail gestuurd aan info@avis.nl en be.reservations@abg.com. Ik heb van allebei een reactie ontvangen dat zij in het systeem kunnen zien dat ik Presidents Club status heb. Ik heb nogmaals gemaild dat ik dit zelf niet kan zien.

Uiteindelijk kreeg ik via be.reservations@abg.com het volgende als reactie:
Bedankt voor het contact opnemen met Avis.
Zie antwoordt onderaan van onze data base afdeling:
We have upgraded the customer manually. It seems that this change did not go through the system automatically.
Het schijnt alsnog een error te zijn maar uw profiel is wel correct gelinkt aan de president’s club status.
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

@Glorious Bedankt voor je uitleg en het delen van de e-mailadressen. Ik ga eerst een e-mail sturen naar be.reservations@abg.com, aangezien dit het adres is van de Amerikaanse (internationale) Avis, en ik hen sowieso wilde benaderen.
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

Trom schreef:
12 jun 2025, 12:39
Log eens in via je app. Bovenaan moet dan President's Circle staan. Zo niet dan weer matchen.

Bij mij wilde trouwens de match naar Hertz niet lukken vanwege de bekende 5 jaren regel. Ik had echter nog een ander Hertz account en daar was het zo weer in orde.
Bij mij staat in de Avis app dat ik president's club ben...Statusmatch met Hertz lukt bij mij al jaren niet, dat heb ik inmiddels maar opgegeven. Snap niet wat ik verkeerd doe.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@Aulani Heb je al eens een Herz president circle gehad of moet het je eerste keer worden?
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

@Trom ik heb het nog nooit gehad. Ook bog nooit bij Hertz gehuurd overigens, mede omdat ik geen upgrade krijg zonder status
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@aulani Heb je deze link gebruikt?:

Code: Selecteer alles

https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match   
en welke andere status heb je gebruikt om te matchen?
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

Ik heb inmiddels reactie van Avis België:

''Dear customer,

Thank you very much for contacting with Avis.

Avis.com will be the Avis USA website. We are not able to provide help with that. From Avis Belgium we can only confirm that the president’s club level is correctly linked to the Avis preferred number for rentals in Belgium and Europe.

The Avis Preferred Member Discount, Additional Driver and Roadside Assistance Plus
benefits are only made available:
6.3.1 on rental bookings made for the following countries: Austria, Switzerland, Czech
Republic, Germany, Netherlands, France (excluding Corsica), Belgium,Luxembourg, UK, Ireland, South Africa, Sweden, Denmark, Norway, Italy(excluding Sardinia), Spain, Finland, Greece, Portugal (excluding Azores),Iceland, Poland and Turkey;

Thank you for choosing Avis.''
Ik heb ook een casus aangemaakt bij Avis.com, want volgens deze mail heb ik in Amerika geen recht op president's club voordelen...
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

Trom schreef:
13 jun 2025, 09:21
@aulani Heb je deze link gebruikt?:

https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match   
en welke andere status heb je gebruikt om te matchen?
Ik heb even gekeken. Op dit moment heb ik Hertz Gold, maar dat komt volgens mij door mijn AmEx platinum kaart. Qua statusmatch heb ik mijn Avis status (wat volgens de app President's club is, volgens avis.nl plus en volgens avis.com standaard).
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Zoals in de Hertz info staat, geven de volgende gegevens recht op een match naar Hertz President Status"
Avis Preferred Plus® above 25 rentals†
Avis President's Club®
Enterprise Plus® Platinum
National Executive Elite®
Europcar Privilege Elite®
Door een screenshot van je president's club van je Avis app toe te voegen als download (onder 'provide proof of competitor status') zou het toch moeten lukken. Geef rechts bij
Competitor Program to Match *
ook duidelijk aan dat je vanaf Avis President's club wilt matchen
Aulani
Amerika-ontdekker

Bericht door Aulani »

Ah super bedankt @Trom!! Ik ben President's Circle :D :D Net een mail gehad en direct zichtbaar in mijn account hihi.

Heb je toevallig ervaring met boeken bij Hertz en Avis? Ik boekte altijd via Avis, dus ben benieuwd naar mijn voordelen met Hertz nu :))))))))))
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@Aulani Heb geen ervaring met Hertz maar wel met Avis en Alamo.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer