Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
We hebben de "Beschleunigtes Einchecken" idd gedaan. Heb vaker Alamo skip the counter gebruikt zonder problemen.
Zie als ik doorklik naar de site met het reserveringsnummer nu de melding staan
"Für diese Fahrt ist das Überspringen des Schalters nicht verfügbar. Bitte begeben Sie sich erst zum Check-in-Bereich, bevor Sie den Parkplatz aufsuchen. Wir helfen Ihnen dort gerne weiter!
Zie als ik doorklik naar de site met het reserveringsnummer nu de melding staan
"Für diese Fahrt ist das Überspringen des Schalters nicht verfügbar. Bitte begeben Sie sich erst zum Check-in-Bereich, bevor Sie den Parkplatz aufsuchen. Wir helfen Ihnen dort gerne weiter!
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- ronenivonne
- Amerikakenner
Via Messenger contact gehad met Alamo en de skip the counter optie is schijnbaar op deze datums niet beschikbaar.
2010: Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb dat ook voor mijn LV reis 18 t/m 4 januari, maar vul ik 1 t/m 17 december in dan werkt de PC 210402 nog en geeft idd een betere rate.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ter info: Let op met de toevoeging van code (RQ) BEST. Dit geeft soms dat bepaalde verzekeringen ineens niet inbegrepen zijn.
Zo zit ik nu te kijken via Christmas Islands met de Mastercardcode met en zonder BEST. Zonder BEST 3 verzekeringen erbij en met BEST een beter tarief maar slechts 1 verzekering en bijkopen kan beslist niet uit
Zo zit ik nu te kijken via Christmas Islands met de Mastercardcode met en zonder BEST. Zonder BEST 3 verzekeringen erbij en met BEST een beter tarief maar slechts 1 verzekering en bijkopen kan beslist niet uit

Al sinds black friday een reservering voor $919 via National voor een Premium SUV (Grand Wagoneer L of similar). Pas sinds een aantal weken begint Hertz betaalbaarder te worden voor een 7-zitter (1 maat kleiner, Pathfinder). Tot gisteren ongeveer $800 via alle hier opgegeven landen met AMEX code, 210402 + BEST. Vanmorgen maar weer checken en opeens onder de $700, $691 om precies te zijn. Geboekt via Suriname maar San Marino gaf ook deze prijs, alleen daar kon ik niet met AMEX betalen en omdat we wel de AMEX code gebruiken toch maar Suriname gekozen.
We hebben de premium SUV ook niet perse nodig, wel een 7-zitter. Maar voor $200 verschil rijden we wel 1 maatje kleiner.
Huurperiode 3 volle weken in augustus / MCO
We hebben de premium SUV ook niet perse nodig, wel een 7-zitter. Maar voor $200 verschil rijden we wel 1 maatje kleiner.
Huurperiode 3 volle weken in augustus / MCO
Heb jij ook al je auto hierna opgehaald want ik heb deze boeking gedaan en nu wil ik skip the counter invullen en kan alleen een adres invullen als ik daadwerkelijk van een van de eilanden afkomstig ben of uit de USA. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om daar naar kantoor te gaan maar dat vind ik een groot risico want ik neem aan dat asl de baliemedewerker mijn gegevens invult op dezelfde error uitkomt.
- bedeve
- Amerika-expert
"Skip the Counter " doe je bij Alamo @Dikkie
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hertz kent geen skip the counter.
Alamo wel.
Hertz gold = balie overslaan. Even een account aanmaken en je boeking wordt aan je account gelinkt. Vervolgens komt je naam op het bord te staan en mag je bij aankomst direct naar de aangewezene zone lopen. Is het je 1e keer Hertz? Dan moet je de eerste keer even langs de gold desk voor controle van je rijbewijs en cc.
Ik huurde enkele jaren geleden via Expedia Ierland. Kon destijds ook geen gebruik maken van hun fast lane programma want ik moest een Iers rijbewijs invullen. Ter plaatse langs de balie gegaan, er is mijn iets gevraag en alles was in orde.
Daarnaast heb ik bij Hertz Japan of Christmas Islands nooit problemen gehad. Sterker nog, mijn wederhelft heeft zojuist een auto opgehaald in Italië, geboekt via de Christmas IJslands. Geen vragen gehad.
Alamo wel.
Hertz gold = balie overslaan. Even een account aanmaken en je boeking wordt aan je account gelinkt. Vervolgens komt je naam op het bord te staan en mag je bij aankomst direct naar de aangewezene zone lopen. Is het je 1e keer Hertz? Dan moet je de eerste keer even langs de gold desk voor controle van je rijbewijs en cc.
Ik huurde enkele jaren geleden via Expedia Ierland. Kon destijds ook geen gebruik maken van hun fast lane programma want ik moest een Iers rijbewijs invullen. Ter plaatse langs de balie gegaan, er is mijn iets gevraag en alles was in orde.
Daarnaast heb ik bij Hertz Japan of Christmas Islands nooit problemen gehad. Sterker nog, mijn wederhelft heeft zojuist een auto opgehaald in Italië, geboekt via de Christmas IJslands. Geen vragen gehad.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ja dit bedoelde ik met skip the counter. Het is niet mijn eerste keer met Hertz. Ik kan hem niet koppelen want ik moet een adres hebben uit Curacao. Ik kon tijdens het reserveren niet inloggen omdat ik op Curacao zit en nu ik wil koppelen zegt die dat mijn credit card is gekoppeld aan een Nederlands adres dus niet voldoe aan de voorwaarden.dejong89 schreef: ↑03 jul 2025, 11:58Hertz kent geen skip the counter.
*overigens Hertz geeft wel aan tijdens het boeken: Want to skip the counter? Register for hertz gold. Vandaar dat ik het zo noemde.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ik kreeg ook de vraag of ik Skip the Counter wilde toen ik nog niet was ingelogd.Dikkie schreef: ↑03 jul 2025, 12:06Ja dit bedoelde ik met skip the counter. Het is niet mijn eerste keer met Hertz. Ik kan hem niet koppelen want ik moet een adres hebben uit Curacao. Ik kon tijdens het reserveren niet inloggen omdat ik op Curacao zit en nu ik wil koppelen zegt die dat mijn credit card is gekoppeld aan een Nederlands adres dus niet voldoe aan de voorwaarden.
*overigens Hertz geeft wel aan tijdens het boeken: Want to skip the counter? Register for hertz gold. Vandaar dat ik het zo noemde.
Heb wel gewoon kunnen boeken nádat ik ingelogd was, men vroeg verder geen info over CC.
Ik heb deze reservering overigens geannuleerd, was met Amex code en die wil/kan ik niet gebruiken.
Sorry dat ik je hiermee niet kan helpen.
Gr. Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Volgens mij hebben @Frasi en @BahamaOne onlangs nog een auto gehuurd via Hertz Curacao en als ik de beelden en verhalen zo lees, is alles helemaal goed gegaan. Zie ook het topic: Auto gehuurd, welke kreeg je mee (en gebruik als zoekterm Curacao)
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@Reny Dank voor je reactie. Ik heb een mailtje gestuurd naar Hertz. Ze hebben de reservering onder mijn account gezet en de blokkade weggehaald. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
@Dikkie
Super !!
Gr.
Reny
Super !!
Gr.
Reny
Onze verslagen:
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik heb inderdaad landcode Curacao gebruikt bij mijn Hertz boeking. Omdat je met je eigen account inlogt, komen vanzelf de correcte naam en andere gegevens in je boeking. Je ziet er niets meer van dat je via de landinstelling Curacao hebt geboekt.
Ophalen en inleveren ging probleemloos.
Ophalen en inleveren ging probleemloos.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- nwolf
- Amerikakenner
Wel vreemd dat de Curacao site je prijzen per week laat zien en niet de prijzen voor de totale boeken (pas na selectie).
Helaas nog geen betere deal gevonden maar ik twijfel wel momenteel.
We zijn dus een gezin van 6 nu (twee meiden onder de 10, en 2 jongens van 13) en nemen waarschijnlijk 4 tot 5 koffers mee.
We hebben nu dus een Jeep Grand Cherokee L maar twijfelen of alle koffers wel gaan passen zonder 2x op en neer te rijden.
Daarnaast zijn we dan ook weer huiverig voor een escalade gezien dat een enorme bak is (met parkeren in bv de parkeergarages van o.a. Universal).
Wat zouden jullie doen?
Helaas nog geen betere deal gevonden maar ik twijfel wel momenteel.
We zijn dus een gezin van 6 nu (twee meiden onder de 10, en 2 jongens van 13) en nemen waarschijnlijk 4 tot 5 koffers mee.
We hebben nu dus een Jeep Grand Cherokee L maar twijfelen of alle koffers wel gaan passen zonder 2x op en neer te rijden.
Daarnaast zijn we dan ook weer huiverig voor een escalade gezien dat een enorme bak is (met parkeren in bv de parkeergarages van o.a. Universal).
Wat zouden jullie doen?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
wat bedoel je met op en neer rijden ? zitten jullie de gehele tijd op 1 plek ? zo ja kan in geval van nood toch wat kofers tussen stoelen of op schoot als het alleen van luchthaven anar verblijf is ?
Een Grand Cherokee is nou niet echt een hele ruime auto als je daarin 6 personen en 5 koffers kwijt moet raken. Met de derde zitrij in gebruik heb je vrijwel geen ruimte meer voor de koffers. Zelfs al zet je een wan de twee jongsten in het midden op de tweede zitrij (en dus de derde rij half neergeklapt) vraag ik me af of alles dan past.
Hoe ver ga je rijden? Hoe weet je zeker dat je deze auto krijgt? Of heb je een klasse gehuurd? Welke klasse is dit dan?
- nwolf
- Amerikakenner
Afstand valt wel mee, is ongeveer 35 minuten.
Het gaat om een Auto in autogroep S, dus dat kan altijd nog iets anders zijn idd.
Het gaat om een Auto in autogroep S, dus dat kan altijd nog iets anders zijn idd.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Iemand die mijn schoonbroer zou willen helpen met autoverhuur voor de periode 23 juli t/m 6 augustus voor een retour op Alicante airport. Ik kom op minimaal 1.000 euro uit voor deze periode, dus ben benieuwd of iemand voor in Europa ook ‘slimme trucs’ heeft.
Paar eisen: Minimaal kleine suv en eigen risico afgekocht
Het is geen Amerika, maar mocht iemand willen helpen, dan wordt dat erg gewaardeerd
Paar eisen: Minimaal kleine suv en eigen risico afgekocht
Het is geen Amerika, maar mocht iemand willen helpen, dan wordt dat erg gewaardeerd

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@Aulani Eerste website die ik bezoek (Carjet) geeft een prijs van rond €600 voor VW T-Cross, incl geen eigen risico. Vraag me af waar je €1000 vind.....of zoek je op op de "pratende-achteruitkijkspiegel-website" ? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15880 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties