Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
als ik bij carjet en de goedkooste kijk zionder eigen risico is toch niet alles verzekerd hoor
Fully comprehensive insurance with no excess. Please note that any damage caused by negligence is not covered by the insurance. Damage to the following is also not covered: roof and undercarriage, the clutch, fuel error, lost or damaged car keys.
Please note that damage to tyres and glass is never included in the insurance.
A deposit will be charged on your credit card on collection and refunded when the car is returned in the same condition as it was collected.
Fully comprehensive insurance with no excess. Please note that any damage caused by negligence is not covered by the insurance. Damage to the following is also not covered: roof and undercarriage, the clutch, fuel error, lost or damaged car keys.
Please note that damage to tyres and glass is never included in the insurance.
A deposit will be charged on your credit card on collection and refunded when the car is returned in the same condition as it was collected.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Kijk bij sunnycars en boek een auto bij het stadskantoor ipv de luchthaven. Scheelt veel, zag ik. Vanaf €754. Taxirit ongeveer €25 enkele reis.Aulani schreef: ↑04 jul 2025, 10:04Iemand die mijn schoonbroer zou willen helpen met autoverhuur voor de periode 23 juli t/m 6 augustus voor een retour op Alicante airport. Ik kom op minimaal 1.000 euro uit voor deze periode, dus ben benieuwd of iemand voor in Europa ook ‘slimme trucs’ heeft.
Paar eisen: Minimaal kleine suv en eigen risico afgekocht
Het is geen Amerika, maar mocht iemand willen helpen, dan wordt dat erg gewaardeerd![]()
In Europa boek ik meestal via autoeurope.nl. Wel even account aanmaken voor aantrekkelijkere prijs. Inclusief een volledige verzekering vanaf nog geen 600 euro voor een kleine SUV.
Je kunt zelf de verhuurder kiezen. In mijn voorbeeld is dat Thrifty.
Je kunt zelf de verhuurder kiezen. In mijn voorbeeld is dat Thrifty.
doyouspain is meestal ook goedkoop, per verhuurder even kijken wat er onder de volledige verzekering valt
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En kies in Spanje niet alleen de goedkoppste, kijk vooral goed naar de reviews, want er worden nog aardig wat mensen opgelicht bij de wat vagere verhuurders.
Heeft hier al iemand de Hertz AI scanner meegemaakt die sinds dit voorjaar op een aantal luchthaven locaties in gebruik zijn genomen?
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nope geen ervaring mee, maar een beetje googlen leert wel dat er voldoende discussie over is dus vraag me af hoe lang ze dat volhouden.
Andere vraag: Mijn vriendin woont per 01-08 bij mij in huis en daarmee dus op hetzelfde adres ingeschreven.
Nu zie ik dus dat de meestse aanbieders een gratis 2e bestuurder toestaan als dit je Lifepartner of Wife is.
Is het dan voldoende als je op hetzelfde adres staat ingeschreven, of hoe zien ze dit?
Andere vraag: Mijn vriendin woont per 01-08 bij mij in huis en daarmee dus op hetzelfde adres ingeschreven.
Nu zie ik dus dat de meestse aanbieders een gratis 2e bestuurder toestaan als dit je Lifepartner of Wife is.
Is het dan voldoende als je op hetzelfde adres staat ingeschreven, of hoe zien ze dit?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- bedeve
- Amerika-expert

Vragen over een adres in een land waar geen burgelijke stand bestaat ....
Hoe ver kun je gaan ......

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hij bedoelt denk ik: prima, je domestic partner als 2e bestuurder 

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Je spouse.. een breder begrip is er bijna niet. Met andere woorden: Komt helemaal goed.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- nwolf
- Amerikakenner
Kwam de term "LifePartner" tegen en dacht ook.. what???...

Maar duidelijk, ook weer zo'n topic niet druk over maken en niks extra voor betalen dus

Overigens is die escalade wel leuk aan het zakken bij Avis.be (nu nog 815,- voor 12 dagen!)
Laatst gewijzigd door nwolf op 06 jul 2025, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- bedeve
- Amerika-expert
Wat is jouw voordeel bij Hertz.be @nwolf ??
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- nwolf
- Amerikakenner
Aangepast, bedoelde Avis.be 

- bedeve
- Amerika-expert
Dan ook even avis.de , .fr en de scandinavische sites meenemen @nwolf !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ervaring pc op Washington Dulles ochtend 5 juli: 2 auto's in de pc rij - 1 sedan en 1 Tuscon. Had backup boeking voor 7 seater maar met 350usd extra liever niet natuurlijk en hoopte ik een auto uit de pc rij te kunnen nemen. Naar het kantoor dan maar met de vraag waar alle auto's naartoe waren. Uitleg over iets ivm veel gecancelde vluchten waardoor allemaal one ways...?? Na heel wat aandringen toch geen oplossing buiten dat ik ook uit de gold rij mocht kiezen...wow dank u. Er stonden heel wat suburbans in de reserved rij maar gezien ik de enige was die er rondliep leek me dat te opvallend om te proberen mee weg te rijden.
De 7 seater als backups bleek een pathfinder te zijn maar ik vond dat de meerprijs niet waard. Dan maar in de Tuscon weg gereden. Al heel snel spijt van. Ding rijdt niet bepaald comfortabel. Hier nog 3 weken mee rondrijden...ik kijk er niet naar uit.
Geen goede ervaring dus bij Hertz op Dulles.
De 7 seater als backups bleek een pathfinder te zijn maar ik vond dat de meerprijs niet waard. Dan maar in de Tuscon weg gereden. Al heel snel spijt van. Ding rijdt niet bepaald comfortabel. Hier nog 3 weken mee rondrijden...ik kijk er niet naar uit.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik had het gewoon geprobeerd. Nee heb je, ja kun je krijgen. Is mij al 2x gelukt op LV, zonder probleem werden auto's gescand en binnen een minuut weggereden

- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Je kunt toch gewoon (desnoods de volgende morgen) Even terug om de auto te wisselen? Hebben wij in 2023 gedaan toen we weggereden waren in een Santa Fe n de stoelen verschrikkelijk vonden (lekker eerste wereldprobleem

En 4 weken geleden kregen we een Expedition mee. Toen we even op weg waren naar het hotel zat er een hele akelige piep bij het voorraam van de passagier. Leek net op het tegen elkaar bewegen van 2 tempex platen ofzo. Dat wil ik niet 4 weken aanhoren. Teruggereden en een andere Expediton meegekregen. Die was ook nog eens hagelnieuw.
Nooit een vraag over gekregen, dus als je niet tevreden bent, gewoon omruilen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hoe doe je dat omruilen? Gewoon binnen rijden bij rental return en daar melden dat je wil omruilen?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gegokt en verloren dus, dat heeft niks met Hertz te maken.deebee7 schreef: ↑06 jul 2025, 12:19Ervaring pc op Washington Dulles ochtend 5 juli: 2 auto's in de pc rij - 1 sedan en 1 Tuscon. Had backup boeking voor 7 seater maar met 350usd extra liever niet natuurlijk en hoopte ik een auto uit de pc rij te kunnen nemen.
Als je perse een grotere auto wilt moet je die huren.
Niks mis met gokken op de pc line, maar niet Hertz de schuld geven als het fout gaat, das flauw.
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Dat is wel hoe het bij Alamo en Avis werkt. Nog nooit gebeurd dag we niet konden ruilen. Of het nu om een stoel of een servicemelding van de auto ging.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15880 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties