Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Visum-formulier: naam te lang

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Visum-formulier: naam te lang

Bericht door Stephanie_UCLA »

Ik heb me afgelopen weekend bezig gehouden met het invullen van de formulieren voor m'n visum-aanvraag.
Er staat: 'First and middle names (as in passport)'. Maar mijn voornamen passen dus niet volledig in dat online formulier :?

Is dat een probleem? Het er met de hand nog opschrijven? Zo laten?
Afbeelding
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Jij hebt drie of meer voornamen? Daar zijn die formulieren inderdaad niet op berekend. In de angelsaksische wereld heeft men over het algemeen nooit meer dan twee voornamen.

Wat je kunt doen is het volgende: Probeer de eerste voornaam en een van de andere namen op het formulier te krijgen, en gebruik initialen voor de overige namen. Erbij plaats je de opmerking "See Attached", en je volledige naam type je op een apart vel, met verwijzing naar formulier en het nummer van de vraag waarop het betrekking heeft.

Stephanie Maria A. B. C. Van Ucla *See Attached

of:

Stephanie (*See Attached) Van Ucla

--john
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Stephanie_UCLA »

Ik heb inderdaad 4 voornamen.

Ik kom maar ruimte te kort voor 2 letters, maar ik zal het dan zo oplossen als jij zegt. Ik wil geen problemen krijgen daar in Amsterdam :wink:

Bedankt!
Afbeelding
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Stephanie_UCLA schreef:Ik heb inderdaad 4 voornamen.

Ik kom maar ruimte te kort voor 2 letters, maar ik zal het dan zo oplossen als jij zegt. Ik wil geen problemen krijgen daar in Amsterdam :wink:

Bedankt!
Gewoon verwijzen naar een bijlage is prima. Ik had dit probleem met de lijst van landen die ik had bezocht in de afgelopen 10 jaar. Gewoon neerzetten "please see attachment" en dan attachment eraan waarop staat "Attachment to form DS-156, #3.2" (en de gevraagde info) oid. Typ voor de volledigheid de "vraag" ook even over.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer