Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met borg in hotels.
- hanneke_vv
- Amerika-ontdekker
Ervaringen met borg in hotels.
Het is bijna zover, dan vertrekken we voor drie weken naar NY en het westen. De reis is in kannen en kruiken, hotels geboekt (meeste via booking) en auto gehuurd.
In die drie weken wisselen we nogal eens van hotel. Hoe zijn de ervaringen met borg? Als ik iedere nacht 50/100 euro borg moet betalen, en het terugbetalen gaat niet heel vlot, dan mag er wel een flinke bestedingslimiet op onze creditcard komen.
Hoe doen de doorgewinterde reizigers dat? Of zie ik problemen die er niet zijn?
We hebben beiden een credit card van de abn (ics). Is het nog verstandig om ook nog een andere kaart aan te vragen? Visa of AMEX bijv?
In die drie weken wisselen we nogal eens van hotel. Hoe zijn de ervaringen met borg? Als ik iedere nacht 50/100 euro borg moet betalen, en het terugbetalen gaat niet heel vlot, dan mag er wel een flinke bestedingslimiet op onze creditcard komen.
Hoe doen de doorgewinterde reizigers dat? Of zie ik problemen die er niet zijn?
We hebben beiden een credit card van de abn (ics). Is het nog verstandig om ook nog een andere kaart aan te vragen? Visa of AMEX bijv?
2004 camperreis Oost Amerika
2006 West Amerika per Mustang Cabrio
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2009 camperreis West Amerika
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Re: ervaringen met borg in hotels
Ik heb nog nooit borg hoeven te betalen als ik via booking had geboekt. Er werd alleen ter plekke het geboekte bedrag van mijn CC afgeschreven.
Wat betreft extra CC, het is natuurlijk iets zekerder om een 2e te nemen, mocht er onverhoopt iets met je andere gebeuren.
Mijn tip zou zijn om dan een (gratis) revolutkaart aan te vragen en daar geld op te zetten. Voordeel is het goedkoop kunnen omwisselen naar $ en je hebt er een extra CC bij. Kaart heb je heel snel aangevraagd via de app.
Wat betreft extra CC, het is natuurlijk iets zekerder om een 2e te nemen, mocht er onverhoopt iets met je andere gebeuren.
Mijn tip zou zijn om dan een (gratis) revolutkaart aan te vragen en daar geld op te zetten. Voordeel is het goedkoop kunnen omwisselen naar $ en je hebt er een extra CC bij. Kaart heb je heel snel aangevraagd via de app.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
@ Hanneke: De laatste jaren hebben wij een aantal malen een borg op de creditcard gehad van een hotel. die zie je als "gereserveerd" in je app staan. Ze tellen wel mee voor je bestedingslimiet. Het is wisselend wanneer die reservering verdwijnt, bij mij variërend van twee dagen tot drie weken.
Ik stort van tevoren een bedrag op mijn creditcard zodat mijn bestedingslimiet hoger wordt. Of ik het nou ná mijn vakantie moet betalen of ervoor maakt mij niet zoveel uit.
Ik stort van tevoren een bedrag op mijn creditcard zodat mijn bestedingslimiet hoger wordt. Of ik het nou ná mijn vakantie moet betalen of ervoor maakt mij niet zoveel uit.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ook voor de auto krijg je een reservering op je CC.
In de regel is een hotelkamer wel max 100,- wat ze als borg vragen, over het loslaten heb ik echt wisselende ervaring.
Soms is het een week, soms een paar weken.
De tip van Liesbrink doe ik ook, ik stort meestal voor een vakantie geld op de CC, waardoor je meer te besteden hebt, dan wordt het een soort pre-paid CC
In de regel is een hotelkamer wel max 100,- wat ze als borg vragen, over het loslaten heb ik echt wisselende ervaring.
Soms is het een week, soms een paar weken.
De tip van Liesbrink doe ik ook, ik stort meestal voor een vakantie geld op de CC, waardoor je meer te besteden hebt, dan wordt het een soort pre-paid CC

2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik gebruik twee creditcards, waarvan één vooral juist voor de borg en zo. Verder zorgen dat je online kan zien wat de limiet is, en gewoon op tijd bijstorten.
Verder een Amex met een hoge limiet, zo hoog dat ik het (goddank) nooit bereik.
Verder een Amex met een hoge limiet, zo hoog dat ik het (goddank) nooit bereik.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik heb ook altijd meerdere kaarten op zak: twee VISA (1 via ICS, andere via eigen bank), een Amex (zonder limiet) en sinds afgelopen jaar een Revolut (digital pre-paid). De Revolut staat in mijn Google Pay en gebruik ik voor de meeste betalingen overdag (eten, shoppen, enree, activiteiten).
Doorgaans kan je een pre-paid card niet gebruiken voor borg. Dus voor de autohuur gebruik ik de Amex en voor hotels afwisselend Amex en Visa. Ik heb de bestedingslimiet op de (ICS) VISA verhoogd. Daarnaast is een groot deel van de hotels al vooruit betaald. Dus nooit issues gehad met bestedingslimieten.
Doorgaans kan je een pre-paid card niet gebruiken voor borg. Dus voor de autohuur gebruik ik de Amex en voor hotels afwisselend Amex en Visa. Ik heb de bestedingslimiet op de (ICS) VISA verhoogd. Daarnaast is een groot deel van de hotels al vooruit betaald. Dus nooit issues gehad met bestedingslimieten.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Ervaringen met borg in hotels.
Zoals @Liesbrink58 het aangeeft, zo doe ik het ook altijd. Ik zorg altijd dat ik extra bestedingsruimte op de creditcard heb voor minimaal de totale autohuur omdat dat gelijk gereserveerd wordt op je creditcard en je die bestedingsruimte dus al direct kwijt bent. Geldt uiteraard voor betalen achteraf bij autohuur. Bij vooruitbetalen wordt er slechts een klein bedrag gereserveerd.
Verder heb ik sinds begin dit jaar ook een 2e creditcard als backup waardoor mijn bestedingsruimte voor de creditcards in feite verdubbeld is. Ook heb ik een rekening bij Revolut waar ik vooraf al USD heb aangekocht voor de dagelijkse aankopen (supermarkt, restaurant, souvenirs etc).
Mijn ervaring met borg is ook wisselend. De meeste motels waar ik overnacht rekenen geen borg maar af en toe zit er eentje tussen die dat wel doet. De vrijgave van het gereserveerde is ook wisselend. Soms de volgende dag al en soms duurt het enkele dagen. Mede daardoor stort ik van te voren al flink bij op de creditcard.
Roland
Verder heb ik sinds begin dit jaar ook een 2e creditcard als backup waardoor mijn bestedingsruimte voor de creditcards in feite verdubbeld is. Ook heb ik een rekening bij Revolut waar ik vooraf al USD heb aangekocht voor de dagelijkse aankopen (supermarkt, restaurant, souvenirs etc).
Mijn ervaring met borg is ook wisselend. De meeste motels waar ik overnacht rekenen geen borg maar af en toe zit er eentje tussen die dat wel doet. De vrijgave van het gereserveerde is ook wisselend. Soms de volgende dag al en soms duurt het enkele dagen. Mede daardoor stort ik van te voren al flink bij op de creditcard.
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
Ik ben het nog nooit tgegengekomen...
Zover ik weet ben jij Choice Priveliges en Wyndham Rewards member @Coyote ...
Heb jij ooit bij die ketens iets van " borg " meegemaakt ?
Is het iets iets wat je alleen tegenkomt bij boekingen via 3e partij ?
Zover ik weet ben jij Choice Priveliges en Wyndham Rewards member @Coyote ...
Heb jij ooit bij die ketens iets van " borg " meegemaakt ?
Is het iets iets wat je alleen tegenkomt bij boekingen via 3e partij ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het standaard zinnetje '' We charge 50/100 usd for incidentals '' heb ik altijd ter info aangenomen. Ik heb het echt nog nooit als een gereserveerd bedrag op mijn cc gezien. Alleen bij de autoverhuur. We hebben naast de Amex ook nog altijd de Mastercard mee, voor het geval dat.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jazeker, Ramada (= Wyndham Rewards) in Amerika heeft mij al meerdere keren borg aangerekend. En was eigenlijk de eerste die daar mee begon. Een van de redenen daar ik voor Amerika eigenlijk nooit meer Ramada boek. Een Days Inn (= Wyndham Rewards) heeft mij ook al eens borg aangerekend. Ook een Econo Lodge (= Choice Privileges) heeft mij in 2024 nog borg aangerekend. In 2023 nog bij een Motel 6 (behoort niet tot Wynham Rewards of Choice Privileges). De laatste die ik mij herinner was afgelopen mei nog in Miami bij Wingate by Wingate Miami Airport (= Wyndham Rewards). Voor beide kamers werd apart borg gerekend. Die 2 kamers waren overigens op de punten geboekt maar toch werd er een borg verlangd. We hebben de borg maar voor lief genomen want die 2 kamers bespaarden ons echt heel veel. Ruim USD 500 omdat we er sliepen vlak voor de Formule 1 in Miami.

Je ziet het, het komt bij beide voor. Nu ik het rijtje hierboven terugzie, het komt eigenlijk vaker voor dan ik dacht. Ik ben daar nooit blij. Want waarvoor betaal je anders met je creditcard? Die zou al voldoende moeten zijn voor borg. Ik maak er bij het inchecken wel eens opmerkingen over iets in de trant van dat ik niet blij ben met het feit dat ze borg rekenen terwijl het niet bij de boeking vermeld wordt. Er staat dan vaak wel een aankondiging op de balie die je pas ziet bij het inchecken. Maar je hebt ook weinig keuze. Als ik die borg weiger, krijg ik de kamer niet.

Roland
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Of wij nu rechtstreeks of via Booking boeken, met regelmaat wordt er 50-100$ gereserveerd voor 'incidentals'. Binnen een paar dagen weer terug.
Ik ben maar gestopt met vragen waarom.
Ik zou wel adviseren nog een andere CC aan te vragen. Wij hebben Visa (ICS), Mastercard (bank) en Amex. We gebruiken de Amex vooral voor grote bedragen (autohuur, duurdere hotels) en Visa meer dagelijks. De Amex heeft een hoog limiet, die hebben we (gelukkig!) nog nooit bereikt. De Visa storten we bij als het 'op' dreigt te raken. Dat staat er dan binnen een paar minuten op.
Wat mij betreft is er geen peil op te trekken welke kaart wanneer werkt. Met een extra kaart sta je nooit met lege handen.
Ik ben maar gestopt met vragen waarom.
Ik zou wel adviseren nog een andere CC aan te vragen. Wij hebben Visa (ICS), Mastercard (bank) en Amex. We gebruiken de Amex vooral voor grote bedragen (autohuur, duurdere hotels) en Visa meer dagelijks. De Amex heeft een hoog limiet, die hebben we (gelukkig!) nog nooit bereikt. De Visa storten we bij als het 'op' dreigt te raken. Dat staat er dan binnen een paar minuten op.
Wat mij betreft is er geen peil op te trekken welke kaart wanneer werkt. Met een extra kaart sta je nooit met lege handen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik boek via hotels.com, betaal vooraf en de borg staat op mijn Mastercard. Ik heb meestal meteen een volle maand aan mijn been voor de borg.
Bij het inchecken zeggen ze meestal 'zal worden vrijgegeven na het uitchecken', of paar dagen erna. Weten ze het niet precies of verzwijgen ze het dat het een maand vaststaat?
Ik zie hier echt wel een groot verschil tussen de kaarten, de uitgevers, de banken etc
Hotels krijgen ook niet meteen hun geld van die boekingssites natuurlijk. Misschien is dit de reden dat ze de borg langer aanhouden?
Toch vind ik ook dat anno 2025 je er beter van op de hoogte zou moeten zijn op het moment dat je de borg toestaat. Op het scherm zou het bedrag én de lengte van de reservering moeten staan. Ik vind een borg vasthouden voor een volle maand voor een hotel waar je 1 nacht slaapt ferm overdreven.
En idd dit gaat ten nadele van je limiet. Nog nooit problemen gehad weliswaar omdat ik ook wel 2 kaarten en Revolut heb.
Net zo soms in restaurants. Na betaling met de kredietkaart gaat dat bedrag in reservering staan. Dan teken je en voeg je de tip toe en dan komt het in je uitgavenstaat te staan als afgeboekt maar die reservering blijft ook weer nog weken staan...
Bij het inchecken zeggen ze meestal 'zal worden vrijgegeven na het uitchecken', of paar dagen erna. Weten ze het niet precies of verzwijgen ze het dat het een maand vaststaat?
Ik zie hier echt wel een groot verschil tussen de kaarten, de uitgevers, de banken etc
Hotels krijgen ook niet meteen hun geld van die boekingssites natuurlijk. Misschien is dit de reden dat ze de borg langer aanhouden?
Toch vind ik ook dat anno 2025 je er beter van op de hoogte zou moeten zijn op het moment dat je de borg toestaat. Op het scherm zou het bedrag én de lengte van de reservering moeten staan. Ik vind een borg vasthouden voor een volle maand voor een hotel waar je 1 nacht slaapt ferm overdreven.
En idd dit gaat ten nadele van je limiet. Nog nooit problemen gehad weliswaar omdat ik ook wel 2 kaarten en Revolut heb.
Net zo soms in restaurants. Na betaling met de kredietkaart gaat dat bedrag in reservering staan. Dan teken je en voeg je de tip toe en dan komt het in je uitgavenstaat te staan als afgeboekt maar die reservering blijft ook weer nog weken staan...
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ons overkomt het elke vakantie wel dat we borg bij een hotel moeten betalen. Meestal 2-3 keer in een reis van 3-4 weken. Dus, dat valt mee. Meestal weet je het ook van tevoren of wordt het gezegd bij inchecken. Wordt vrijgegeven na uitchecken en dan is die reservering na een week of 3 (ING) niet meer te zien. Ze zeggen er ook vaak bij, dat het ligt aan je bank hoe lang het duurt.
Vorig jaar stoorde ik mij enorm aan het feit, dat ons niets werd gezegd over een borg bij een Quality Inn en daar dan wat 'stennis' overgemaakt. Dit schreef ik erover in mijn weblog:
"Maar eerst maar terug naar vanmorgen. Heb me behoorlijk gestoord aan het feit dat de kosten van het hotel waar we zaten twee keer in rekening is gebracht. Op hoge poten, nog voor het ontbijt, eerst maar eens verhaal gaan halen. Blijkt het om een borg te gaan van hetzelfde bedrag als het tarief voor de kamer. Kijk, je weet dat je dat wel eens kan hebben. Maar dat ze daar niets van zeggen? Bizar! Het is al met al een vaag verhaal wat ze opdiste. Uiteindelijk bij uitchecken heb ik gevraagd of ze onze kamer even wilde komen controleren op beschadiging of roken. Maar dat hoefde niet. Ik vroeg waarom ze dan mijn geld terug ging geven, zonder controleren. Wat heeft die hele borg dan voor zin? Ja, dat wist ze ook niet. Het systeem doet dat gewoon... Tja, ik kon er werkelijk niets mee. Nu drie weken wachten tot de evt. reservering weer van de creditkaart reservering verdwijnt en als het dan toch om een gewone dubbele afschrijving gaat, dan moest ik de bank maar bellen, zei ze... Gefrustreerd op pad gegaan dus."

Vorig jaar stoorde ik mij enorm aan het feit, dat ons niets werd gezegd over een borg bij een Quality Inn en daar dan wat 'stennis' overgemaakt. Dit schreef ik erover in mijn weblog:
"Maar eerst maar terug naar vanmorgen. Heb me behoorlijk gestoord aan het feit dat de kosten van het hotel waar we zaten twee keer in rekening is gebracht. Op hoge poten, nog voor het ontbijt, eerst maar eens verhaal gaan halen. Blijkt het om een borg te gaan van hetzelfde bedrag als het tarief voor de kamer. Kijk, je weet dat je dat wel eens kan hebben. Maar dat ze daar niets van zeggen? Bizar! Het is al met al een vaag verhaal wat ze opdiste. Uiteindelijk bij uitchecken heb ik gevraagd of ze onze kamer even wilde komen controleren op beschadiging of roken. Maar dat hoefde niet. Ik vroeg waarom ze dan mijn geld terug ging geven, zonder controleren. Wat heeft die hele borg dan voor zin? Ja, dat wist ze ook niet. Het systeem doet dat gewoon... Tja, ik kon er werkelijk niets mee. Nu drie weken wachten tot de evt. reservering weer van de creditkaart reservering verdwijnt en als het dan toch om een gewone dubbele afschrijving gaat, dan moest ik de bank maar bellen, zei ze... Gefrustreerd op pad gegaan dus."

Laatst gewijzigd door gera_r op 21 jul 2025, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gelukkig maar dat je deze nooit hebt bereikt; Amex heeft geen limiet...Tantelotje schreef: ↑20 jul 2025, 10:29De Amex heeft een hoog limiet, die hebben we (gelukkig!) nog nooit bereikt.

Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Op basis van dat 'persoonlijk en flexibel' bestedingslimiet ga ik er toch vanuit dat er ergens een keer een limiet op moet zitten.
Ik mag vast geen nieuwe Porsche afrekenen met de Amex
Maar ik kan idd in de app ook niet echt terugvinden hoe hoog dat 'persoonlijk en flexibel' bestedingslimiet dan wel is. Dat is misschien maar goed ook
Ik mag vast geen nieuwe Porsche afrekenen met de Amex

Maar ik kan idd in de app ook niet echt terugvinden hoe hoog dat 'persoonlijk en flexibel' bestedingslimiet dan wel is. Dat is misschien maar goed ook

- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volg bovenstaande Amex link en je krijgt een indicatie.

- hanneke_vv
- Amerika-ontdekker
Dank jullie voor de antwoorden! Bijstorten op onze credit cards doen we inderdaad altijd al. Maar ik zat zo te rekenen dat ik met borg voor hotels, camper en auto toch aan fiks bedrag kom als de terugbetaling op zich laat wachten... Nou kun je natuurlijk altijd tussendoor het saldo aanvullen. Dus echt een probleem is het niet. Maar het maakt me wel wat onrustig.
We gaan het zien.
We gaan het zien.
2004 camperreis Oost Amerika
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
2007 14 dagen New York
2008 Florida
2010 7 dagen New York
2013 New York
2017 Florida
2025 West Amerika
Bij sommige hotels idd 50 USD borg gereserveerd (voor collaterals), welke niet geincasseerd worden, bedrag verdwijnt meestal na een paar dagen. Dit gebeurde mij vooral als ik een non-refundable booking maak vlak voordat ik incheck (meestal boek ik pas het hotel als ik voor de deur sta
), dan vragen ze wel eens alsnog om mijn AMEX te registreren voor de borg.
Ook bij tanken wordt regelmatig een groter bedrag gereserveerd dan daadwerkelijk getankt (bij betalen via pin/apple pay aan de pomp), dat word na een paar dagen gecorrigeerd naar het daadwerkelijk getankte bedrag.
Voordeel van de AMEX (naast een behoorlijk aantal andere voordelen) is dat je geen (zichtbare) limiet hebt, stuur voor een referral maar een PB.

Ook bij tanken wordt regelmatig een groter bedrag gereserveerd dan daadwerkelijk getankt (bij betalen via pin/apple pay aan de pomp), dat word na een paar dagen gecorrigeerd naar het daadwerkelijk getankte bedrag.
Voordeel van de AMEX (naast een behoorlijk aantal andere voordelen) is dat je geen (zichtbare) limiet hebt, stuur voor een referral maar een PB.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Amex heeft wel degelijk een limiet, maar geen vaststaande. Als jij de kaart veel gebruikt, ook voor grotere uitgaven, en trouw op tijd betaald, zal je een heel hoge persoonlijke limiet hebben. Ik heb geen idee hoe hoog die kan oplopen, maar je kan checken of een uitgave wordt goedgekeurd voor je hem doet.Frasi schreef: ↑20 jul 2025, 15:55Gelukkig maar dat je deze nooit hebt bereikt; Amex heeft geen limiet...Tantelotje schreef: ↑20 jul 2025, 10:29De Amex heeft een hoog limiet, die hebben we (gelukkig!) nog nooit bereikt.![]()
image.png
https://www.americanexpress.com/nl/serv ... uw%20kaart.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat gebeurt inderdaad ook maar dat wordt bij Revolut direct ná het tanken ook alweer gecorrigeerd, dat dus duurt geen dagen. Zorg ervoor dat je minimaal enkele honderden USD op je rekening hebt, dan zal het betalen met Revolut aan de pomp weinig tot geen problemen opleveren. In de praktijk zul je er weinig van merken. Het viel mij op omdat ik direct een pushmelding op Apple Watch en iPhone kreeg van de 'afschrijving' (reservering). Eenmaal na het tanken zag je daar niets van terug maar zag ik enkel het daadwerkelijk afgeschreven bedrag. Reservering is meestal zo'n USD 100 - USD 175 per tankbeurt, althans dat is mijn ervaring.
Bedenk ook dat niet elk hotel/motel borg rekent! De autohuur kun je van te voren incalculeren en dat bedrag alvast bijstorten. Borg bij motels is bij mij altijd sporadisch geweest en heeft nooit voor limietbeperkingen bij mij gezorgd.hanneke_vv schreef: ↑22 jul 2025, 10:47Maar ik zat zo te rekenen dat ik met borg voor hotels, camper en auto toch aan fiks bedrag kom als de terugbetaling op zich laat wachten... Nou kun je natuurlijk altijd tussendoor het saldo aanvullen. Dus echt een probleem is het niet. Maar het maakt me wel wat onrustig.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1780 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-