Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Richa4rd: Zuidwesten 2026 (6wk.) + kids 10jr en 13jr
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Richa4rd: Zuidwesten 2026 (6wk.) + kids 10jr en 13jr
https://www.goodwillsocal.org/shop/goodwill-locator/
Daar kan je ze altijd brengen, mocht je ze niet verkopen.
Daar kan je ze altijd brengen, mocht je ze niet verkopen.
@Richa4rd
Voor de kinderen is het zeker leuk om Bearizona bij Williams te bezoeken op weg naar Grand Canyon.
Voor de kinderen is het zeker leuk om Bearizona bij Williams te bezoeken op weg naar Grand Canyon.
19 States so far...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Leuke tip, ik ben er al een paar langs gereden of zag de borden staan, wist nu niet direct wat ik er van moest vinden, maar voor de kids zeker leuk denk ik, ik ga mijzelf er eens op oriënteren.
Wij zijn enkel wel voornemens om via Prescot Valley naar Sedona te rijden... Keertje wat anders dan weer via Flagstaff. Mocht iemand nog tips hebben wat wij e.v.t. tussen Ash Fork en Cottenwood kunnen doen dan horen wij het graag. Enige wat ik nu vond was; Watson Lake Park en de Gold King Mine
Jerome is zeker een stop waard.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nog niet direct, althans de hoofd vraag was wel of niet Moab, wij hebben besloten om dit, deze keer niet te doen omdat het er niet heen rijden meer rust in de route creëerd. Daarnaast een paar tips van hier verwerkt:
- Bezoek Jerome
- Valley of Fire eruit gehaald
- Soda Springs And Parsons toegevoegd
Zelf was ik nog behoorlijk aan het oriënteren op de Smokey Mountain Road (Page naar Escalante), gaat hierbij om de vraag of het de moeite waard is en of het met een Lage SUV te doen is. Filmpjes en foto's verschillen hierin nog al, zeker rond Kelly Grade ziet de weg er toch wel 'matig' uit. Alternatief is Cottonwood Canyon Road, die heb ik al eens gedaan en is gewoon goed begaanbaar.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Smokey Mountain road is wel te doen, maar met een lage SUV kan je inderdaad in de problemen komen bij Kelly’s grade, zeker als het geregend heeft. Ik zou het niet doen als je geen echte rxr hebt.
Cotyonwood Canyon is een prima alternatief.
Cotyonwood Canyon is een prima alternatief.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3691 Weergaves
-
Laatste bericht door Désirée
-
- 11 Reacties