Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bedeve
Amerika-expert

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Reny schreef:
01 aug 2025, 10:03
Ik word hier toch wel een beetje zenuwachtig van.

Ik heb slechts één boeking (PC) bij Hertz Denver (29.9.25).
Reny
Dat lijkt mij niet een fijne aftrap voor je trip...
Back-up boeking er bij dus !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Reny schreef:
Niet zenuwachtig worden..het kan zomaar vol staan. Of je moet een 7-zitter willen scoren, dan zou ik idd een backup boeken.
Meestal is er in de garage zelf ook nog wel iets te "regelen"....beetje creativiteit en lef tonen :wink:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Reny schreef:

In 2024 en 2023 hadden we voldoende keuze...........hopelijk dit jaar ook, fingers crossed !

Reny
Geen enkele reden om zenuwachtig te worden als het je niks uitmaakt welke auto je krijgt.
Maakt dat je wel iets uit, gelijk die auto boeken en niet gokken.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

HennyCox schreef:
01 aug 2025, 11:00
Niet zenuwachtig worden..het kan zomaar vol staan. Of je moet een 7-zitter willen scoren, dan zou ik idd een backup boeken.
We zijn maar met z'n tweeën dus een 7-zitter is niet nodig.
In 2023 hadden we een Chevy Tahoe en in 2024 een Dodge Durango. Waren over beide auto's tevreden.
En met een kleine SUV zijn we ook al tevreden (ik dan, mijn man misschien niet :D :D )

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Niet bang zijn. Komt goed. Een midsize suv is altijd wel te vinden. Denk dat het ook wel wat uitmaakt of je om 23:30 aankomt of midden op de dag.
Wij gaan eind deze maand naar Denver. Dan laat ik wel even weten wat de ervaring was. We komen alleen wel aan op de zaterdag van Labour Day weekend dus ik verwacht er weinig van. Gelukkig was de midsize SUV het goedkoopste dus voor 630 dollar voor 21 dagen zitten we meer dan prima, een SUV gegarandeerd al hoop ik natuurlijk op wat mooiers in de aisles.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door BahamaOne »

Reny schreef:

Je gaat eind september, niet in het hoogseizoendat er veel auto's gehuurd worden voor vakanties.
Ik zou me geen zorgen maken. Doe je dat wel dan maak je toch een back up boeking voor de klasse die je wilt rijden? Dan kun je ter plekke nog altijd beslissen welke reservering je gaat gebruiken.
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

HennyCox schreef:
01 aug 2025, 09:57
Ik zou slechts 1 auto on de PC-aisle ook een slechte ervaring noemen...nog sterker: een hele slechte ervaring! Dit staat los van of je wel of niet een back-up boeking moet hebben. Keuze uit 1 is GEEN keuze! De Gold Canopy service is gewoonweg niet meer wat het geweest is, de tijd dat er regelmatig 7-seaters in de ailses stonden is voorbij helaas. Dan vind ik de keuze bij National Emerald veeeeel beter...daar staat zelfs met regelmaat nog een Jeep Wagoneer zelfs.
Schreef jij niet dat jij met een PC reservering gewoon een auto uit de reserved rijen pakt (een type auto die nooit (meer) in de PC rijen staat) en naar buiten rijdt? Terwijl er dan iemand komt met een reservering voor dat type (waar hij wel voor betaald heeft!!) en naast de auto grijpt omdat jij die rijdt. :mrgreen:
viewtopic.php?p=1349966#p1349966
Sterker nog: hier moedig je je onfantsoenlijke en ongewenste gedrag nog eens aan viewtopic.php?p=1350906#p1350906
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

dejong89 schreef:
01 aug 2025, 16:20
Denk dat het ook wel wat uitmaakt of je om 23:30 aankomt of midden op de dag.
Wij gaan eind deze maand naar Denver. Dan laat ik wel even weten wat de ervaring was. We komen alleen wel aan op de zaterdag van Labour Day weekend dus ik verwacht er weinig van.
@dejong89 , Wij op maandagavond rond 19 uur. Ik ga voor je duimen dat er iets moois bij zit.

Misschien ga ik nog wel een backup boeking voor een SUV maken, ga de diverse codes nog maar eens proberen :D .

Fijne avond
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Voor mij is Denver de beste Hertz locatie. Vorig jaar juli twee Explorers kunnen scoren in de PC voor de hele familie. Vorige week in Fort Myers stond er niets, was blij met mn backup boeking voor een RAM2500 voor $250,- per week.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:
01 aug 2025, 17:49
Misschien ga ik nog wel een backup boeking voor een SUV maken, ga de diverse codes nog maar eens proberen
Heb je dan niet minimaal de auto gereserveerd die je wilt hebben? Ik heb een Midsize SUV (Q4) gereserveerd, die zijn in de regel heel betaalbaar bij Hertz. Met keuze uit PC en Gold Canopy maak ik me daarom geen zorgen. Benieuwd hoe het straks op Detroit gesteld is met Hertz. :D

Ik heb verder geen backup boeking gemaakt bij Hertz of één van de andere verhuurders. De prijzen van andere verhuurders liggen allemaal nog minimaal EUR 200 hoger voor de huurauto die ik in ieder geval wil hebben. De prijzen van Hertz zijn momenteel wel een kleine USD 100 meer dan 2 maanden geleden toen ik mijn Midsize SUV voor de 4e keer vastlegde na enkele prijsverlagingen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

@Coyote

Omdat we al 2 keer tevreden waren over onze auto (PC) in Denver en Salt Lake City heb ik nog geen 2e boeking gemaakt.

Ik weet het antwoord wel maar wil het tóch nog even vragen.......als ik een tweede boeking maak dan hoef ik die niet te annuleren....no show/no pay, toch??

Update: ik heb een 2e boeking gemaakt (Q4), dank voor het meedenken :wink:
Gr.
Reny
Onze verslagen:
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

BahamaOne schreef:
01 aug 2025, 16:49
Terwijl er dan iemand komt met een reservering voor dat type (waar hij wel voor betaald heeft!!) en naast de auto grijpt omdat jij die rijdt.
Denk je nu werkelijk dat degene die voor die specifieke auto gereserveerd heeft dan GEEN auto krijgt of een mindere?? Daar zou ik in ieder geval geen genoegen mee nemen. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt...ik heb al 2x zeer goedkoop een dikke bak gereden en heb mezelf daar echt niet slecht bij gevoeld, moeten ze hun systeem maar beter regelen. Volgende maand ga ik weer hetzelfde proberen. Lukt het niet ..prima heb ik een backup. Maarja misschien ben ik wel een boefje.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:
02 aug 2025, 06:42
als ik een tweede boeking maak dan hoef ik die niet te annuleren....no show/no pay, toch??
Nee, die hoef je niet te annuleren. Ik heb bij Hertz ook al eens een backup boeking gemaakt (ging toen voor Alamo waar ik een Standard SUV gehuurd had en reed daar weg met Mustang Cabrio, zonder extra kosten 8) ). Heb toen de reservering bij Hertz niet meer (kunnen) annuleren en deze is gewoon komen te vervallen.

Heb je de 2e boeking op hetzelfde account gemaakt? Houd dan wel in de gaten of beide boekingen blijven bestaan. Meende gelezen te hebben hier op het forum dat bij een 2e boeking op hetzelfde account voor dezelfde periode één van de twee nog wel eens verviel.

Roland

Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Elendan »

@Reny We hadden eind mei enorm veel keus in Denver. Ik zou me niet druk maken, in Denver stonden zoveel auto's, dat we niet wisten waar we kijken moesten :thumbup: . Ik kan me niet voorstellen dat het ineens heel anders is.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Elendan Dat jullie in mei veel keuze hadden, zegt natuurlijk niet zoveel. Het autoaanbod is altijd een momentopname. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat een garage letterlijk vrijwel leeg was. Gelukkig altijd goed gekomen doordat ik bijv. een huurauto van de 'concurrent' meekreeg (waarmee ze samenwerkten) maar stellen dat er altijd voldoende keuze is, gaat wat ver vind ik.

Roland

bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Elendan schreef:
03 aug 2025, 12:12
@Reny We hadden eind mei enorm veel keus in Denver. Ik zou me niet druk maken,
:lol: :lol: :lol:

Met de laatste zin ben ik het helemaal eens ...
Maar met de strekking van het verhaal volstrekt niet...
Het is en blijft niets anders dan een momentopname.....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

@Coyote , ja op hetzelfde account, ik hou het in de gaten, kijk toch regelmatig of President Circle nog actief is :wink:

@Elendan , we gaan het meemaken, in september 2023 stonden er ook heel veel auto's maar dat zegt natuurlijk niets, is, zoals anderen schreven, een momentopname.

BTW een auto uit de Reserved rij nemen, zouden wij nooit doen!

Fijne zondag allemaal.
Reny
Onze verslagen:
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Het lijkt er op dat Hertz Duitsland en Oostenrijk nu mooie prijzen geven voor Denver. Tenminste, bij mij. Ze liggen nog boven de forse prijsdaling van het VK van enige tijd geleden maar het komt aardig in de buurt. Verschillende codes geprobeerd. Mijn periode is wat prijziger, want Labour day. Ga je een weekje later dan zakken de prijzen nog verder.
image.png
image.png
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door habo1969 »

Hierbij onze positieve reactie mbt de Ultimate Choice in Las Vegas (17/7 - 7/8).
In de PC en Five Star sectie niks moois (behalve een paar bijna nieuwe sedans). Uiteindelijk een Toyota Sienna gepakt, omdat dit de ruimste was die er stond (4 personen, handbagage en later tenten/ koelbox en stoelen voor de rondreis). Bij de (overigens zeer vriendelijke) dame bij de poort aangekomen, kregen we te horen dat we deze auto niet mochten meenemen, omdat deze was gereserveerd. Excuses van haar, omdat deze in de verkeerde rij was geparkeerd. Ze ging een andere voor ons zoeken. Ik vroeg haar vriendelijk of we nog invloed hadden op het alternatief, waarop haar antwoord was: "Yes, sure, tell me which one you want and I will check if we have one available for you". Als autoliefhebber klinkt dit natuurlijk als muziek in de oren, maar we moesten wel snel beslissen (dachten we). Dus de Escalade, RAM 3500 Heavy Duty, X7, Jeep Wrangler werden snel genoemd. Alleen een splinternieuwe Wrangler bleek snel beschikbaar, dus deze maar genomen en wat een fijne auto met voor ons voldoende ruimte was dat (zie ook later in rubriek "welke kreeg je mee"). Niet eens op de prijs gelet (niet handig natuurlijk) maar we hebben hem netjes voor de prijs meegekregen, waarvoor we de oorspronkelijke categorie hadden geboekt ;-), dus een hele mooie meevaller (600 dollar voor 22 dagen)
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Eigen boeking weer aangepast
Nu met Amex code en PC 210402 even duur uit als de oorspronkelijke boeking met Hertz punten.. Die kan ik nog even houden.
627 USD voor 21 dagen midsize suv.
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer