Dat lijkt mij niet een fijne aftrap voor je trip...
Back-up boeking er bij dus !
Dat lijkt mij niet een fijne aftrap voor je trip...
Niet zenuwachtig worden..het kan zomaar vol staan. Of je moet een 7-zitter willen scoren, dan zou ik idd een backup boeken.
Geen enkele reden om zenuwachtig te worden als het je niks uitmaakt welke auto je krijgt.
We zijn maar met z'n tweeën dus een 7-zitter is niet nodig.
Je gaat eind september, niet in het hoogseizoendat er veel auto's gehuurd worden voor vakanties.
Schreef jij niet dat jij met een PC reservering gewoon een auto uit de reserved rijen pakt (een type auto die nooit (meer) in de PC rijen staat) en naar buiten rijdt? Terwijl er dan iemand komt met een reservering voor dat type (waar hij wel voor betaald heeft!!) en naast de auto grijpt omdat jij die rijdt.HennyCox schreef: ↑01 aug 2025, 09:57Ik zou slechts 1 auto on de PC-aisle ook een slechte ervaring noemen...nog sterker: een hele slechte ervaring! Dit staat los van of je wel of niet een back-up boeking moet hebben. Keuze uit 1 is GEEN keuze! De Gold Canopy service is gewoonweg niet meer wat het geweest is, de tijd dat er regelmatig 7-seaters in de ailses stonden is voorbij helaas. Dan vind ik de keuze bij National Emerald veeeeel beter...daar staat zelfs met regelmaat nog een Jeep Wagoneer zelfs.
@dejong89 , Wij op maandagavond rond 19 uur. Ik ga voor je duimen dat er iets moois bij zit.
Heb je dan niet minimaal de auto gereserveerd die je wilt hebben? Ik heb een Midsize SUV (Q4) gereserveerd, die zijn in de regel heel betaalbaar bij Hertz. Met keuze uit PC en Gold Canopy maak ik me daarom geen zorgen. Benieuwd hoe het straks op Detroit gesteld is met Hertz.
Denk je nu werkelijk dat degene die voor die specifieke auto gereserveerd heeft dan GEEN auto krijgt of een mindere?? Daar zou ik in ieder geval geen genoegen mee nemen. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt...ik heb al 2x zeer goedkoop een dikke bak gereden en heb mezelf daar echt niet slecht bij gevoeld, moeten ze hun systeem maar beter regelen. Volgende maand ga ik weer hetzelfde proberen. Lukt het niet ..prima heb ik een backup. Maarja misschien ben ik wel een boefje.
Nee, die hoef je niet te annuleren. Ik heb bij Hertz ook al eens een backup boeking gemaakt (ging toen voor Alamo waar ik een Standard SUV gehuurd had en reed daar weg met Mustang Cabrio, zonder extra kosten