Ja zit te twijfelen wat ik moet nemen, normaal pak ik gewoon auto uit PC maar deze keer gaan we met 3 man en aangezien we ook rondreizen wil ik dat alle koffers (3 grote + 3 handbagage) allemaal uit het zicht in de kofferbak passen. Dit zal met de wagen in de PC straat denk ik niet lukken. Iemand ervaring met een Large luxury sedan en Large SUV of het daar allemaal achterin past?
Uit het zicht in de kofferbak met drie grote koffers gaat niet lukken, ik geloof niet dat er nog sedans worden gebouwd met zo’n grote kofferbak.
Large SUV moet wel lukken, maar daar liggen ze wel on het zicht. Dekentje oid kopen om er overheen te leggen is vaak de oplossing.
@Lord Bonez Even inlezen in het Hertz Gold programma.
Hertz Gold Plus Rewards members can add their spouse or domestic partner as a free additional driver on a rental car.
Ja ik las het idd. Ik reis met een vriend van me, dus die vlieger gaat helaas niet op. Heeft iemand nog suggesties om de additional driver fee laag te kunnen houden?
Boeken via Hertz Curacao, daar zit een additional driver bij (in ieder geval bij mij boeking en mijn vorige boeking). Check dat even goed bij het overzichtje voordat je op definitief boeken klikt.
Net via hertz.nl huur voor oktober gewijzigd, Jeep Wrngler van 564 naar 394 dollar. Het blijft lonen af en toe te kijken.
Ik moest wel eerst ander type auto selecteren, en dan pas bij de volgende wijziging kon ik de lagere prijs voor de Jeep selecteren.
Ik heb voor komende vakantie een reservering gemaakt bij Alamo via de partnersite van us-travel. https://partners.rentalcar.com/ustravel-nl/.
Nu ben ik aan het zoeken, maar ik kan niet zien of hier ook geen no show fee in rekening wordt gebracht als je de reservering op de dag van ophalen annuleert. Dit is namelijk mijn backup boeking en is hopelijk niet meer nodig. Gelden hier nu de Alamo voorwaarden of toch andere voorwaarden? Ik zie het gewoon echt niet.
@Vinay Bij Pay-later is er doorgaans geen risico: je hebt niets betaald en ze hebben je betalingsgegevens (credit card) niet. Dus al zouden ze een no-show fee in rekening willen brengen; ze kunnen niets incasseren of achter houden.
Bij Pre-pay moet je wel goed opletten of en tot wanneer je kan annuleren.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
@Vinay Bij Pay-later is er doorgaans geen risico: je hebt niets betaald en ze hebben je betalingsgegevens (credit card) niet. Dus al zouden ze een no-show fee in rekening willen brengen; ze kunnen niets incasseren of achter houden.
Bij Pre-pay moet je wel goed opletten of en tot wanneer je kan annuleren.
Dank! Suf, had ik natuurlijk moeten weten. Heb idd geen CC gegevens achtergelaten.
Ik kan nu een mooie prijs vinden via Herz.nl. Er staat een AMEX kortingscode ingevuld, waarschijnlijk in het verleden eens door mij ingevuld, waardoor ik nog extra korting krijg. Ik heb geen AMEX. Kan ik gewoon reserveren of krijg ik hier vragen/gedonder over bij het ophalen van mijn auto?
als je het niet vertrouwd dan kan je deze code uit je profiel verwijderen.
Momenteel merk ik dat andere codes soms wel dezelfde kortingen geven als de Amex codes. Bijvoorbeeld Delta Skymiles 165385 , Airfrance passagiers 522000 of mastercard 2122005
Dank voor het delen! Ik zou zeggen dat het wel los loopt maar ben benieuwd of iemand daadwerkelijke ervaring heeft. Net iets fijner voor mijn innerlijke rust
Hallo, Ik heb nog niet eerder een auto gehuurd en ben dus een beetje aan het kijken wat wijsheid is. Ik heb via Alamo rent een selectie (6-7 tm 31/7) gemaakt en eigenlijk heb ik alleen de optie "pay now". Echter staat er ook "Full refund if cancel 3 days or more before pick up". Ik lees bij veel mensen dat ze niet hoeven te betalen vooraf. Is dat dan op een andere site?
via de partnerlinks is er een optie tot pay later, deze zit wel wat verstopt.
Zie hier het Duitse voorbeeld.. Komt pas tevoorschijn bij het laatste scherm
Ik heb geen AMEX. Kan ik gewoon reserveren of krijg ik hier vragen/gedonder over bij het ophalen van mijn auto?
Het ophalen zal in de regel geen vragen opleveren. De vraag is alleen, krijg je gedonder als je schade rijdt? Kijken ze dan naar je huurcondities? Het zou zomaar kunnen. Er is echter nog geen voorbeeld bekend van iemand hier op het forum die hierdoor problemen heeft gekregen. Maar wil je dat risico lopen?
Mijn eigen stelregel is: maak gebruik van de kortingscodes die je kunt waarmaken. Dan zit je altijd goed. Heb je geen AMEX, gebruik die code dan ook niet.
Wordt er nog wel eens gehuurd via HappyTours? Ik hoor er hier op het forum weinig over.
Hoewel het aanbod qua verhuurders voor mij (DTW-SEA) nu wat beperkt is (alleen Hertz en Thrifty) zijn ze op dit moment wel goedkoper dan Hertz zelf. En dat zonder enige kortingscodes (niet mogelijk via HappyTours). Ik zou zelfs iets goedkoper uit zijn op dit moment. Je kunt dan alleen niet gebruik maken van je voordelen als member, bij mij Presidents Circle bij Hertz, maar is wellicht wel interessant om als backup te gebruiken. Temeer ook omdat je geen creditcardgegevens hoeft achter te laten.
In het verleden al eens gehuurd via HappyTours (bij Alamo) en kreeg een gloednieuwe Mustang Cabrio (3 mijl op de teller) mee.
ik ben aan het zoeken voor een auto te huren voor volgend jaar van 21 juli tot 27 juli ofwel van 21 juli tot 10 augustus. Ik ben even bij hertz.nl aan het kijken ( nog niet ingelogd) en dan is de betaal nu prijs bvb 325 voor midsize suv en betaal later het dubbele. Dit was bij mijn weten niet zo vroeger. Er was wel een verschil, maar zoveel kan ik me niet herinneren. Het kan zijn natuurlijk, maar lijkt me wel veel. Ik heb wel vorig jaar meegemaakt bij hertz (PC) dat toen ik aankwam ik niet op de borden stond. Ik ben toen gaan vragen binnen en toen zeiden ze dat ze niet goed wisten wat ze moesten doen. Ik had via Veerle paar keer reserveringen geannuleerd en opnieuw gemaakt, maar dat stond dus bij hun allemaal op het scherm. Ze zeiden dat ze 6-7 reserveringen zagen waarvan een deel geannuleerd, en wisten niet of het een bot was geweest.
Als ik de airfrance code gebruik , dan staan al de prijzen in het rood, iemand een idee of dit een betekenis heeft? En als ik de betaal nu zou doen, kan ik dan nog steeds annuleren als de prijs goedkoper zou worden?
@tomv82
Log eens in en kijk wat de prijzen dan doen. Ik krijg gunstigere prijzen als ik in log, zeg maar de standaard prijzen zonder codes.
En idd wat Pete.Z zegt, jouw data is nog wel heel erg ver weg.
Ik heb een vraagje betreffende onze huur van afgelopen vakantie. Op de 2e dag zijn wij over een net boven de grond afgebroken paaltje gereden en hadden dus zowel voor als achter een lekke band. We hebben Budget gebeld en we mochten niet zelf de banden (laten) repareren of vervangen omdat het er 2 zijn. We moesten dus weggesleept worden terug naar Denver. Daar kregen we vervangend vervoer. Dat was overigens een prettige upgrade. Tot dusver dus helemaal goed. Nu kregen wij gisteren bij thuiskomst een onaangename verrassing: een factuur van bijna 400 dollar voor afsleepkosten. Wij hebben geen extra roadside assistance genomen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik dacht dat die kosten gedekt zouden zijn omdat we geen keuze hadden om het zelf op te lossen. Ik heb de overeenkomst er eens bijgepakt maar daar is het me allemaal niet zo duidelijk. Iemand eerder met dit bijltje gehakt?
Ik heb inmiddels contact gehad met Budget betreffende bovenstaande.
Dit was hun reactie:
Vehicle was towed and removed from our fleet to be repaired.
When a customer rents from Budget Rent A Car, they have the option to purchase the Extended Roadside Assistance (RSN) coverage at the time of rental that will waive additional costs associated with any roadside service provided by our Roadside Service Team. Customers can also purchase a Loss Damage Waiver (LDW) that will waive their responsibility for vehicle damages incurred during an Emergency Roadside event.
Our records do not reflect that you purchased either the Extended Roadside Assistance (RSN) or the Loss Damage Waiver (LDW) that would have waived these costs. Since these waivers were not purchased, we have determined that you are responsible for the full cost of the services provided and/or any damage incurred to the vehicle.
We hebben inderdaad die Extended Roadside Assistance niet gekocht maar LDW natuurlijk wel. Dat staat zowel op de voucher van Autoeurope als op de Rental Agreement.
Ik heb dit natuurlijk zo terug gemaild. Nu kreeg ik zojuist een reactie met de vraag of ik een schadeformulier ingevuld had (is dat nog nodig als je telefonisch gemeld hebt?) en dat Sedgwick Claims Management blijkbaar de claims behandeld en niet Budget Customer Service.
Nu maar weer een mailtje daarheen gestuurd.
Mijn vraag is eigenlijk of ik Visa in moet schakelen om dit bedrag eventueel te laten blokkeren op mijn credit card of maar weer af moet wachten wat Sedgwick voor reactie geeft.
Ik wil hier nog even op terugkomen. Na bijna 2 maanden door Budget aan het lijntje te zijn gehouden met over en weer mailtjes waarin ze steevast beweren dat wij geen LDW hadden die deze kosten wel zouden dekken vandaag eindelijk te horen gekregen dat we wel degelijk LDW hadden maar dat bij nader inzien de afsleepkosten toch niet gedekt worden door deze verzekering. Bedankt Budget, had dat dan meteen gezegd, dat had me een hoop chagrijn bespaard
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.