Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upgrade naar economy plus
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Upgrade naar economy plus
Enkele maanden geleden heb ik mijn reis naar LA geboekt bij connections. Ik vlieg met United Airlines.
Nu zag ik ineens een prachtige aanbieding staan op de site van connections:
http://www.connections.be/aanbod/think-big.htm
Als je vóór 31 mei boekt krijg je dus een upgrade naar economy plus. Nergens staat dat je dan ná een bepaalde datum moet boeken. Ik voldoe aan alle voorwaarden die op de site voor mij als klant zichtbaar zijn.
Dus ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Maar volgens hen geldt het alleen als je ná 21 april boekt.
Wat nu gedaan? Heb ik recht op die upgrade volgens jullie?
(als er een verkeerde prijs op een artikel staat in een winkel moeten ze je die ook gewoon aanrekenen, fout van de winkel....)
Als je vóór 31 mei boekt krijg je dus een upgrade naar economy plus. Nergens staat dat je dan ná een bepaalde datum moet boeken. Ik voldoe aan alle voorwaarden die op de site voor mij als klant zichtbaar zijn.
Dus ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Maar volgens hen geldt het alleen als je ná 21 april boekt.
(als er een verkeerde prijs op een artikel staat in een winkel moeten ze je die ook gewoon aanrekenen, fout van de winkel....)

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Upgrade naar economy plus
Als ik het zo lees heb jij niet zonder meer recht op een upgrade. Wat ik uit je verhaal begrijp is dat de aktie niet gold toen jij je ticket boekte.Stephanie_UCLA schreef:Wat nu gedaan? Heb ik recht op die upgrade volgens jullie?
En je verhaal over de verkeerde prijs gaat natuurlijk ook niet op. Er is geen verkeerde prijs berekend. Ik denk dat jij pech hebt en dus niet voor deze upgrade in aanmerking komt.
Je kunt natuurlijk altijd op Zaventem/Schiphol nog proberen een upgrade te krijgen. Afgelopen januari lukte het Marjan en mij echter niet meer gratis. Toen moesten we EUR 70 p.p. betalen voor de upgrade. We hebben het toch gedaan. Uit ervaring weet ik dat je in de Economy Plus klasse veel ruimer zit.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.Stephanie_UCLA schreef:Nee, de aktie gold toen inderdaad niet. Maar dat staat nergens. En daar zijn ze dus volgens mij fout.
Niet geschoten is altijd mis!

Succes!
Roland
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Upgrade naar economy plus
Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggenStephanie_UCLA schreef:Enkele maanden geleden heb ik mijn reis naar LA geboekt bij connections. Ik vlieg met United Airlines.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.Coyote schreef:Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.Stephanie_UCLA schreef:Nee, de aktie gold toen inderdaad niet. Maar dat staat nergens. En daar zijn ze dus volgens mij fout.
Niet geschoten is altijd mis!![]()
Succes!
Roland
Voor ik nog eens ga mailen/langs ga zou ik graag iets weten over wat het recht daar eventueel over zegt.
Hoe bedoel je precies? Bij het boeken gewoon ge-upgrade?Knabbeltje schreef:Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggen

- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ja, ik heb eerst opgezocht welke plaatsen economy plus was en heb ana hen gevraagd toen zij de boekingen aan het afronden waren om te kijken of ik die plaatsen kon krijgen.Dat bleek geen probleem te zijn.Dit geldT wel voor een vlucht in oktober en is al geboekt in Januari misschien omdat de tijdsduur daartussen nog zo groot was ,dat het voor hun weinig uitmaakte op dat moment en ik had natuurlijk ook nog niet betaald .Stephanie_UCLA schreef:Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.Coyote schreef: Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.
Niet geschoten is altijd mis!![]()
Succes!
Roland
Voor ik nog eens ga mailen/langs ga zou ik graag iets weten over wat het recht daar eventueel over zegt.
Hoe bedoel je precies? Bij het boeken gewoon ge-upgrade?Knabbeltje schreef:Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggen
Jou boeking is al afgerond en misschien hebben ze nog weinig anderen plaatsen en daarom dat ze bij jou moeilijk doen .Toch schrijven naar het hoofdbureau ,wie weet haal je er nog profijt uit

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu ook dat er staat dat je voor 1 juni moet boeken en nergens dat het vóór 21 april geboekt moet zijn. Daar kun je ze dus aan houden. Maak ook even een print van het scherm voordat ze e.e.a. aanpassen op de internetsite.Stephanie_UCLA schreef:Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.
Roland
Misschien dat ik me vergis, maar dan heb je er toch geen recht op.... Hetzelfde als je een nieuwe jas koopt en dat deze 3 weken later voor de helft van de prijs wordt aangeboden....
Je kan nou eenmaal niet voor reeds gekochte artikelen een aktie-korting oid opeisen......
Je kan nou eenmaal niet voor reeds gekochte artikelen een aktie-korting oid opeisen......

http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Monster,
Als je nieuwe jas na drie weken is afgeprijsd en je hebt het bonnetje nog, dan kun je het verschil terugvragen.
Dit kan o.a. bij kleding van V&D, M&S, Miss Etam en Promiss.
Doe ik vaak, vinden ze heel gewoon. Daarom heb ik altijd een tas vol bonnetjes bij me.
Of het bij airline tickets ook zo werkt weet ik niet
Als je nieuwe jas na drie weken is afgeprijsd en je hebt het bonnetje nog, dan kun je het verschil terugvragen.
Dit kan o.a. bij kleding van V&D, M&S, Miss Etam en Promiss.
Doe ik vaak, vinden ze heel gewoon. Daarom heb ik altijd een tas vol bonnetjes bij me.

Of het bij airline tickets ook zo werkt weet ik niet

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik vind dit iets anders dan die jas. Dan is het duidelijk dat de aanbieding later inging.
In dit geval is dit voor de consument totaal onduidelijk. Misschien stond die advertentie er toen ook al wel en zijn ze het gewoon vergeten.
Als er nu stond boek tussen 21 april en 31 mei, ja dan had ik gewoon pech gehad. Maar dit vind ik toch duidelijk anders.
Ik ga nog eens een mailtje sturen
In dit geval is dit voor de consument totaal onduidelijk. Misschien stond die advertentie er toen ook al wel en zijn ze het gewoon vergeten.
Als er nu stond boek tussen 21 april en 31 mei, ja dan had ik gewoon pech gehad. Maar dit vind ik toch duidelijk anders.

Natuurlijk, je moet er zeker een mailtje aan wagen! Ik weet ook wel dat het met een jas anders is, maar ik probeerde een voorbeeld te geven. Ik kan me eventueel voorstellen dat deze aktie van de luchtvaartmij. pas net loopt en ik denk, dat reeds geboekte tickets dan niet meer meedoen in zo'n aktie.Stephanie_UCLA schreef:Ik vind dit iets anders dan die jas. Dan is het duidelijk dat de aanbieding later inging.
Maar nogmaals, niet geschoten is altijd mis, en misschien zijn ze je inderdaad vergeten..... Veel succes en ik hoop voor je dat het rechtgetrokken kan worden!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Stephanie,Stephanie_UCLA schreef: Ik ga nog eens een mailtje sturen
Heb je gemaild naar United of naar Connections?
Wij hebben eind april geboekt voor DC op 21 december a.s en geen E-plus stoelen toegewezen gekregen.
Op onze vlucht van 13 mei j.l. hadden we die echter wel en die waren in maart gereserveerd.
Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5765 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-
- 7 Reacties