Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaalbare/schone accommodatie Grand Teton N.P. e.o.
Betaalbare/schone accommodatie Grand Teton N.P. e.o.
Goedenavond,
Wie weet een betaalbare/schone (!) accommodatie bij Grand Teton N.P. e.o.?
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat je het beste aan de westzijde van het park kan zitten, qua betaalbaarheid.
Qua afstand …
Als ik GoogleMaps bekijk, vraag ik mij af waar …
Kan iemand mij een accommodatie aanbevelen?
Alvast dank!
Wie weet een betaalbare/schone (!) accommodatie bij Grand Teton N.P. e.o.?
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat je het beste aan de westzijde van het park kan zitten, qua betaalbaarheid.
Qua afstand …
Als ik GoogleMaps bekijk, vraag ik mij af waar …
Kan iemand mij een accommodatie aanbevelen?
Alvast dank!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Betaalbare/schone accommodatie Grand Teton N.P. e.o.
Alles in de omgeving van Grand Teton is erg duur. Ik zou zelf kiezen voor Colter Bay, tenzij je in Jackson iets kunt vinden wat binnen je budget past. Vroeger was de Ranch Inn daar nog wel betaalbaar, maar tegenwoordig niet meer.
Ten westen van het park ben ik wel eens Victor tegengekomen. Geen idee of dat betaalbaar is. Hangt er ook vanaf wat jij betaalbaar vindt natuurlijk.
Wij hebben eens in een cabin in Hoback Junction gezeten; dat was toen een KOA camping, maar die is er niet meer. Maar misschien zijn die cabins er nog wel. Je zou eens op cabins kunnen zoeken.
Marianne
Ten westen van het park ben ik wel eens Victor tegengekomen. Geen idee of dat betaalbaar is. Hangt er ook vanaf wat jij betaalbaar vindt natuurlijk.
Wij hebben eens in een cabin in Hoback Junction gezeten; dat was toen een KOA camping, maar die is er niet meer. Maar misschien zijn die cabins er nog wel. Je zou eens op cabins kunnen zoeken.
Marianne
@Martin & Marianne
Hi Marianne,
Een paar jaar geleden heb ik in 1 van je blogs gelezen dat jullie ook in Colter Bay hebben verbleven.
Hadden jullie toen een Cabin?
Met shared bathroom?
Zo ja, welk cijfer zou je voor hygiëne geven?
Hi Marianne,
Een paar jaar geleden heb ik in 1 van je blogs gelezen dat jullie ook in Colter Bay hebben verbleven.
Hadden jullie toen een Cabin?
Met shared bathroom?
Zo ja, welk cijfer zou je voor hygiëne geven?
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik ben Marianne niet, maar als dit dezelfde zijn als waar wij vorig jaar zijn verbleven, zou ik die niet met een 'vreemd' stel willen delen.
Wij verbleven in 2024 in een cabin met 2 kamers en 1 badkamer omdat we toen met m'n ouders reisden en het prijsverschil dusdanig groot was dat we voor 2 nachten wel een badkamer wilden delen. Maar die 'huisjes' hebben dus een voordeur waarmee je in een klein halletje komt. Daar zit de badkamer en aan weerszijden heb je een slaapkamer. Dat vonden wij prima om met m'n ouders te delen maar ik zou dat toch net te 'intiem' ofzo vinden om te delen met vreemden. Je zit dan wel heel erg in elkaars aura. Maar ik kan op de site niet goed zien of zo'n cabin met shared bath dan de helft is van zo'n cabin met 2 slaapkamers en 1 badkamer.
Dat was overigens de tweede keer dat we in Colter Bay verbleven en wij vinden de prijs kwaliteit verhouding prima,
Wij verbleven in 2024 in een cabin met 2 kamers en 1 badkamer omdat we toen met m'n ouders reisden en het prijsverschil dusdanig groot was dat we voor 2 nachten wel een badkamer wilden delen. Maar die 'huisjes' hebben dus een voordeur waarmee je in een klein halletje komt. Daar zit de badkamer en aan weerszijden heb je een slaapkamer. Dat vonden wij prima om met m'n ouders te delen maar ik zou dat toch net te 'intiem' ofzo vinden om te delen met vreemden. Je zit dan wel heel erg in elkaars aura. Maar ik kan op de site niet goed zien of zo'n cabin met shared bath dan de helft is van zo'n cabin met 2 slaapkamers en 1 badkamer.
Dat was overigens de tweede keer dat we in Colter Bay verbleven en wij vinden de prijs kwaliteit verhouding prima,
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben twee keer een cabin gehad daar en beide keren met een eigen badkamer. Dat was in 1991 en 2015. Het zou kunnen dat we in 1991 zo'n gedeelde badkamer hadden maar dat de andere cabin vrij was.
In 2008 zaten we in de Signal Mountain Lodge maar ik denk dat die duurder is.
Marianne
In 2008 zaten we in de Signal Mountain Lodge maar ik denk dat die duurder is.
Marianne
Nee… dat zijn andere cabins. De cabins met shared bathrooms zijn “1-room cabins”. Je kan deze alleen telefonisch boeken. Wil je een cabin met private bathroom, dan zijn dat dus de 2-room cabins, maar die deel je niet met vreemden en boek je als geheel. Die zijn dus ook (wat) duurder.
Als de toiletten en douches dezelfde zijn als voor camping gasten, dan zijn die prima ! Wij zijn er af en toe zelfs even gestopt om heerlijk te douchen. Wij reizen altijd met camper… naast dit gebouw kun jetrouwens ooirima espresso krijgen in de general store
Even off topic, maar al eerder gezegd: maak een route topic aan en stel AL je vragen in datzelfde topic. Dat maakt antwoord geven makkelijker omdat we de context tussen de vragen kennen ! Zo hoef je bijvoorbeeld maak 1x aan te geven wat in jouw ogen “betaalbaar “ is… en een antwoord en reactie op de ene vraag geeft richting voor de volgende….
Daarnaast is het handig als we weten voor hoeveel personen, wanneer etcetera
Als de toiletten en douches dezelfde zijn als voor camping gasten, dan zijn die prima ! Wij zijn er af en toe zelfs even gestopt om heerlijk te douchen. Wij reizen altijd met camper… naast dit gebouw kun jetrouwens ooirima espresso krijgen in de general store

Even off topic, maar al eerder gezegd: maak een route topic aan en stel AL je vragen in datzelfde topic. Dat maakt antwoord geven makkelijker omdat we de context tussen de vragen kennen ! Zo hoef je bijvoorbeeld maak 1x aan te geven wat in jouw ogen “betaalbaar “ is… en een antwoord en reactie op de ene vraag geeft richting voor de volgende….
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De 1- room cabins hebben een eigen badkamer.
Klik bij de reserverinssite bij de foto van de kamer op de i voor informatie over de cabins.
Marianne
Klik bij de reserverinssite bij de foto van de kamer op de i voor informatie over de cabins.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Eens! Dat heeft namelijk niet alleen voor ons, maar ook voor jou zelf het voordeel dat je straks veel makkelijker iets terug kunt zoeken.paulr schreef: ↑09 aug 2025, 23:33Even off topic, maar al eerder gezegd: maak een route topic aan en stel AL je vragen in datzelfde topic. Dat maakt antwoord geven makkelijker omdat we de context tussen de vragen kennen ! Zo hoef je bijvoorbeeld maak 1x aan te geven wat in jouw ogen “betaalbaar “ is… en een antwoord en reactie op de ene vraag geeft richting voor de volgende….
Daarnaast is betaalbaar natuurlijk voor iedereen anders (schoon wellicht ook

In Irwin, https://www.swanvalleyrvpark.com/book-online
kun je, als je eens iets anders wilt, slapen in een historische prairie wagon of een airstream. Ze hebben ook koa style cabins.
kun je, als je eens iets anders wilt, slapen in een historische prairie wagon of een airstream. Ze hebben ook koa style cabins.
19 States so far...
Mooie plek, leuke accommodatie, maar..... bijna 2 uur rijden naar bijvoorbeeld Jenny Lake ! En naar alle andere leuke plekken in het park. Dus dat betekent vaak aan de weg parkeren (áls er plek is en niet afgezet is met linten). En dus weer 2 uur terug naar je slaapplaats. Als je rijden houdt prima, maar wandel je liever of haal je het meeste uit je bezoek aan GT, dan zou ik dit niet aanraden...
@Tantelotje
Ik begrijp je …
Als je niet met eigen familie bent, zou ik toch voor privé badkamer gaan.
Dank voor je reactie!
Ik begrijp je …
Als je niet met eigen familie bent, zou ik toch voor privé badkamer gaan.
Dank voor je reactie!
Ik denk toch dat wij voor Colter Bay Village - Cabin met privé badkamer gaan.
Lekker dicht bij het park!
Dank allen voor jullie reacties!
Lekker dicht bij het park!
Dank allen voor jullie reacties!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede keuze! En het is niet dicht bij, maar IN het park!
Marianne
Marianne
Wij hadden in juni 2 nachten bij de Antler Inn in Jackson en dat beviel prima.
Jackson vonden we leuk om te verblijven en afstand naar GT/Jenny Lake was prima te doen.
Jackson vonden we leuk om te verblijven en afstand naar GT/Jenny Lake was prima te doen.
2018 Florida
2022 California + Hawaii
2025 ZuidWest + Yellowstone
2022 California + Hawaii
2025 ZuidWest + Yellowstone
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij gaan volgende maand voor de 2e keer naar Colter Bay Village.
Ja, het is erg basic en nee we hebben geen eigen douche, maar we zitten graag dicht in het park en voor 2 nachten is het niet zo'n probleem.
Ja, het is erg basic en nee we hebben geen eigen douche, maar we zitten graag dicht in het park en voor 2 nachten is het niet zo'n probleem.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben jaren geleden in en cabin op de Moose Creek Ranch in Victor overnacht.
Dat was prima en (toen) betaalbaar.
Wij hebben toen deze keuze gemaakt omdat we 'en op rijafstand van Grand Teton te zitten en op rijafstand van een bepaald ziekenhuis. Wij hebben een prima verblijf gehad.
Dat was prima en (toen) betaalbaar.
Wij hebben toen deze keuze gemaakt omdat we 'en op rijafstand van Grand Teton te zitten en op rijafstand van een bepaald ziekenhuis. Wij hebben een prima verblijf gehad.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht