Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Martin & Marianne »

Inderdaad @kvdgrift ; wat zoek je precies? Wat bedoel je met zoeken naar periodes, wat qua kosten interessant is? Over het algemeen kun je stellen dat het weekend duur(der) is, maar ook buiten het weekend kunnen er periodes zijn dat de hotelprijzen hoger zijn, bijvoorbeeld wanneer er een grote conventie is. Probeer eens wat verschillende weken uit. Wil je een hotel midden op de Strip, of ook in de omgeving van Fremont Street? Heb je een auto?

Offertes aanvragen voor hotels ben ik nog nooit tegengekomen.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik ook niet. Of bedoelt @kvdgrift soms offerte aanvragen voor hotels bij een reisbureau?
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

@kvdgrift Verdiep je even MyVegas hier en jij en je vriend kunnen makkelijk 2 nachten gratis (wel resort-fee) krijgen bij MGM :thumbup:
kvdgrift
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door kvdgrift »

Dank je wel allemaal. ik begrijp dat het wat onduidelijk is. We willen wel een paar dagen een auto huren om ook wat in de omgeving te kijken. Voor de rest willen we graag wel wat centraal zitten, willen we zeker een gokje wagen, maar zal het ook veel beleven worden.

Periode april/mei/juni 2026.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je ook iets in de omgeving wilt doen zou ik voor april kiezen. Dan is bijvoorbeeld Valley of Fire nog te doen als je wilt wandelen. Ook bijvoorbeeld Red Rock Canyon is dan nog niet te warm. Kijk voor beide eens in ons 2024-verslag.
Voor een hotel dat centraal ligt kun je kijken naar bijvoorbeeld Flamingo. Of zoek je wat meer luxe? Wat is precies je vraag?

Marianne
Ingrid2309
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ingrid2309 »

Ik ben ook op zoek naar wat mooie promo’s.

15 jaar geleden bezocht ik Las Vegas en kon ik een buffet bandje kopen dat 24 uur geldig was voor alle buffetten van een bepaalde keten (ik gok Ceasers).

Eind april verblijven we 2 nachten in Vegas. Ik heb het Paris hotel op het oog, omdat mijn man dol is op het echte Parijs. Een beetje plagen mag toch. Het is betaalbaar, ligt centraal en er is een all ages pool voor onze zoon.

Maar dan, het eten is behoorlijk aan de prijs overal. Wie heeft er tips voor goede promo’s?

Ik denk eraan om rechtstreeks bij het hotel te boeken, zou ik dan nog wat aangeboden krijgen? Ik hoor het graag!
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Weet iemand wanneer de offers die je hebt vernieuwen? Is dat elke keer gelijk de 1ste van de maand. Kun je ergens zien of die vernieuwd is of niet. Moet namelijk nog 3 dagen boeken met offer van een andere maand. Zie nu namelijk nog steeds hetzelfde offer staan als dat die al was in Juli, of zal die waarschijnlijk sowieso hetzelfde zijn wat ze aanbieden in vergelijking met de maand ervoor als je niet meer daar geweest bent.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

Voor MGM bedoel je?

Klik op ‘terms and conditions’ van je offer - je zal in de tekst een book by-datum zien staan. Die moet nu op August 31st staan.
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Zie het inderdaad staan en ging inderdaad om MGM, thnx
kvdgrift
Amerika-ontdekker

Bericht door kvdgrift »

hallo,

Ik heb eindelijk meer informatie. We willen gaan van 8 maart t/m 14 maart. We gaan met ze 2e en willen 2 kamers boeken. We willen 1 of 2 dagen een auto om de omgeving te bekijken en verder in de avond een gokje wagen en Las Vegas beleven.

Wanneer kan ik het beste voor een hotel gaan kijken? zijn er periodes zoals met Black Friday dat het een hoop kan schelen? Is vliegen heen op zondag en terug op zaterdag een voordelige keuze? En als laatste de auto huur. Is dit vanuit Las Vegas centrum te doen, of moet dit eigenlijk vanaf het vliegveld?

Dank alvast voor de moeite
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

@kvdgrift Zorg dat je er zo-do overnacht, de vrijdag en zaterdag zijn duurder. Qua hotels zou je MyVegas kunnen gaan spelen, binnen een maand heb je makkelijk 2 tot 4 nachten bij elkaar gespaard met 2 accounts. Vliegreis zou ik regelmatig checken en eventueel een prijsalert instellen bij bv kayak.nl. Ik zie daar nu al goede vluchten voor slechts €412. Autohuur vanaf vliegveld regelen, gaat gratis shuttlebus naar verhuurcentrum. Anders moet je eerst vanaf vliegveld een taxi/uber regelen voor andere verhuurlocatie en daar zal de keuze ook beduidend minder zijn.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

In aanvulling op @HennyCox ....Er zijn bij Strip Hotels heel veel verhuurlocaties.
Alleen Hertz al heeft er meer dan tien.
Minder keuze....maar als je de auto boekt die je ook wilt rijden heb je daar geen last van.
En dan met Uber of Taxi naar de strip....Iemand die thuis regelmatig met openbaar vervoer rijdt weet ook op LAS ( In Vertrek hal deur 45 ) de bus te vinden ....Daarmee rij je zo naar New York New York a $ 2,-en neem je daar de aansluitende Deuce verderop de Strip...
Ja maar alle bagage .....niet iedereen reist alsof ie gaat emigreren ...kijk om je heen en je ziet heel veel reizigers licht reizen

Je kunt in Las Vegas prima reizen zonder auto...
En natuurlijk zijn er Uber (denk aan de Flying Blue miles ! ) en taxi s in overvloed Tsja ...doe eens dik
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Zoals anderen vermelden, zou in Las Vegas zelf geen huurauto nemen. Je kunt daar je prima verplaatsen te voet, monorail, Uber, Deuce, etc. Op het moment dat je buiten de stad wil, kun je een auto huren vanaf je hotel (als je op de Strip verblijft).

Nog even over het advies dat mensen vaak geven om de weekenden te vermijden....Tja dat ligt er aan wat je daar wil doen. Als je idd alleen de Strip wil bekijken en lopende show en een gokje wagen prima. Ik ben zelf dol op concerten en de meeste artiesten treden op van donderdag tot en met zaterdag (soms zondag) dus ik boek liever juist op die momenten, ook al zijn de kamers dan duurder en is het overal drukker. Dat is natuurlijk persoonlijke keuze. Als je er niet om maalt dan is vermijden misschien wel het beste.
kvdgrift
Amerika-ontdekker

Bericht door kvdgrift »

Dank je wel voor de reacties en tips. Ik heb gekeken op Kayak, maar prijzen voor 417 euro zonder 16 uur overstap en vliegen via weet ik veel waar kom ik echt niet tegen, maar wellicht zoek ik niet goed.

Myvegas is een supertip, dank je wel. Kan iemand me vertellen hoe dit gaat als je genoeg van die vip punten hebt. is het dan inwisselen en krijg je een voucher of zo, of moet je dan boeken via myvegas? en hoe weet ik zeker dat er dan kamers beschikbaar zijn? en als laatste kun je bijvoorbeeld 2x een voucher sparen en dan aansluiten bijvoorbeeld 4 nachten nemen.

Verder gaan we wel kijken of we die nachten gaan skippen. Van zondag t/m donderdag klinkt zo kort.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

kvdgrift schreef:
12 aug 2025, 13:25
prijzen voor 417 euro zonder 16 uur overstap en vliegen via weet ik veel waar kom ik echt niet tegen
Ik kom ze nog steeds tegen hoor:
image.png
image.png (28.66 KiB) 959 keer bekeken
MyVegas staat hier ook een topic over, lees je daar eens in, kom je er niet uit: stuur me een pb :thumbup:
kvdgrift
Amerika-ontdekker

Bericht door kvdgrift »

ohh vanaf brussel en met united. Ik heb eigenlijk iets tegen united. Weet niet wat, maar als ik de referenties lees van die gasten.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Je kunt ook deze nemen :lol: :lol: ....is vanaf Schiphol en NIET met United.
image.png
image.png (31.33 KiB) 949 keer bekeken
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Heb nooit slechte ervaringen gehad met United. Maar als jij om wat voor reden dan ook niet met ze wil vliegen dan zul je wat anders moeten zoeken.
kvdgrift
Amerika-ontdekker

Bericht door kvdgrift »

ik zie dat de vluchten veelal worden uitgevoerd met discover airlines. iemand daar ervaring mee?
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Ja, ervaring mee.
Al vaker mee gevlogen rechtstreeks vanaf Frankfurt.

In principe geen problemen, meestal op tijd, en als niet weinig vertraging.
Eten en drinken allemaal prima.

Één keer mindere ervaring, er waren 2 vluchten samengevoegd en daardoor waren teveel mensen die extra beenruimte hadden geboekt.
Toen zat ik dus 10 uur KRAP met mijn lengte. :evil:
Wel netjes terugbetaald gekregen. :thumbup:

Is volgens mij altijd met een Airbus A330-300.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer