Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur luchthaven Denver

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuur luchthaven Denver

Bericht door Coyote »

thebruins schreef:
08 aug 2025, 21:09
Gevonden :)

viewtopic.php?f=8&t=52641
Haha, helemaal gemist dat topic (was ik volgens mij ook niet zo actief hier). Lijkt mij een fantastische uitdaging om te doen! 8)

Ook benieuwd of dat boek er nou ooit ook gekomen is...

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Paul.Becker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door Paul.Becker »

@ Allemaal: Heel hartelijk dank voor jullie reacties! En @Felicitas: Dank voor je tip wat betreft tolwegen rond Denver!
Als antwoord op de vraag waarom ik eerst twee nachten in Denver zit, en dus niet meteen de huurauto ophaal: Ik ben componist en stukken van mij worden o.a. gespeeld door een pianist in Denver die ik ga ontmoeten. Hij speelt o.a. een Nocturne en dat doet hij fenomenaal goed. Staat op YouTube.
Ik heb ruim 58.000 km getreind met Amtrak, VIA Rail Canada en de Alaska Railroad. Ik heb 47 deelstaten met de trein bezocht of doorkruist, d.w.z. alle staten die je met een reizigerstrein kunt doen, en ik heb in 42 verschillende steden overnacht, van Fairbanks (Alaska) tot Miami en van San Diego tot Portland (Maine). Alleen Hawaii, South Dakota en Wyoming hebben geen treinverkeer. Hawaii heb ik in 2014 bezocht en nu dus met een huurauto de laatste twee deelstaten.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Nou, daar hebben we ons antwoord op ''waarom zo lang in Denver'' :D :D
Ieder ander slaat dit over, maar jij hebt een hele goede reden. Wat leuk !
(en zo zie je maar weer hoe wij vanuit een bepaald perspectief allemaal advies geven en er wel eens naast zitten als we de context niet helemaal kennen).
Maak er een bijzondere en mooie reis van !
Paul
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Wat leuk. Op YouTube gezocht naar je muziek. Mooie warme, vertellende composities. Fijn om naar te luisteren. Goede reis!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vorig jaar november 6 dagen in Denver geweest in het kader van mijn jaarlijkse NHL-reis. De binnenstad is inderdaad niet echt bijzonder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer