Ben je door Aberdeen gepasseerd? Die plek is pas hopeloos: verloedering, drugs, criminaliteit.
Kurt Cobain en Krist Novoselic groeiden daar op, wat de sound van Nirvana verklaart.
Wij vliegen 30 augustus naar Seattle om vanaf daar onze rondreis te maken door het Noord-Westen en Canada.
Dit is onze route:
30 augustus: Vlucht Dusseldorf > Copenhagen > Seattle (SAS Premium Economy) 30 augustus - 2 september: Seattle (3 nachten) 2 september - 3 september: Missoula (1 nacht) 3 september - 7 september: Yellowstone Park (4 nachten) 7 september - 9 september: Waterton Lakes (2 nachten) 9 september - 11 september: Banff (2 nachten) 11 september - 14 september: Jasper (3 nachten) 14 september - 15 september: Wells Gray (1 nacht) 15 september - 17 september: Whistler (2 nachten) 17 september - 20 september: Vancouver (3 nachten) 20 september - 21 september: Mount Vernon (1 nacht) 21 september: Seattle > Copenhagen > Düsseldorf (SAS Premium Economy)
Februari 2013: New York (7 dagen) Juli 2017: Rondreis Westkust (23 dagen) Juli 2018: Rondreis Florida (23 dagen) Kerst 2022: New York (7 dagen) September 2025: Rondreis Noord-West USA & Canada (23 dagen)
Geen idee wat andere forumleden hiervan vinden, maar ik zou bij Seattle en bij Vancouver een nacht minder doen en deze 2 extra nachten gebruiken in Yellowstone, Banff or Jasper.
Ik weet niet of @Rivanov de route hier heeft neergezet om tips te krijgen @Bianca B ....
Maar ik denk dat je gelijk hebt met je opmerkingen over Seattle en Vancouver. Sterker nog, ik zou daar maar 1 nacht doen, want de route die afgelegd moet worden vraagt eerder om een week (of 2) extra vakantie. Er wordt langs vele mooie plekken gereden en heel veel kilometers gemaakt. In 3 weken zou alleen een rondje Canada (of zelfs een one way YYC-YYV) al mooi zijn. Yellowstone ligt nu ver uit de richting nu en in Washington State wordt veel gemist, zo ook wordt Grand Teton en Glacier NP (usa kant) overgeslagen. Maar ik denk dat deze route vast staat zo kort voor aanvang...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.