Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto via Alamo.de
Huurauto via Alamo.de
Goedemorgen,
1.Ik heb “AFF PP FULLY” in zoekvenster van dit Forum gezet, maar ik zie geen uitleg wat dit betekent … of mss toch niet goed gekeken
Kan iemand dit (AFF PP FULLY ) uitleggen?
2. Wij willen de auto in SEA (= Seattle International Airport) ophalen en ook hiermee naar Canada.
Hoe zit het met grensoverschrijding bij Alamo.de?
Volgens mij kan ik dit nergens in het boekingsproces aangeven?
3. Zijn er nog andere aandachtspunten bij reservering Alamo.de?
Alvast dank voor jullie input!
1.Ik heb “AFF PP FULLY” in zoekvenster van dit Forum gezet, maar ik zie geen uitleg wat dit betekent … of mss toch niet goed gekeken
Kan iemand dit (AFF PP FULLY ) uitleggen?
2. Wij willen de auto in SEA (= Seattle International Airport) ophalen en ook hiermee naar Canada.
Hoe zit het met grensoverschrijding bij Alamo.de?
Volgens mij kan ik dit nergens in het boekingsproces aangeven?
3. Zijn er nog andere aandachtspunten bij reservering Alamo.de?
Alvast dank voor jullie input!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Huurauto via Alamo.de
Jouw vraag hoort in het autohuurtopic thuis.
Als ik zoek op de termen die jij bedoelt (het is wel handig om aan te geven waar je dit bent tegengekomen), kom ik een topic van jou tegen. Hier had je ook al een vraag gesteld voer de grensovergang naar Canada. Daar heb je niets bijzonders voor nodig, althans niet voor de auto. Check wel of je een ETA nodig hebt. Dat was niet zo maar dat kan veranderd zijn.
Wat ebtreft die code; belangrijker lijkt mij wat de voorwaarden zijn, die staan wel genoemd. Welke naam Alamo daaraan geeft is verder niet zo relevant denk ik.
Marianne
Als ik zoek op de termen die jij bedoelt (het is wel handig om aan te geven waar je dit bent tegengekomen), kom ik een topic van jou tegen. Hier had je ook al een vraag gesteld voer de grensovergang naar Canada. Daar heb je niets bijzonders voor nodig, althans niet voor de auto. Check wel of je een ETA nodig hebt. Dat was niet zo maar dat kan veranderd zijn.
Wat ebtreft die code; belangrijker lijkt mij wat de voorwaarden zijn, die staan wel genoemd. Welke naam Alamo daaraan geeft is verder niet zo relevant denk ik.
Marianne
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
AFF PP Fully is de naam van de code die je hebt ingevoerd. Behoorde vroeger ook toe aan Germanwho, een soort partnerlink zoals bij US travel ( heb je die ook al gecheckt? https://partners.rentalcar.com/ustravel-nl/)
Een grensovergang met Canada is in principe geen probleem. Wij huurde in in 2018 bij National in Seattle (Valt ook onder Enterprise, zoals Alamo) en in 2022 bij Hertz in Boston. Beide keren de grens over gegaan met Canada, beide keren geen enkel probleem.
Alamo.de is hetzelfde als Alamo.nl of Alamo.com. Je bent alleen op de Duitse site beland. Geen probleem. Inmiddels huren vele hier via een Buitelandse versie van Alamo of Hertz. Kijk maar eens in het autohuur topic, hier had je je vraag ook gerust kunnen stellen, scheelt weer een topic
Een grensovergang met Canada is in principe geen probleem. Wij huurde in in 2018 bij National in Seattle (Valt ook onder Enterprise, zoals Alamo) en in 2022 bij Hertz in Boston. Beide keren de grens over gegaan met Canada, beide keren geen enkel probleem.
Alamo.de is hetzelfde als Alamo.nl of Alamo.com. Je bent alleen op de Duitse site beland. Geen probleem. Inmiddels huren vele hier via een Buitelandse versie van Alamo of Hertz. Kijk maar eens in het autohuur topic, hier had je je vraag ook gerust kunnen stellen, scheelt weer een topic

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
@dejong89 geeft heel vriendelijk en inhoudelijk antwoord , maar daardoor blijft @Minonbos ongetwijfeld voor een volgende vraag een nieuw topic openen.
Forumvervuiling.
Eerder had hij/zij ook al een nieuw topic geopend mbt een emailadres van Alamo.de ...
Ook toen is net als in dit topic verwezen naar het autohuur topic....
Zonder effect
viewtopic.php?f=30&t=81182
Forumvervuiling.
Eerder had hij/zij ook al een nieuw topic geopend mbt een emailadres van Alamo.de ...
Ook toen is net als in dit topic verwezen naar het autohuur topic....
Zonder effect
viewtopic.php?f=30&t=81182
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@Martin & Marianne
Hi Marianne,
“Jouw vraag hoort in het autohuurtopic thuis” —> Je hebt gelijk! In 2024 heb ik wel de juiste Topic gebruikt: Sorry!
Ter info:
Ik had code: THPPS15 ingevuld op Alamo.de, hier kwam dus uit: AFF PP FULLY
Mijn vraag: “ Kan iemand dit (AFF PP FULLY ) uitleggen?” bedoel ik idd de voorwaarden mee.
Tja, niet duidelijk geweest.
Wat betreft grensovergang naar Canada.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je grensoverschrijding wel van tevoren moest aangeven.
Bij wie … weet ik niet meer.
Als ik jouw antwoord lees, hoef je dit niet (meer) van tevoren aan te geven en is het OK om met huurauto ook in Canada te rijden.
Miranda
Hi Marianne,
“Jouw vraag hoort in het autohuurtopic thuis” —> Je hebt gelijk! In 2024 heb ik wel de juiste Topic gebruikt: Sorry!
Ter info:
Ik had code: THPPS15 ingevuld op Alamo.de, hier kwam dus uit: AFF PP FULLY
Mijn vraag: “ Kan iemand dit (AFF PP FULLY ) uitleggen?” bedoel ik idd de voorwaarden mee.
Tja, niet duidelijk geweest.
Wat betreft grensovergang naar Canada.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je grensoverschrijding wel van tevoren moest aangeven.
Als ik jouw antwoord lees, hoef je dit niet (meer) van tevoren aan te geven en is het OK om met huurauto ook in Canada te rijden.
Miranda
@dejong89
@bedeve
Dank voor reactie & sorry dat het (weer) fout is gegaan qua Topic!
@bedeve
Dank voor reactie & sorry dat het (weer) fout is gegaan qua Topic!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik zou bij het autoverhuurkantoor opgeven dat je vanuit de VS naar Canada de grens over wilt gaan. Dan komt dit op je huurovereenkomst te staan en kan je dat eventueel tonen als er bij de grens naar gevraagd wordt. Zo heb ik dat een paar keer gedaan.Minonbos schreef: ↑14 aug 2025, 11:56Wat betreft grensovergang naar Canada.
Ik heb dat al wel vaker op het forum aangegeven, misschien heb je dat in gedachten.
Zie onder andere:
viewtopic.php?p=1325013#p1325013
@markro
Dankjewel!
Dankjewel!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-