Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Paar dagen geleden onze eerste boeking gemaakt voor een 7 pers large SUV op Orlando voor volgend jaar mei vakantie (14 dagen) voor 588 USD (met de 51000).
Module lijkt een beetje van de leg want bijv large pickups (RAM 2500) zijn voordeliger dan de goedkoopste economy A klasse (695USD vs 728USD). Ook is Midsize SUV duurder dan Standard size.. Zal wellicht vraag en aanbod zijn, maar doe er uw voordeel mee!
Module lijkt een beetje van de leg want bijv large pickups (RAM 2500) zijn voordeliger dan de goedkoopste economy A klasse (695USD vs 728USD). Ook is Midsize SUV duurder dan Standard size.. Zal wellicht vraag en aanbod zijn, maar doe er uw voordeel mee!
NYC '12 - NYC '13 - West Coast '15 - West Coast '18 - West Coast to East Coast in 9 weeks '23 - Florida '24 - Florida '25 - Florida '26
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Large pickups zijn vaak goedkoper, maar voor veel mensen niet bruikbaar. Te klein als je met meer dan 2 personen en bagage reist.
Laatst gewijzigd door Pete.Z op 14 aug 2025, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Zou kunnen maar in een RAM 2500 Big Horn (waar ik het over had) kunnen 6 personen (waarschijnlijk dan wel weer in 2x3 rijen). Heb daarnaast nooit eerder gezien dat een dergelijke bak goedkoper is dan de A class Chevrolet Spark (ondanks dat ze mogelijk compleet onpraktisch zijn).. Daarnaast ook niet vaak gezien dat grotere SUVs goedkoper zijn dan midsize.
Bijkomend voordeel is dat je met die klasse wel recht hebt op PC en met een A klasse niet.
NYC '12 - NYC '13 - West Coast '15 - West Coast '18 - West Coast to East Coast in 9 weeks '23 - Florida '24 - Florida '25 - Florida '26
- bedeve
- Amerika-expert
Zou kunnen , maar...
@Pete.Z heeft gewoon gelijk hoor @Meniles .......
Ook over de RAM 2500 Big Horn ....die wordt van binnen niet groter dan ie is
Tjsa... 2 x 3 zitplekken ???
Nee
Ook al heb jij het dan nooit eerder gezien : gelukkig komt die prijsstelling afhankelijk van periode en locatie regelmatig voor
En daarmee is ie ook regelmatig de goedkoopste huur om eventueel verder te kijken in de Gold rijen ...
@Pete.Z heeft gewoon gelijk hoor @Meniles .......
Ook over de RAM 2500 Big Horn ....die wordt van binnen niet groter dan ie is
Tjsa... 2 x 3 zitplekken ???
Nee
Ook al heb jij het dan nooit eerder gezien : gelukkig komt die prijsstelling afhankelijk van periode en locatie regelmatig voor
En daarmee is ie ook regelmatig de goedkoopste huur om eventueel verder te kijken in de Gold rijen ...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Meniles Ik rij nu in Florida in een RAM2500 Big Horn met 2 personen, wat we intussen wel vaker doen (nu er nooit Explorers voor een lage prijs te scoren zijn haha). Voor lokaal gebruik geschikt voor 4 personen, maar dan ligt je bagage open en bloot in de kofferbak. Voor een rondreis alleen voor 2 personen plus bagage te gebruiken. Die middenstoelen heb je niets aan, leuk voor even een korte rit maar anders niet. Onder de achterbanken ruimte a la een frunk, kan bijna niets in. En verbruik is fors, 15mpg of soms meer.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
6 personen in die pickup, dan moet je elkaar heel leuk vinden hoor.
En zonder bagage reizen….
Wel heel fijne auto trouwens.
En zonder bagage reizen….
Wel heel fijne auto trouwens.
- bedeve
- Amerika-expert
Het einde van een mooi tijdperk @harryh ....
Heel veel plezier met je Florida RAM ritjes !
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Normaliter huur ik altijd via Alamo maar heb nu via mijn AMEX Platinum Hertz President's Circle status gekregen. Ik lees alleen online (reddit etc) dat je minimaal 1 Hertz huurperiode op je naam moet hebben gehad voordat de PC voordelen worden geactiveerd. Heeft iemand hier ervaring mee bij het eerste bezoek? Of kon je gewoon uit de PC rij kiezen na bezoek aan de balie voor validatie.
2010: Rondreis NY - SF - LA - ORL - MIA
2014: Stedentrip MIA
2016: Stedentrip MIA
2017: Stedentrip MIA
2017: Rondreis TOR - NY
2018: Stedentrip ORL - MIA
2019: Stedentrip TOR & NY
2020: Rondreis FL
2022: Rondreis FL
2023: Rondreis FL
2014: Stedentrip MIA
2016: Stedentrip MIA
2017: Stedentrip MIA
2017: Rondreis TOR - NY
2018: Stedentrip ORL - MIA
2019: Stedentrip TOR & NY
2020: Rondreis FL
2022: Rondreis FL
2023: Rondreis FL
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen
Je krijgt alle voordelen maar moet, indien het je eerste keer Hertz is, nog 1x langs de balie om je cc te verifiëren. Velen hier zijn echter eerst naar de garage gelopen, kozen hun wagen uit en liepen daarna voor de verificatie naar de gold desk IN de garage.
Je krijgt alle voordelen maar moet, indien het je eerste keer Hertz is, nog 1x langs de balie om je cc te verifiëren. Velen hier zijn echter eerst naar de garage gelopen, kozen hun wagen uit en liepen daarna voor de verificatie naar de gold desk IN de garage.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Het is al vaker hier geschreven en ik kan inmiddels naar 3x huren als PC in Austin bevestigen dat de keuze steeds kleiner wordt.
In de beginjaren hebben we Ford Experience, Escalade en wat al niet meer gereden. Dat was echt top!
Greeters staan er al lang niet meer dus als je iets wil vragen over het magere PC aanbod mag je terug naar de balie voor een flauw verhaaltje over drukte en weinig beschikbaarheid. Ik maak al jaren een backup boeking bij happy tours en de prijs die ik daar betaal voor een small SUV is identiek aan de C klasse die ik bij Hertz boek en waarmee ik in een small SUV eindig.
Ik begrijp het beleid van Hertz niet zo goed mbt PC. Je wilt toch je beste klanten belonen met een mooie upgrade? Btw ik weet heel goed dat wij niet hun beste klant zijn natuur maar de frequente huurder zal hier ook niet vrolijk van worden denk ik...
Zo dat moest er even uit
In de beginjaren hebben we Ford Experience, Escalade en wat al niet meer gereden. Dat was echt top!
Greeters staan er al lang niet meer dus als je iets wil vragen over het magere PC aanbod mag je terug naar de balie voor een flauw verhaaltje over drukte en weinig beschikbaarheid. Ik maak al jaren een backup boeking bij happy tours en de prijs die ik daar betaal voor een small SUV is identiek aan de C klasse die ik bij Hertz boek en waarmee ik in een small SUV eindig.
Ik begrijp het beleid van Hertz niet zo goed mbt PC. Je wilt toch je beste klanten belonen met een mooie upgrade? Btw ik weet heel goed dat wij niet hun beste klant zijn natuur maar de frequente huurder zal hier ook niet vrolijk van worden denk ik...
Zo dat moest er even uit
- dejong89
- Amerika-expert
Vandaag de auto opgehaald op Denver airport.
We hadden een reservering staan voor een Q4 (midsize suv) en dat was maar goed ook want het is Labour Day weekend en de parkeerplaats was helemaal leeg. Er stonden nog wat expeditions en een tahoe bij reserved maar deze waren ook echt gereserveerd. Zoals wel vaker stond mijn naam niet op het bord maar de (vriendelijke) greeter zag hem wel in zijn tablet staan.
PC leden moesten wachten tot er een auto werd voorgereden. Bevalt de auto? Dan nam je hem mee. Bevalt het niet? Dan gaat de auto naar eerst volgende. Dit klinkt allemaal als een mindere ervaring maar het viel reuze mee. We hadden er al een beetje rekening mee gehouden. De greeter bevestigde dat we sowieso een midsize suv mee zouden gaan krijgen en vroeg nog een beetje naar onze wensen. Nadat we eerst een Rogue en een Buick hadden afgewezen (50.000 mijl op de teller..) Kwam er een witte Jeep Compass Trailhawk aangereden. De Compass is ons vorig jaar goed bevallen en deze variant had 4x4, ledere bekleding en een pittig uiterlijk. Prima. Liever hadden we meer keuze gehad maar we hebben gereserveerd wat we minimaal wilden hebben en dit dan ook gekregen. Bij het uitrijden konden ze (weer eens) mijn reservering niet vinden. Hij zou niet gekoppeld zijn aan mijn account. Klein probleem, was zo opgelost. Zelfs 7 dollar korting gekregen. 621$ voor 3 weken. Prima
We hadden een reservering staan voor een Q4 (midsize suv) en dat was maar goed ook want het is Labour Day weekend en de parkeerplaats was helemaal leeg. Er stonden nog wat expeditions en een tahoe bij reserved maar deze waren ook echt gereserveerd. Zoals wel vaker stond mijn naam niet op het bord maar de (vriendelijke) greeter zag hem wel in zijn tablet staan.
PC leden moesten wachten tot er een auto werd voorgereden. Bevalt de auto? Dan nam je hem mee. Bevalt het niet? Dan gaat de auto naar eerst volgende. Dit klinkt allemaal als een mindere ervaring maar het viel reuze mee. We hadden er al een beetje rekening mee gehouden. De greeter bevestigde dat we sowieso een midsize suv mee zouden gaan krijgen en vroeg nog een beetje naar onze wensen. Nadat we eerst een Rogue en een Buick hadden afgewezen (50.000 mijl op de teller..) Kwam er een witte Jeep Compass Trailhawk aangereden. De Compass is ons vorig jaar goed bevallen en deze variant had 4x4, ledere bekleding en een pittig uiterlijk. Prima. Liever hadden we meer keuze gehad maar we hebben gereserveerd wat we minimaal wilden hebben en dit dan ook gekregen. Bij het uitrijden konden ze (weer eens) mijn reservering niet vinden. Hij zou niet gekoppeld zijn aan mijn account. Klein probleem, was zo opgelost. Zelfs 7 dollar korting gekregen. 621$ voor 3 weken. Prima
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
@dejong89 Dank voor de update !
Ik heb inmiddels een backup boeking voor een Q4 , hoop dat er meer keuze is als wij gaan (29.9) maar zoals je schrijft lag jullie "probleem" waarschijnlijk/hopelijk aan het Labor Day weekend.
Fijne vakantie !
Gr.
Reny
Ik heb inmiddels een backup boeking voor een Q4 , hoop dat er meer keuze is als wij gaan (29.9) maar zoals je schrijft lag jullie "probleem" waarschijnlijk/hopelijk aan het Labor Day weekend.
Fijne vakantie !
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Juist! Dat denk ik dus ook elke keer als ik compleet lege rijen aantref van Gold/Five Star en Presidents Circle. Dan heeft deze status niet echt veel voordeel...
Ik had ook PC in Las Vegas afgelopen zomer en er stonden wel geteld 2 zielige kleine A categorie. Vrouw aan de Gold-balie bleef beweren dat er niks anders of dat ik moest bijbetalen voor een Jeep Grand Wagoneer. Die wilde ik ook niet. Zij boos want ze wilde me gewoon dwingen bij te betalen (ik had voor een belachelijk laag bedrag via Curacao gehuurd
). Ik weet dat vele op het forum hier azen op zo'n grote bak maar ik vind het helemaal niet fijn. Zoiets zuipt benzine en dan wordt ik zenuwachtig dat ik telkens weer wil tanken en ik vind het eng als ik langs die randen van de afgronden moet rijden zonder vangrail.
Anyway het was laat en ik had ook last van moeheid door de duur van de reis dus ben weggereden met een Kia Sol. De volgende ochtend teruggekeerd een vriendelijke dame aangetroffen en omgeruild voor een Kia Sorento. Mocht trouwens wel een klasse hoger uitkiezen, maar deze vond ik het schoonst en had minder op de teller. De dag erna wilden we naar Zion rijden, waarschuwing: bandenspanning niet in orde. Teruggekeerd en moest weer een nieuwe uitkiezen. Op de een of andere manier wilde ik niet aan de Nissan Rogue maar die er stond had nog maar 5000 miles op de teller en een gezellig nummerbord
dus toch maar gepakt en wat waren we daar blij mee. Reed superzuinig, zat comfortabel, voldoende ruimte voor 3 koffers, twee rugzakken en een koelbox, sirius-radio, Propilot Assist (op route 66 mijn handen volledig vrij). Volgende keer zou ik hem zo weer pakken.

Anyway het was laat en ik had ook last van moeheid door de duur van de reis dus ben weggereden met een Kia Sol. De volgende ochtend teruggekeerd een vriendelijke dame aangetroffen en omgeruild voor een Kia Sorento. Mocht trouwens wel een klasse hoger uitkiezen, maar deze vond ik het schoonst en had minder op de teller. De dag erna wilden we naar Zion rijden, waarschuwing: bandenspanning niet in orde. Teruggekeerd en moest weer een nieuwe uitkiezen. Op de een of andere manier wilde ik niet aan de Nissan Rogue maar die er stond had nog maar 5000 miles op de teller en een gezellig nummerbord

- dejong89
- Amerika-expert
Tja, ieder zijn ding. Maar het hele spel van Hertz Gold is voor mij toch echt iets kleins huren en vervolgens iets groters meenemen. En, als het even kan, iets Amerikaans. Het is dat de Q4 categorie nu goedkoper was, anders had ik een C gereserveerd. Gezien de houding van de Hertz medewerker die ik gisteren trof had ik dan alsnog wel een SUV mee kunnen krijgen. De man achter mij had dit ook zo gedaan. Die kreeg volgens mij de Subaru mee die ik vriendelijk had afgewezen.
Hallo allemaal,
Ik heb mijn Hertz account dankzij de trics hier kunnen status matchen tot president's circle.
Alleen nu wil ik een C klasse auto boeken maar zie nergens iets staan dat ik dan uit de president's circle mag uitkiezen ofoz.
Bij National staat het erbij als ik een mid size of large kies.
Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb mijn Hertz account dankzij de trics hier kunnen status matchen tot president's circle.
Alleen nu wil ik een C klasse auto boeken maar zie nergens iets staan dat ik dan uit de president's circle mag uitkiezen ofoz.
Bij National staat het erbij als ik een mid size of large kies.
Weet iemand hoe dit zit?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Op het bevestigingsscherm na het boeken, of als je een bestaande boeking opent, staat dan Service Type: Gold Canopy
@harryh dank je wel
Als een klasse D auto goedkoper is dan een klasse C geldt dan de pc ook?
Als een klasse D auto goedkoper is dan een klasse C geldt dan de pc ook?
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ja, dan ook. Alles van Klasse C en hoger 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties