Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomer in Amerika

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
SamdeBoer2007
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Zomer in Amerika

Bericht door SamdeBoer2007 »

Ik ben 18 jaar oud en begin nu aan m'n tussenjaar. Ik zou graag in de zomermaanden ergens willen werken (max 90 dagen). Als ik online probeer te zoeken gaat dat of via scholen of via bemiddelingsbureaus (met bijbehorende kosten). Heeft iemand van jullie een tip hoe ik dit kan aanpakken en waar ik eventueel zou kunnen werken. Ik ben bereid om in de keuken te werken bij een vakantiekamp, ik wil van alles aanpakken. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet Sam
hemmie
Amerika-expert

Re: Zomer in Amerika

Bericht door hemmie »

Je zult geen visum kunnen krijgen waarop je kunt werken zonder bemiddelingsbureau.
Terug in Texas!
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Zomer in Amerika

Bericht door IngridUSA »

Heb je al gekeken bij bijvoorbeeld
https://ccusa.nl/nl/programma/camp-counselors-usa/
Kosten zul je uiteindelijk altijd kwijt zijn, maar je krijgt ook een vergoeding. Vergelijk anders eens diverse aanbieders. Of probeer eerst eens in Europa, zodat je daarna met ervaring kunt aanmelden bij een kamp in de VS. Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer