Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Expedia Silver-status Gratis zelf parkeren
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Expedia Silver-status Gratis zelf parkeren
Ik heb een hotel geboekt via Expedia bij een Best Western. Gratis parkeren is standaard niet inbegrepen. Parkeren kost 10 dollar per nacht.
Omdat ik een Silver-status heb bij Expedia geldt bij dit hotel gratis zelf parkeren als voordeel.
Er staat dit bij mijn boeking:
Met je Silver-status profiteer je van een extra voordeel.
Gratis zelf parkeren (je VIP-voordeel)
Vermeld je Silver Expedia Rewards-status bij het inchecken en profiteer van je exclusieve voordeel.
Ik ga het uiteraard wel vermelden bij het inchecken, maar sceptisch als ik ben gaat ik er niet van uit dat ik dit krijg en ik gewoon de parkeerkosten moet betalen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Iemand dit in het verleden dit meegemaakt?
Omdat ik een Silver-status heb bij Expedia geldt bij dit hotel gratis zelf parkeren als voordeel.
Er staat dit bij mijn boeking:
Met je Silver-status profiteer je van een extra voordeel.
Gratis zelf parkeren (je VIP-voordeel)
Vermeld je Silver Expedia Rewards-status bij het inchecken en profiteer van je exclusieve voordeel.
Ik ga het uiteraard wel vermelden bij het inchecken, maar sceptisch als ik ben gaat ik er niet van uit dat ik dit krijg en ik gewoon de parkeerkosten moet betalen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Iemand dit in het verleden dit meegemaakt?
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Expedia Silver-status Gratis zelf parkeren
Staat duidelijk op je boekingsbevestiging toch? Dus ze kunnen er niet echt omheen lijkt mij. En anders even vooraf contact leggen met het hotel? Je hebt uiteindelijk met hun van doen. Dan weet je het in ieder geval vooraf en heb je geen discussie tijdens het inchecken.
Ik heb het 1x aan de hand gehad, niet met parkeren maar met gratis ontbijt. Dat was met booking.com, vanwege een bepaalde genius status (beetje hetzelfde idee als bij Expedia, je haalt een bepaald level en krijgt extra’s). In ons geval was dit voor dit hotel gratis ontbijt.
Hotel bleef beweren dat het er niet bij zat en wilde dat we betaalden voor het ontbijt terwijl op de bevestiging stond dat er ontbijt bijzat.
Lang verhaal kort, ging om twee nachten, dus 2x ontbijt, sam sam, later gemeld bij booking en die hebben dat keurig opgelost.
Ik heb het 1x aan de hand gehad, niet met parkeren maar met gratis ontbijt. Dat was met booking.com, vanwege een bepaalde genius status (beetje hetzelfde idee als bij Expedia, je haalt een bepaald level en krijgt extra’s). In ons geval was dit voor dit hotel gratis ontbijt.
Hotel bleef beweren dat het er niet bij zat en wilde dat we betaalden voor het ontbijt terwijl op de bevestiging stond dat er ontbijt bijzat.
Lang verhaal kort, ging om twee nachten, dus 2x ontbijt, sam sam, later gemeld bij booking en die hebben dat keurig opgelost.

2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1732 Weergaves
-
Laatste bericht door habbekuk
-
- 1 Reacties