Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobile Passport Control
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Mobile Passport Control
In juni vorig jaar op SeaTac stond er best een aardige rij, met MPC waren wij de eerste in de rij. Denk 15-20 minuten voordeel.
In juni dit jaar in LAX was de 'Efteling-rij' erg vol. Wij hadden wederom niemand voor ons bij MPC. Minstens 45 minuten voordeel.
Jammer genoeg in LV in maart dit jaar niet, daar stonden we een uur in de reguliere rij.
In alle gevallen kwam de bagage heel snel, in de 5 minuten die we daar moesten wachten de MPC app geactiveerd.
Dus in mijn ervaring scheelt het wel degelijk behoorlijk.
In juni dit jaar in LAX was de 'Efteling-rij' erg vol. Wij hadden wederom niemand voor ons bij MPC. Minstens 45 minuten voordeel.
Jammer genoeg in LV in maart dit jaar niet, daar stonden we een uur in de reguliere rij.
In alle gevallen kwam de bagage heel snel, in de 5 minuten die we daar moesten wachten de MPC app geactiveerd.
Dus in mijn ervaring scheelt het wel degelijk behoorlijk.
Afgelopen vrijdag 12-9 binnen gekomen via ATL, Atlanta. De MPC rij genomen en 1 stel voor ons. Een van ons moet nog opnieuw de vingerafdrukken laten nemen, ik ga ervan uit dat dit was omdat deze persoon een nieuw paspoort had en nog niet met dit paspoort naar USA is gereisd. Maar ging heel vlug allemaal. De normale rij was iets langer zag ik. Als ik het moet inschatten zo'n 20-30 min. winst.
Koffers waren al binnen toen wij er door waren, dat was wel heel snel.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met MPC, op MIA, MCO en ATL.
Koffers waren al binnen toen wij er door waren, dat was wel heel snel.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met MPC, op MIA, MCO en ATL.
Afgelopen maandag San Francisco met MPC zonder iemand voor ons meteen aan de beurt. Helaas was United vergeten onze koffers in te laden op Schiphol, dus drie kwartier in de rij bij luggage
23 States so far...