Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het Centrale ESTA topic (deel III)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Het Centrale ESTA topic (deel III)

Bericht door Pete.Z »

Als je, zoals wij, toch jaarlijks die kant op gaat, vaak twee keer, is wat later aanvragen misschien wel goedkoper, die paar maanden gooi je eigenlijk weg anders.
Vorig jaar had ik een esta die verliep in oktober, een week na thuiskomst, en dit jaar eigenlijk door veranderingen in de planning een te vroeg aangevraagde esta, als goed Hollander doen die ongebruikte maanden mij pijn. :wink:

(En ik zeg wij, maar mijn vrouw reist op haar Amerikaanse paspoort, dus geen esta. Scheelt weer 41 dollar)
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door d_vdploeg »

nwolf schreef:
15 sep 2025, 21:01
Maarja de kans dat we ieder jaar/iedere twee jaar naar de US gaan met 6 is dan ook niet groot.
Dan is het inderdaad de moeite om dat ding eerder aan te vragen. Als je zeker weet dat je bijvoorbeeld zomer 2026 naar de VS gaat en daarna voorlopig niet, althans niet binnen 2 jaar. Dan bespaar je inderdaad wel. Ga je sowieso, wat de meesten hier denk ik wel doen dan moet je er vroeg of laat toch aan geloven.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Ivm de prijsverhoging a.s. dinsdag twee nieuwe ESTAs aangevraagd die het komende half jaar afliepen. In een half uur binnen. Nieuw voor mij was dat je nu ook een selfie moet uploaden.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

@harryh , ik dacht dat het aan mij lag want ik kon me dat ook niet herinneren :D

overigens moesten wij voor 4 aanvragen, alleen de aanvraag voor de volwassene moesten we een selfie uploaden, de rest niet.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer