Ik zit vanwege mijn baan in het onderwijs vast aan de Kerstvakantie, dus begin/midden december zal helaas niet lukken. Dan maar gezellig met de crowd mee
Ik zit vanwege mijn baan in het onderwijs vast aan de Kerstvakantie, dus begin/midden december zal helaas niet lukken. Dan maar gezellig met de crowd mee
Groetjes Danielle
Ja, dat ken ik, ik zit ook in het onderwijs
Meivakantie is dan wel een leuk alternatief, dat gaan wij dit jaar eens proberen
deeyore schreef:Is er iemand weleens in Florida en dan m.n. Disney geweest in December, rond Kerst en Oud en Nieuw? Is het een leuke periode
om te gaan (is alles gewoon open?) en qua weer is het dan nog lekker daar?
Alvast bedankt,
Groetjes Danielle
Wij zijn in 2001 van 30 november t/m 16 december (of zoiets) geweest. Wij vonden het heerlijk! Tot 's avonds laat in je shirtje en korte broek, absoluut niet druk, nergens wachtrijen, kortom: wij vonden het een perfecte periode! De drukte kwam pas nadat wij weg waren.
deeyore schreef:Is er iemand weleens in Florida en dan m.n. Disney geweest in December, rond Kerst en Oud en Nieuw? Is het een leuke periode
om te gaan (is alles gewoon open?) en qua weer is het dan nog lekker daar?
Alvast bedankt,
Groetjes Danielle
Wij zijn een paar keer begin december naar Florida geweest. Alles is open. En vanaf ongeveer 1 december of na Thanksgiving komt ook alles in Kerstsfeer.
Tegen de kerstdagen wordt het wel megadruk. Wij hebben meestal erg mooi weer gehad alleen 's avonds kan het erg koud zijn. Het is onze favoriete vakantietijd in Florida (naast half maart/begin april - net weer geweest )
Dag 9 (Universal Studios) en dag 10 (Blizzard Beach) staan er nu ook op.
Om de vraag van Marjan te beantwoorden: We slapen in het Courtyard by Marriott Lake Buena Vista hotel. Bevalt erg goed!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.