Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Red Bull Air Race in Monument Valley
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Red Bull Air Race in Monument Valley
Voor diegene die komende maand door het zuidwesten gaat reizen,op 12 mei hebben ze weer een race van de Red Bull Air Race en dit keer word hij gehouden in Monument Valley.
Dus mocht je daar zijn en je ziet geen hand meer voor ogen door het stof dan weet je waar de oorzaak is.
http://www.redbullairrace.com/.
Wij hebben afgelopen keer de training bekeken in San Francisco, maar dit lijkt mij ook wel een geweldige plaats om het mee te maken.
Groetjes erika
Dus mocht je daar zijn en je ziet geen hand meer voor ogen door het stof dan weet je waar de oorzaak is.
http://www.redbullairrace.com/.
Wij hebben afgelopen keer de training bekeken in San Francisco, maar dit lijkt mij ook wel een geweldige plaats om het mee te maken.
Groetjes erika
Laatst gewijzigd door Erika op 28 apr 2007, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik ben in Rotterdam geweest en dat was echt super. Onder de Erasmus doorvliegen over de Maas. De gekste stunts, echt super om bij te zijn.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik was ook nog niet bekend met dit fenomeen. Maar nu heb ik een paar filmpjes bekeken en ik vind dit toch wel heel spectaculair. Een paar maal heb ik wel eens een airshow bezocht, maar deze stunts zijn helemaal bijzonder, zeker als het ook nog wordt gehouden op zo'n unieke plaats in Amerika: Monument Valley.
Deze Red BUll Iar Race komt helaas voor ons zo'n twee weken te vroeg....
Marjan
Deze Red BUll Iar Race komt helaas voor ons zo'n twee weken te vroeg....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik stond eerst ook even vreemd te kijken dat dit nu gebeurd in zo'n prk als Monument Valley.
Ongetwijfeld zullen er veel mensen komen dus zullen de inkomsten er niet onder lijden denk ik.
Als de piloten er maar niet vanuit gaan dat de bergen net zo makkelijk door te snijden zijn als de met lucht opgeblazen pilonnen waar ze nu tussendoor vliegen.
Het is een heel mooi en verschrikkelijk snel spektakel die echt enorm veel vergt van de piloot.
En paar maand later zitten ze weer in San Fransisco samen met de Blue Angels als alles weer goed gaat met hen hoop ik.
Groetjes Erika . best wel vliegtuig gek
Ongetwijfeld zullen er veel mensen komen dus zullen de inkomsten er niet onder lijden denk ik.
Als de piloten er maar niet vanuit gaan dat de bergen net zo makkelijk door te snijden zijn als de met lucht opgeblazen pilonnen waar ze nu tussendoor vliegen.
Het is een heel mooi en verschrikkelijk snel spektakel die echt enorm veel vergt van de piloot.
En paar maand later zitten ze weer in San Fransisco samen met de Blue Angels als alles weer goed gaat met hen hoop ik.
Groetjes Erika . best wel vliegtuig gek

Ondertussen staan er een aantal mooie filmtjes op de website van de race afgelopen weekend.
http://www.redbullairrace.com/
http://www.redbullairrace.com/
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
wauw! prachtige foto's op hun website!
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Voor de beelden op tv moet je zondag middag even naar RTL7 kijken voor een verslag van dit festijn.
De uitzending staat gepland om 16.30 uur.
Hier kun je mooi zien waar het heeft afgespeeld, behalve diegene die al heeft gekeken via de video beelden via de Red Bull site.
Je kon zien dat het allemaal gebeurde vlakbij de ingang en net beneden van de helling vanaf de visitor center.
Erika
De uitzending staat gepland om 16.30 uur.
Hier kun je mooi zien waar het heeft afgespeeld, behalve diegene die al heeft gekeken via de video beelden via de Red Bull site.
Je kon zien dat het allemaal gebeurde vlakbij de ingang en net beneden van de helling vanaf de visitor center.
Erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3927 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-