Gisteren zonder problemen ingecheckt voor de terugreis. Boardingpasses direct in de app.
Bij het afgeven van de bagage kregen we nog wel de mededeling dat we onze koffers in Amsterdam zelf van de band moeten halen.
Ik denk dat we bij aankomst in Amsterdam ook de Crown Lounge nog even bezoeken, al moeten we wel een beetje op de tijd letten. Ik zou het vervelend vinden als we de trein missen.
13 mei vliegen mijn vriendin en ik via ZWE -Ams naar Las Vegas. Bij mij blijft in de app een taak openstaan: reisdocument toevoegen.
Ik krijg met geen mogelijk mijn paspoort juist toegevoegd. Met scan vult ie automatisch alles prima in, echter ik kan niet de knop "bevestigen" klikken.
Haal ik van mijn voorletters de laatste weg, dan wel. Maar dan krijg ik de error: "please enter valid length".
Zojuist KLM gebeld...krijgen zij het ook niet voor elkaar. Vervolgens wordt er gezegd dat ik moet inchecken op vliegveld en dat ik dus ook geen stoelen nu kan reserveren EN op Schiphol bij de incheckbalie zal het treinkaartje gecontroleerd worden op een stempel!!
zullen ze de policy veranderd hebben en zullen we dus toch nu via ZWE moeten gaan?
@carlnicolay Ik krijg niet eens een digitaal ticket, ik kan niet online/via app inchecken omdat paspoort niet geaccepteerd wordt.
Ik vraag me dan ook werkelijk af hoe ik in Antwerpen aan een ticket kom...
Lukt het ook niet via airfrance site of app? Incognito oid?
En is anders inchecken op Schiphol zelf een dag van te voren? Er is geen fysieke balie op Antwerpen dus daar gaan ze je echt niet verder helpen.
@dejong89 Ook via de app / airfrance / klm.be /incognito modus en alle cookies verwijderd lukt het niet.
Zojuist weer gebeld met KLM; ze zeggen 30 uur van tevoren bellen en dan sturen ze de tickets per mail toe. Alle gegevens van paspoort staan goed in hun systeem, ze weten niet hoe dit kan.
EN op Schiphol bij de incheckbalie zal het treinkaartje gecontroleerd worden op een stempel!!
Mijn broer vertelde me dat hij een email van klm binnenkreeg waarin die opmerking over het gestempelde kaart stond...
Ik reis regelmatifg vanuit ZWE ; nog nooit zo n mailtje gehad,
Met dat soort teksten weet je meteen helemaal zeker dat je je nergens morgen over hoeft te maken ....
Een gestempeld treinkaartje ........
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@bedeve Over dat ze een gestempeld "kaartje" gaan controleren ben ik ook totaal niet bang, zeker vanuit ZWE niet
Het gaat mij vooral om het misschien niet al thuis (30 uur van tevoren) kunnen inchecken. En stoelen naast elkaar kunnen reserveren. Maar er me beloofd dat indien het niet lukt 30 uur van tevoren online in te checken, dat ik KLM moet bellen en dat ze me dan zelf inchecken en direct per mail de boardingpassen zullen sturen.
@Harry ; Heb je ook SkyPriority gekregen doordat je een Air&Rail ticket hebt?
Ik kreeg gisteren de melding van KLM dat mijn treinreis voor juni was geannuleerd en ik was omgeboekt. Nu 2.5 uur eerder vertrek vanuit antwerpen en 5.5 uur wachten op schiphol. Heb KLM gebeld (uur moeten wachten aan de lijn) en de heenreis om kunnen boeken van ZWE - AMS - LAS naar AMS - LAS.
Vanmorgen ingecheckt voor onze reis morgen, heb de boardingpassen voor de trein en vlucht, zoals gewoonlijk, direct ontvangen.
En....Economy Light vliegen maar eerste klas treinen...
Fijne reis @harryh ; groeten ut Phoenis
Stuur mij een PB !
De privacy regels zitten het delen van deze informatie in de weg tussen Eurostar em KLM, er mag dus geen informatie worden uitgewisseld vanuit Eurostar naar KLM. De samenwerking tussen KLM en Eurostar is om meer passagiers uit België via Schiphol te laten reizen.
Ik heb een aantal jaren bij de NS gewerkt en de privacy wetgeving was daar intern al helemaal doorgeslagen met de dienstindelingen en roosters dat waar eerder gewoon te zien was welke collega waar in het rooster stond en welke dienst die draaide dat opeens allemaal anoniem moest zijn. En dat terwijl we er zelf gewoon open over spraken in het verblijf en uiteindelijk nog konden invullen wie op welke regel op het rooster stond.
Antwerpen is een E-ticket en niet controleerbaar, die wordt gebruikt om te laten zie ndat je in de trein zit en om poortjes te openen met de code. Brussel was nog wel dat het ticket opgehaald moest worden dus op de heenreis is Brussel geen optie om over te slaan.
Hoe komt het toch dat er zo vaak over deze posting heen gelezen wordt ????
Terwijl @JeroenB als het andere onderwerpen aangaat just zeer serieus genomen wordt...
Stuur mij een PB !
Nadat vorige week het treingedeelte van mijn heenreis ZWE- AMS-LAS was geannuleerd (trein 2.5 uur eerder, waardoor 5.5uur wachten op Schiphol) heb ik deze kunnen omzetten naar AMS - LAS.
Gisteren kreeg ik een mail dat mijn terugreis was veranderd. Opnieuw het treingedeelte. AMS - ZWE was vervallen en ik was op een vlucht van AMS - BRU gezet met 6uur wachttijd op Schiphol. Wederom deze kunnen omzetten. Wel telefonisch want online lukt dit niet. En ruim een uur wachttijd aan de telefoon.
Uiteindelijk heb ik dus een directe vlucht AMS - LAS vv eraan over gehouden.
Ik had nog gevraagd om stoelen met extra beenruimte, als een soort compensatie door de wijzigingen en de tijd/moeite die ik ermee kwijt was om de vluchten om te zetten, maar helaas, een zeer duidelijke nee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.