Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
tanteto
Amerikakenner

Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen

Bericht door tanteto »

Mijn twee kinderen wonen al gedurende hun hele leven in de VS (met US citizenship) en willen hun NL paspoort aanvragen. Daarvoor hebben ze bewijs nodig dat ik de NL nationaliteit had toen ze zijn geboren (in 1998 en 2000). Op hun geboortebewijzen staat het niet, behalve dat ik in NL ben geboren. Ik heb nog steeds mijn NL nationaliteit, maar oude paspoorten uit die tijd heb ik helaas niet meer.

Hoe pak ik dit aan?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen

Bericht door JeroenB »

Ik zou contact opnemen met het consulaat in Miami en daar de vraag neerleggen, daar zouden ze toch moeten weten hoe dit te bewijzen is en of ze daarbij kunnen helpen.
Property Manager van verschillende vakantie villas en townhomes in de Kissimmee/Davenport/Haines City area.
https://enchantedvacationvillas.com
tanteto
Amerikakenner

Re: Bewijs Nederlanderschap tijdens geboorte van kinderen

Bericht door tanteto »

Ik heb een ander consulaat, maar dat ga ik proberen. RNI heb ik ook al geschreven.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer